BuyZone / Заложници / Бомба

Уроци за Valve Hammer Editor.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
aHaJLruH SS
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 130
Регистриран: 13 окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 41 пъти
Години: 21

BuyZone / Заложници / Бомба

Мнение от aHaJLruH SS » 04 дек 2017, 11:05



BuyZone (място на което се купуват оръжия) 1. Създайте обект с текстура "Aatrigger". (когато някой влезе в това поле ще може да си купува оръжия)
Изображение

2. Маркирайте полето и натиснете CTRL+T, като му задавате func_buyzone функция. От параметъра "Team" избирате за кой отбор да е зоната.
Изображение
Заложници 1. Създайте обект с текстура "Aatrigger".
Изображение

2. Маркирайте го и натиснете CTRL+T, като му задавате func_hostage_rescue функция. Това ще бъде зоната до която трябва да бъдат ескортирани заложниците.
Изображение

3. Следва да направим и самите заложници. Натискате SHIFT+E и правите hostage_entity. От параметрите "Model" и "Skin" променяте как ще изглеждат.
Изображение
Бомба 1. Създайте обект с текстура "Aatrigger" и му задавате функция - func_bomb_target.
Изображение

Отговори

Върни се в “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост