Урок1: Въведение в Source Mod скриптирането
Публикувано на: 14 Окт 2016, 19:07
Сега, Вие сигурно знаете, че в AMXX скриптирането има регистрация на плъгина. Тук също има, но е по-различно сега ще видите, за какво става въпрос. Ето едно примерно кодче:
Както сами виждате има разлика . Сега нека продължим нататък. В АМХХ скриптирането има "plugin_init()" (мястото, където се регистрира плъгина, командите, cvar-те и прочие). В Source Mod скриптирането също има, но не е plugin_init(), ами:
Сега, какво мога да Ви кажа свързано с public OnPluginStart().. можете да си регистрирате, неща като cvar-и, сървърни команди, админ команди и прочие... ако някой по-навътре със Source Mod скриптирането желае може да допълни нещо. Сега ще Ви покажа едно примерче, което показва, как чрез написване на команда може да излезе някакъв текст. Ето го и примера:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <sourcemod>
public Plugin:myinfo =
{
name = "Test", // име на плъгина
author = "Dark Virtual.New.BG", // автор на плъгина
description = "Test plugin", // кратко описание
version = "1.0", // версия
url = "www.virtual.new.bg" // линк към сайта в който ще бъде публикуван или си правите една реклама..
}
Код за потвърждение: Избери целия код
public OnPluginStart()
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <sourcemod>
public Plugin:myinfo =
{
name = "Test", // име на плъгина
author = "Virtual.New.BG", // автор на плъгина
description = "Test plugin", // кратко описание
version = "1.0", // версия
url = "www.virtual.new.bg" // линк към сайта в който ще бъде публикуван или си правите една реклама..
}
public OnPluginStart()
{
RegConsoleCmd("say /text",concmd_text,"show the text") // регистрираме си командата :)
}
public Action:concmd_text(id, args) // вкарваме командата "в действие". Обърнете внимание на Action:concmd_text
{
PrintToChat(client, "Тест") // изкарваме съобщението :)
}