Страница 2 от 2

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Публикувано на: 24 Ное 2016, 20:06
от mount4
hackera457 написа:Моята препоръка да е и с компилирано ядро, но не задължително
никак даже! стандартното ядро е перфектно за всичко. няма нужда от нова компилация, данеговорим че отнема много време.

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Публикувано на: 24 Ное 2016, 20:09
от hackera457
mount4 написа:
hackera457 написа:Моята препоръка да е и с компилирано ядро, но не задължително
никак даже! стандартното ядро е перфектно за всичко. няма нужда от нова компилация, данеговорим че отнема много време.
А напротив, правил съм тази играчка и наистина компилирано ядро е по-добре. Защото ядрото при компилация му спираш доста излишни глупости, които попринцип не трябват за една сървърна машина. Компилацията отнема време в зависимост от бързината на процесора. При четириядрен компилацията няма да отнеме много време. Стандартно не компилиран кернел идва с изключена опция за Real Time Kernel

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Публикувано на: 24 Ное 2016, 22:39
от mount4
това че му спираш излишни неща незначи че работи по-бързо ами че зарежда по-бързо.
И за какво ти е Real Time ? В случая "cs сървър" Realtime е абсолютно излишен. Разбирам да беше някой мултифункционален сървър че да задаваш приоритети на задачите ама то един сървър с една задача и няма кой да и отнема ресурсите.

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Публикувано на: 30 Ное 2016, 16:07
от 3agopka
Пробвал ли си домашен хост ? Аз пробвах влезнаха 5-6 човека и започна да ми лаги при 2.4 CPU , РАМ - 3 гб. 100 мб интернет.

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Публикувано на: 30 Ное 2016, 16:25
от hackera457
Под Windows е нормално да е така, тъй като WIndows дърпа бая ресурси заради всичките Aero простотии и приложения

Re: Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Публикувано на: 30 Ное 2016, 21:41
от 3agopka
Ами нека пробва да се измъчи да разбере дали става или не става...
Аз съм се убедил ,че от вкъщи не става , каквото и да прави каквото и да се слага...

Какви характеристики се изисква за GO сървъри?

Публикувано на: 11 Сеп 2019, 07:31
от HDS
Знам, че са много стари мненията.
Между-другото наскоро пробрах и пуснах csgo сървър, като цяло е доста по-сложно от cs 1.6 сървър.
Да не говорим, че постоянно се поддържа за разлика от cs 1.6 : <
При 16 ядрен процесор с над 27 бота сървъра почва да лагва, при положение, че са на 3.8 Mhz с 16 GB рам 3200 MHZ dual channel
Играта въобще не е оптимизирана и самите ботове взимат всичката изчислителна мощност на single core, за това и почва да лагва, а самия процесор дори не са товари...
БОТОВЕТЕ ТОВАРЯТ МНОГО ТАКА, ЧЕ НЕ СА ГОЛЯМ ФАКТОР!
Ще кача снимки : >
При различни настройки максимум ботове 27 tickrate 77*(73.1) и лаг в сървъра няма.
При 128Tickrate = 15 бота.. лаг няма.
Няма как да тествам с играчи, но явно за да хостваш 64 слотов сървър с 128tickrate трябва да имаш нещо от сорта на 10ghz за да не лагва сървъра xax...
Пълна трагедия.
При 64 tickoв сървър, точността я няма никаква, времето за реагиране между сървъра и играча е доста голямо...
ЗАбравих да кажа, че е на SSD 500MB/read/write
R8u9cr5.gif
R8u9cr5.gif (427.58 KiB) Преглеждано 3344 пъти
R8u9cr5.gif
R8u9cr5.gif (427.58 KiB) Преглеждано 3344 пъти
128vs64tickrate