Страница 1 от 1

Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 30 Юни 2017, 22:34
от deadlylord
Направихме карта, но след компилиране, когато се пусне за игра, хората има нисък FPS(дори и когато човека е сам) ... това излиза при компилиране

Код за потвърждение: Избери целия код

SolidBSP [hull 0] 168 (0.07 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'D:\DOWNLOADS\WarzoNe\cstrike\maps\bb_portal1.prt'
SolidBSP [hull 1] 164 (0.08 seconds)
SolidBSP [hull 2] 173 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 3] 187 (0.08 seconds)
Reduced 5965 clipnodes to 5885
Reduced 480 texinfos to 479
Reduced 6 texdatas to 6 (1380 bytes to 1380)
Reduced 4014 planes to 1568
FixBrinks:
Increased 5885 clipnodes to 5887.

"Reduced 4014 planes to 1568" това е странно, ако някой разбира програмата би било прекрасно да обясни какво представляват тези "planes"


целият LOG -> https://pastebin.com/wAga0fah


Благодаря предварително!

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 01 Юли 2017, 15:31
от aHaJLruH
При направата на мапа слагал ли си слънце и лампи? Дай няколко снимки на картата или направо вземи качи .bsp.

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 02 Юли 2017, 06:30
от deadlylord
.bsp http://dox.bg/files/dw?a=7f164be836

Мога и да ти дам .rmf файл, ако ти трябва

Също така, би ли казал, как се правят невидими прозорци(през който хората не могат да минават), но пък да могат да местят предмети през този "невидим прозорец" (пример можеш да ги видиш на повечето bb_ карти)

Също така, би било хубаво, да споделиш дали има програма, която позволява декомпелиране на карти и в последствие да си запазват текструрите, че в момента намерих няколко, но не запазват тексурите, също така не могат да се компилират, абе глупости, пхаха

PS Има ligh_envirorment, което осветява цялата карта, това ли е слънцето?

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 02 Юли 2017, 15:12
от OciXCrom
По подразбиране всички предмети с func_wall може да се местят. За да добавиш такъв, който не може да се мести, трябва да му сложиш име "ignore". За декомпилация си има програми, но не мисля, че има такава, която ще ти даде 100% точен резултат.

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 02 Юли 2017, 17:06
от aHaJLruH
Както и предположих. Ниският FPS на мапа идва от осветлението. Не знам дали си сложил light_environment, но явно нещо си объркал, така че прегледай тази тема "линк". Не съм правил никога ББ карти затова предполагам прозорецът няма голяма значение за местенето на предметите. Направи обект с текстура {INVISIBLE, където искаш да е стъклото и му сложи ignore както каза OxiCrom.

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 03 Юли 2017, 05:42
от deadlylord
Хубав прозорец
Бъгнат прозорец

Струва ми се, че не разбрахте какво имам предвид, вижте сравнете пример 1 и 2 ...

Трябва да не се минава през прозореца, но да позволява местенето на външните предмети...

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 03 Юли 2017, 15:23
от OciXCrom
На кой мап е "хубавият" прозорец? Можеш да я отвориш с bsp viewer и да погледнеш как е направено. ПС - самата "врата" която трябва да се премахне след build time трябва да е с име "barrier".

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 03 Юли 2017, 16:05
от deadlylord
"хубавият" прозорец е на повечето basebuilder карти, клипа от по-горе е от bb_revenge_dust и като го погледнах с bsp viewer всичко беше func_wall пхах интересна програма

На друга карта с "хубав прозорец" имаме

Код за потвърждение: Избери целия код

{
"model" "*12"
"targetname" "barrier"
"rendercolor" "0 0 0"
"classname" "func_wall"
}
{
"model" "*13"
"targetname" "ignore"
"rendercolor" "0 0 0"
"classname" "func_wall"
}
barrier с име ignore е zombi врата, която се маха след prep time(ignore маха местенето)
func wall с ignore е предмет, който не може да се мести, в случая невидимото стъкло. НО както казах на мен ми трябва невидимо стъкло, през което да могат да се местят предметите, който да от другата му страна, Друг ефект на това "невидимо стъкло" е че не намаля щетата от оръжията, което значи, че може може да се използва като перфектен skybox!

За осветлението пробвахме със слънце(направено 1 към 1 с темата) и втори опит с няколко лампи по картата, отново FPS беше нисък...

Опитах се да декомпилирам - прозореца не се показа ...

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 03 Юли 2017, 22:30
от aHaJLruH
Ако искаш ми прати .rmf да ти оправя лага, а иначе за стъклото си нямам идея. Ще трябва някой който разбира и от самия мод да ти помогне.

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Публикувано на: 10 Юли 2017, 08:31
от deadlylord
aHaJLruH оправи проблема с лага, за "хубавия" прозорец намерихме mapmaker, който разбира и ни обясни как се прави. Темата може да се затваря!