Врати - func_door / func_door_rotating

Уроци за Valve Hammer Editor.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
aHaJLruH SS
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 130
Регистриран: 13 окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 41 пъти
Години: 21

Врати - func_door / func_door_rotating

Мнение от aHaJLruH SS » 09 авг 2017, 14:53

Обикновена врата при допир

NEW Краен Резултат
Стъпка 1: Направил съм си стена с дупка в нея където искам да бъде вратата. Вратата ще бъде съчетана от две врати, едната която ще се отваря на ляво и другата която ще се отваря на дясно. Вие може да направите само една или такава която се отваря нагоре и т.н.. Единственото което се изисква от вас е въображение. [правете си вратите с един unit навътре в стената към която ще се отваря, така като се отваря няма да се слива със стената и ще стои по хубаво]

Изображение
Стъпка 2: Започваме като маркираме едната врата със Selection Tool-а и натискаме CTRL+T.

Изображение
Стъпка 3: Настройваме я по следния начин :

Код: Избери всички

[Class] : func_door
[delay before close] : По-избор (колко време да стои отворена / -1 за постоянно) 
[Lip] : 1
[Damage inflicted when Block] : По-избор [колко кръв да взима когато някой я блокира]
[Angle] : По-избор [на къде да се отваря вратата, в моя случай 180]
Изображение
Стъпка 4: Маркирам и настройвам и другата врата по същия начин, но да се отваря на другата страна.

Изображение
Врата с панти
Стъпка 1: Правите вратата с която ще работите. [Block Tool]

Изображение
Стъпка 2: Слагате блокче с текстура origin по средата на вратата от страната която искате да бъде завъртяна.

Изображение
Стъпка 3: Маркирате вратата заедно с origin квадратчето [става като задържите CTRL] и задавате class : func_door_rotating и move sound : squeaky 1

Изображение

Отговори

Върни се в “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост