Страница 1 от 1

Врати - func_door / func_door_rotating

Публикувано на: 09 Авг 2017, 14:53
от aHaJLruH
Обикновена врата при допир

NEW Краен Резултат
Стъпка 1: Направил съм си стена с дупка в нея където искам да бъде вратата. Вратата ще бъде съчетана от две врати, едната която ще се отваря на ляво и другата която ще се отваря на дясно. Вие може да направите само една или такава която се отваря нагоре и т.н.. Единственото което се изисква от вас е въображение. [правете си вратите с един unit навътре в стената към която ще се отваря, така като се отваря няма да се слива със стената и ще стои по хубаво]

Изображение
Стъпка 2: Започваме като маркираме едната врата със Selection Tool-а и натискаме CTRL+T.

Изображение
Стъпка 3: Настройваме я по следния начин :

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] : func_door
[delay before close] : По-избор (колко време да стои отворена / -1 за постоянно) 
[Lip] : 1
[Damage inflicted when Block] : По-избор [колко кръв да взима когато някой я блокира]
[Angle] : По-избор [на къде да се отваря вратата, в моя случай 180]
Изображение
Стъпка 4: Маркирам и настройвам и другата врата по същия начин, но да се отваря на другата страна.

Изображение
Врата с панти
Стъпка 1: Правите вратата с която ще работите. [Block Tool]

Изображение
Стъпка 2: Слагате блокче с текстура origin по средата на вратата от страната която искате да бъде завъртяна.

Изображение
Стъпка 3: Маркирате вратата заедно с origin квадратчето [става като задържите CTRL] и задавате class : func_door_rotating и move sound : squeaky 1

Изображение

Врати - func_door / func_door_rotating

Публикувано на: 29 Юли 2020, 13:30
от Serjo
МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.