Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Пишете тук при всякакви проблеми свързани с играта.
Потребителски аватар

mount4 amxx
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран: 03 ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Години: 24
Контакти:

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от mount4 amxx » 24 ное 2016, 20:06

hackera457 написа:Моята препоръка да е и с компилирано ядро, но не задължително
никак даже! стандартното ядро е перфектно за всичко. няма нужда от нова компилация, данеговорим че отнема много време.
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Потребителски аватар

hackera457 СОТА
Модератор
Модератор
Мнения: 649
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 81 пъти
Години: 25
Контакти:

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от hackera457 СОТА » 24 ное 2016, 20:09

mount4 написа:
hackera457 написа:Моята препоръка да е и с компилирано ядро, но не задължително
никак даже! стандартното ядро е перфектно за всичко. няма нужда от нова компилация, данеговорим че отнема много време.
А напротив, правил съм тази играчка и наистина компилирано ядро е по-добре. Защото ядрото при компилация му спираш доста излишни глупости, които попринцип не трябват за една сървърна машина. Компилацията отнема време в зависимост от бързината на процесора. При четириядрен компилацията няма да отнеме много време. Стандартно не компилиран кернел идва с изключена опция за Real Time Kernel
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

mount4 amxx
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран: 03 ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Години: 24
Контакти:

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от mount4 amxx » 24 ное 2016, 22:39

това че му спираш излишни неща незначи че работи по-бързо ами че зарежда по-бързо.
И за какво ти е Real Time ? В случая "cs сървър" Realtime е абсолютно излишен. Разбирам да беше някой мултифункционален сървър че да задаваш приоритети на задачите ама то един сървър с една задача и няма кой да и отнема ресурсите.
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Потребителски аватар

3agopka
Потребител
Потребител
Мнения: 65
Регистриран: 20 окт 2016, 21:36

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от 3agopka » 30 ное 2016, 16:07

Пробвал ли си домашен хост ? Аз пробвах влезнаха 5-6 човека и започна да ми лаги при 2.4 CPU , РАМ - 3 гб. 100 мб интернет.

Потребителски аватар

hackera457 СОТА
Модератор
Модератор
Мнения: 649
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 81 пъти
Години: 25
Контакти:

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от hackera457 СОТА » 30 ное 2016, 16:25

Под Windows е нормално да е така, тъй като WIndows дърпа бая ресурси заради всичките Aero простотии и приложения
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

3agopka
Потребител
Потребител
Мнения: 65
Регистриран: 20 окт 2016, 21:36

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от 3agopka » 30 ное 2016, 21:41

Ами нека пробва да се измъчи да разбере дали става или не става...
Аз съм се убедил ,че от вкъщи не става , каквото и да прави каквото и да се слага...

Потребителски аватар

HDS
Потребител
Потребител
Мнения: 22
Регистриран: 02 юли 2019, 22:19
Се отблагодари: 10 пъти
Получена благодарност: 1 път

Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Мнение от HDS » 11 сеп 2019, 07:31

Знам, че са много стари мненията.
Между-другото наскоро пробрах и пуснах csgo сървър, като цяло е доста по-сложно от cs 1.6 сървър.
Да не говорим, че постоянно се поддържа за разлика от cs 1.6 : <
При 16 ядрен процесор с над 27 бота сървъра почва да лагва, при положение, че са на 3.8 Mhz с 16 GB рам 3200 MHZ dual channel
Играта въобще не е оптимизирана и самите ботове взимат всичката изчислителна мощност на single core, за това и почва да лагва, а самия процесор дори не са товари...
БОТОВЕТЕ ТОВАРЯТ МНОГО ТАКА, ЧЕ НЕ СА ГОЛЯМ ФАКТОР!
Ще кача снимки : >
При различни настройки максимум ботове 27 tickrate 77*(73.1) и лаг в сървъра няма.
При 128Tickrate = 15 бота.. лаг няма.
Няма как да тествам с играчи, но явно за да хостваш 64 слотов сървър с 128tickrate трябва да имаш нещо от сорта на 10ghz за да не лагва сървъра xax...
Пълна трагедия.
При 64 tickoв сървър, точността я няма никаква, времето за реагиране между сървъра и играча е доста голямо...
ЗАбравих да кажа, че е на SSD 500MB/read/write
R8u9cr5.gif
R8u9cr5.gif (427.58 KиБ) Видяна 236 пъти
R8u9cr5.gif
R8u9cr5.gif (427.58 KиБ) Видяна 236 пъти
128vs64tickrate
Прикачени файлове
Screenshot (4).png
Screenshot (4).png (3.19 MиБ) Видяна 247 пъти
Screenshot (4).png
Screenshot (4).png (3.19 MиБ) Видяна 247 пъти
Screenshot (3).png
Screenshot (3).png (721.23 KиБ) Видяна 247 пъти
Screenshot (3).png
Screenshot (3).png (721.23 KиБ) Видяна 247 пъти
Screenshot (2).png
Screenshot (2).png (895.99 KиБ) Видяна 247 пъти
Screenshot (2).png
Screenshot (2).png (895.99 KиБ) Видяна 247 пъти

Отговори

Върни се в “CSGO: Дискусии/Поддръжка/Помощ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост