Как да направим небе!?

Уроци за Valve Hammer Editor.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
aHaJLruH SS
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 130
Регистриран: 13 окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 41 пъти
Години: 21

Как да направим небе!?

Мнение от aHaJLruH SS » 21 ное 2017, 20:11

Ще ви покажа как да направите небе на картата си и как да го промените (зимно, слънчево и други...).

Кликнете върху дадена картинка, за да я видите в по-голям размер.

Ето я и картата:
Изображение

1. Изберете Block Tool (Shift + B) и оградете цялата карта.
Изображение

2. Изберете текстура sky, направете небето (Create Object) и резултатът трябва да е такъв:
Изображение

3. Маркирайте небето, давате десен бутон върху него и избирате Hollow (Ctrl + H).
Изображение

4. Изберете дебелина на стените. Мисля, че 32 е добре.
Изображение

5. Направихме небето!
Изображение

Сега ще видите как да го промените. Например, да е зимно, слънчево, облачно и други.

1. Влизате в <gamedir>\cstrike\gfx\env\, от където ще изберем вида на небето. Всяко небе е направено от шест tga файла. Всичките започват с едно и също име, а последните две букви са различни. Аз избирам небето snowflake (-bk, -dn, -ft, -lf, -rt, -up).
Изображение

2. Изберете Map -> Map properties...
Изображение

3. Ще ви се покаже нов прозорец. Отидете на environment map (cl_skyname) и в празното поле напишете името на небето. В случая пиша snowflake.
Изображение

4. Вече небето е напълно готово!
Изображение


Автор на урока: muxaxa!

Отговори

Върни се в “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост