ZP 4.3 + Nanosuit & More - Цялостен мод

Готови модове за AMXX с или без платформа.
Потребителски аватар

hackera457 СОТА
Модератор
Модератор
Мнения: 630
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 64 пъти
Години: 24
Контакти:

ZP 4.3 + Nanosuit & More - Цялостен мод

Мнение от hackera457 СОТА » 12 май 2019, 13:57

Като видя нещо такова

Код: Избери всички

// FOX code metod
			// Give it a Glow HUD task
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 0.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 0.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 1.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 1.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 2.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 2.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 3.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 3.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 4.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 4.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 5.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 5.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 6.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 6.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 7.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 7.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 8.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 8.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 9.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 9.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 10.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 10.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			
			// ID AFFECTED player set TASK HUD+Sounds
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 0.0, "nano_slowdown", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 1.0, "nano_slowdown2", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 2.0, "nano_slowdown3", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 3.0, "nano_slowdown4", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 4.0, "nano_slowdown5", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 5.0, "nano_slowdown6", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 6.0, "nano_slowdown7", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 7.0, "nano_slowdown8", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 8.0, "nano_slowdown9", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 9.0, "nano_slowdown10", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 10.0, "nano_slowdown11", victim+TASK_HUD)
			
			// Stabilisation HUD
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.0, "hud0", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.1, "hud1", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.2, "hud2", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.3, "hud3", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.4, "hud4", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.5, "hud5", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.6, "hud6", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.7, "hud7", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.8, "hud8", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.9, "hud9", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.0, "hud10", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.1, "hud11", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.2, "hud12", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.3, "hud13", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.4, "hud14", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.5, "hud15", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.6, "hud16", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.7, "hud17", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.8, "hud18", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.9, "hud19", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.0, "hud20", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.1, "hud21", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.2, "hud22", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.3, "hud23", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.4, "hud24", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.5, "hud25", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.6, "hud26", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.7, "hud27", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.8, "hud28", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.9, "hud29", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.0, "hud30", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.1, "hud31", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.2, "hud32", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.3, "hud33", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.4, "hud34", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.5, "hud35", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.6, "hud36", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.7, "hud37", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.8, "hud38", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.9, "hud39", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.0, "hud40", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.1, "hud41", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.2, "hud42", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.3, "hud43", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.4, "hud44", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.5, "hud45", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.6, "hud46", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.7, "hud47", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.8, "hud48", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.9, "hud49", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.0, "hud50", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.1, "hud51", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.2, "hud52", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.3, "hud53", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.4, "hud54", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.5, "hud55", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.6, "hud56", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.7, "hud57", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.8, "hud58", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.9, "hud59", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.0, "hud60", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.1, "hud61", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.2, "hud62", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.3, "hud63", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.4, "hud64", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.5, "hud65", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.6, "hud66", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.7, "hud67", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.8, "hud68", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.9, "hud69", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.0, "hud70", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.1, "hud71", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.2, "hud72", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.3, "hud73", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.4, "hud74", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.5, "hud75", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.6, "hud76", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.7, "hud77", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.8, "hud78", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.9, "hud79", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.0, "hud80", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.1, "hud81", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.2, "hud82", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.3, "hud83", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.4, "hud84", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.5, "hud85", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.6, "hud86", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.7, "hud87", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.8, "hud88", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.9, "hud89", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.0, "hud90", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.1, "hud91", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.2, "hud92", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.3, "hud93", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.4, "hud94", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.5, "hud95", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.6, "hud96", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.7, "hud97", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.8, "hud98", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.9, "hud99", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 13.0, "hud100", victim+TASK_HUD)
И ми става лошо
90% от плъгините са с ужасен код, да не говорим, че nanosuit-a пак си е бъгав. Успех на тези, които ще го ползват /ако има такива/
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

blazz3rzbg NSFW
Потребител
Потребител
Мнения: 34
Регистриран: 22 фев 2019, 14:38
Местоположение: Стара Загора
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 11 пъти
Години: 18

ZP 4.3 + Nanosuit & More - Цялостен мод

Мнение от blazz3rzbg NSFW » 12 май 2019, 15:02

hackera457 написа:
12 май 2019, 13:57
Като видя нещо такова

Код: Избери всички

// FOX code metod
			// Give it a Glow HUD task
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 0.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 0.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 1.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 1.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 2.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 2.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 3.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 3.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 4.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 4.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 5.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 5.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 6.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 6.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 7.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 7.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 8.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 8.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 9.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 9.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 10.0, "set_glow", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 10.5, "remove_glow", victim+TASK_HUD)
			
			// ID AFFECTED player set TASK HUD+Sounds
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 0.0, "nano_slowdown", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 1.0, "nano_slowdown2", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 2.0, "nano_slowdown3", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 3.0, "nano_slowdown4", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 4.0, "nano_slowdown5", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 5.0, "nano_slowdown6", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 6.0, "nano_slowdown7", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 7.0, "nano_slowdown8", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 8.0, "nano_slowdown9", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 9.0, "nano_slowdown10", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_hud_task) + 10.0, "nano_slowdown11", victim+TASK_HUD)
			
			// Stabilisation HUD
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.0, "hud0", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.1, "hud1", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.2, "hud2", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.3, "hud3", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.4, "hud4", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.5, "hud5", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.6, "hud6", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.7, "hud7", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.8, "hud8", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 3.9, "hud9", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.0, "hud10", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.1, "hud11", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.2, "hud12", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.3, "hud13", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.4, "hud14", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.5, "hud15", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.6, "hud16", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.7, "hud17", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.8, "hud18", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 4.9, "hud19", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.0, "hud20", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.1, "hud21", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.2, "hud22", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.3, "hud23", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.4, "hud24", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.5, "hud25", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.6, "hud26", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.7, "hud27", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.8, "hud28", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 5.9, "hud29", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.0, "hud30", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.1, "hud31", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.2, "hud32", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.3, "hud33", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.4, "hud34", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.5, "hud35", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.6, "hud36", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.7, "hud37", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.8, "hud38", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 6.9, "hud39", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.0, "hud40", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.1, "hud41", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.2, "hud42", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.3, "hud43", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.4, "hud44", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.5, "hud45", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.6, "hud46", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.7, "hud47", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.8, "hud48", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 7.9, "hud49", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.0, "hud50", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.1, "hud51", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.2, "hud52", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.3, "hud53", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.4, "hud54", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.5, "hud55", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.6, "hud56", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.7, "hud57", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.8, "hud58", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 8.9, "hud59", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.0, "hud60", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.1, "hud61", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.2, "hud62", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.3, "hud63", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.4, "hud64", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.5, "hud65", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.6, "hud66", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.7, "hud67", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.8, "hud68", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 9.9, "hud69", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.0, "hud70", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.1, "hud71", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.2, "hud72", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.3, "hud73", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.4, "hud74", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.5, "hud75", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.6, "hud76", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.7, "hud77", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.8, "hud78", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 10.9, "hud79", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.0, "hud80", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.1, "hud81", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.2, "hud82", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.3, "hud83", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.4, "hud84", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.5, "hud85", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.6, "hud86", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.7, "hud87", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.8, "hud88", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 11.9, "hud89", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.0, "hud90", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.1, "hud91", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.2, "hud92", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.3, "hud93", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.4, "hud94", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.5, "hud95", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.6, "hud96", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.7, "hud97", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.8, "hud98", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 12.9, "hud99", victim+TASK_HUD)
			set_task(get_pcvar_float(cvar_duration) + 13.0, "hud100", victim+TASK_HUD)
И ми става лошо
90% от плъгините са с ужасен код, да не говорим, че nanosuit-a пак си е бъгав. Успех на тези, които ще го ползват /ако има такива/

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <fun>

#include <nanosuit>

const PEV_NADE_TYPE = pev_flTimeStepSound;
const NADE_TYPE_EMP = 7777;

const TIMER_ID = 123456;

new g_iCount[33];
new bool:g_bLoadingHud[33];
new g_iBars[33][128];
new g_MsgSync;
new g_msgScreenFade;
new g_Emp;
new g_iTrail;
new bool:g_bHasEmp[33];

new const g_szNums[] = {
	5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 95, 100
}

new const g_szModels[][] = {
	"folder/v_emp.mdl",
	"folder/w_emp.mdl",
	"folder/p_emp.mdl"
}

new const g_szSounds[][] = {
	"nanosuit/nanosuit_critical.wav",
	"nanosuit/nanosuit_regain.wav",
	"nanosuit/nanosuit_allonline.wav",
	"nanosuit/emerge.wav",
	"nanosuit/stability.wav",
	"nanosuit/nanosuit_slowdown.wav",
	"buttons/blip1.wav"
}

public plugin_init() 
{
	g_Emp = zp_register_extra_item("EMP Grenade", 10, ZP_TEAM_ZOMBIE);
	
	g_MsgSync = CreateHudSyncObj();
	g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
	
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_flashbang", "OnItemDeployPost", 1);
	RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade");
	register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}

public plugin_precache() {
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szSounds); i++)
	precache_sound(g_szSounds[i]);
	
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModels); i++)
	precache_model(g_szModels[i]);
	
	g_iTrail = precache_model("sprites/laserbeam.spr");
}

public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{
	if(itemid == g_Emp)
	{
		if (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG) && g_bHasEmp[id])
		{
			client_print(id, print_chat, "> You already have one <");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
		g_bHasEmp[id] = true;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public TaskEmpHud(id)
{
	id -= TIMER_ID;

	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
	{
		RemoveEmpTask(id);
		return;
	}
	if(g_bLoadingHud[id]) {
		
		g_iCount[id] ++;
		
		if(!(g_iCount[id] > 100)) {
			
			for(new i = 0; i < sizeof(g_szNums); i++) {
				if(g_iCount[id] == g_szNums[i])
				replace(g_iBars[id], charsmax(g_iBars[]), "-", "|")
			}
			
			set_hudmessage(150, 150, 150, -1.0, 0.24, 0, 5.0, 0.0);
			ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "NANO SYSTEMS LOADING... (%i%%)^n^n%s", g_iCount[id], g_iBars[id]);
			
			if(g_iCount[id] == 25 || g_iCount[id] == 55 || g_iCount[id] == 85)
			client_cmd(id, "spk %s", g_szSounds[4]);
		}
		else if(g_iCount[id] == 105)
		{
			set_user_nanosuit(id, 1)
			client_cmd(id, "spk %s", g_szSounds[0]);
			client_print(id, print_center, "-= Nanosuit is Restored =-")
			
			message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, id);
			write_short(1<<12);
			write_short(1<<12);
			write_short(0x0000);
			write_byte(25);
			write_byte(25);
			write_byte(255);
			write_byte(80);
			message_end();
		}
		else if(g_iCount[id] == 115)
		{
			client_cmd(id ,"spk %s", g_szSounds[2]);
			client_print(id, print_center,"-= All System is Online =-");
			
			RemoveEmpTask(id);
		}
	}
	else {
		g_iCount[id] --;
		
		if(!(g_iCount[id] <= 0)) {
			
			//set_hudmessage(0, 110, 210, -1.0, 0.30, 1, 0.0, 1.0)
			set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.28, 0, 0.0, 0.0, 0.1, 0.9)
			ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "!!!! CRITICAL ERROR !!!!^nSYSTEM FAILED^n^nATTEMPTING REBOOT IN: %i^n^nREASON: Electro - Magnetic Impulse (EMI)", g_iCount[id]);
			client_cmd(id, "spk %s", g_szSounds[6]);
			
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 180, 240, 255, kRenderNormal, 1);
			set_task(0.5, "RemoveGlow", id);
			
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id);
			write_short(1 * 1524);
			write_short(1 * 1524);
			write_short(/*0x0001*/0);
			write_byte(255);
			write_byte(0);
			write_byte(0);
			write_byte(200);
			message_end();
		}
		else if(g_iCount[id] == -2) {
			
			RemoveEmpTask(id);
			g_iCount[id] = 1;
			g_bLoadingHud[id] = true;
			set_task(0.1, "TaskEmpHud", id+TIMER_ID, .flags = "b");
		}
	}
}

public RemoveGlow(id)
set_user_rendering(id);

public RemoveEmpTask(id) {
	new iTask = id + TIMER_ID;
	if(task_exists(iTask))
	remove_task(iTask);
}

public fw_ThinkGrenade(Entity)
{
	if (!pev_valid(Entity))
	return HAM_IGNORED;
	
	static Float:dmgtime, Float:current_time
	pev(Entity, pev_dmgtime, dmgtime)
	current_time = get_gametime()
	
	if (dmgtime > current_time)
	return HAM_IGNORED;

	if(pev(Entity, PEV_NADE_TYPE) == NADE_TYPE_EMP)
	{
		emp_explode(Entity)
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

public fw_SetModel(Entity, const Model[])
{
	if(!pev_valid(Entity))
	return FMRES_IGNORED;
	
	if(pev(Entity, pev_dmgtime) == 0.0)
	return FMRES_IGNORED;
	
	static owner;
	owner = pev(Entity, pev_owner);
	
	if(!zp_get_user_zombie(owner))
	return FMRES_IGNORED;
	
	if(g_bHasEmp[owner] && equal(Model[7], "w_fl", 4))
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
		write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
		write_short(Entity);
		write_short(g_iTrail);
		write_byte(10);
		write_byte(10);
		write_byte(255);
		write_byte(255);
		write_byte(0);
		write_byte(255);
		message_end();
		
		set_pev(Entity, PEV_NADE_TYPE, NADE_TYPE_EMP);
		engfunc(EngFunc_SetModel, Entity, g_szModels[1]);
		
		g_bHasEmp[owner] = false;
		
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public OnItemDeployPost(ent)
{
	static id;
	id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
	
	if (!pev_valid(id))
	return;
	
	if(zp_get_user_zombie(id))
	{
		if(g_bHasEmp[id])
		{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, g_szModels[0]);
			set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_szModels[2]);
		}
	}
}

public emp_explode(Entity)
{
	if (!pev_valid(Entity))
	return;
	
	static Float:origin[3];
	pev(Entity, pev_origin, origin);
	
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin, 0);
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[0]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[1]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[2]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[0]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[1]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[2]+555.0);
	write_short(g_iTrail);
	write_byte(0);
	write_byte(0);
	write_byte(4);
	write_byte(60);
	write_byte(0);
	write_byte(200);
	write_byte(200);
	write_byte(200);
	write_byte(200);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	//emit_sound(Entity, CHAN_WEAPON, explosion_sound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	
	static victim 
	victim = -1
	
	static Float:radius
	radius = 100.0;
	
	while((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, origin, radius)) != 0)
	{
		if (!is_user_alive(victim) || zp_get_user_zombie(victim))
		continue;
		
		set_user_nanosuit(victim, 0);
		formatex(g_iBars[victim], charsmax(g_iBars[]), "[--------------------]");
		RemoveEmpTask(victim);
		g_iCount[victim] = 11;
		g_bLoadingHud[victim] = false;
		set_task(1.0, "TaskEmpHud", victim+TIMER_ID, .flags = "b");
	}
	
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, Entity);
}

public zp_user_infected_post(id) RemoveEmpTask(id);

public zp_round_ended(id) RemoveEmpTask(id);

fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
{
	// Prevent server crash if entity's private data not initalized
	if (pev_valid(ent) != 2) return -1;

	return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
}

stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
{
	static Float:color[3]
	color[0] = float(r)
	color[1] = float(g)
	color[2] = float(b)
	
	set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
	set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
	set_pev(entity, pev_rendermode, render)
	set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
}

stock fm_give_item(id, const item[])
{
	static ent
	ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item))
	if (!pev_valid(ent)) return;
	
	static Float:originF[3]
	pev(id, pev_origin, originF)
	set_pev(ent, pev_origin, originF)
	set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN)
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
	
	static save
	save = pev(ent, pev_solid)
	dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, id)
	if (pev(ent, pev_solid) != save)
	return;
	
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
}
Ето ви EMP :P липсват доста неща но със сигурност е по добре написано...

Потребителски аватар

Автор на темата
LayerFort DJBosma
Потребител
Потребител
Мнения: 85
Регистриран: 25 дек 2018, 04:14
Местоположение: Alkmaar
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Години: 24
Контакти:

ZP 4.3 + Nanosuit & More - Цялостен мод

Мнение от LayerFort DJBosma » 19 май 2019, 18:42

hackera457 написа:
12 май 2019, 13:57
да не говорим, че nanosuit-a пак си е бъгав.
Какво му е бъгаво ? Би ли обеснил, че не те разбрах.
Пиша от избата, защото горе имаме течове..

Потребителски аватар

hackera457 СОТА
Модератор
Модератор
Мнения: 630
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 64 пъти
Години: 24
Контакти:

ZP 4.3 + Nanosuit & More - Цялостен мод

Мнение от hackera457 СОТА » 19 май 2019, 19:18

LayerFort написа:
19 май 2019, 18:42
hackera457 написа:
12 май 2019, 13:57
да не говорим, че nanosuit-a пак си е бъгав.
Какво му е бъгаво ? Би ли обеснил, че не те разбрах.
Няма да изпадам в пояснения, защото дори и да ги напиша ти няма как да ги отстраниш - проблема със скоростта, хвърлянето на разни грешки в конзолата от рода на Invalid нещо си и други. Никъде няма читав nanosuit, освен ако не си го пренапишеш сам
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

Автор на темата
LayerFort DJBosma
Потребител
Потребител
Мнения: 85
Регистриран: 25 дек 2018, 04:14
Местоположение: Alkmaar
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Години: 24
Контакти:

ZP 4.3 + Nanosuit & More - Цялостен мод

Мнение от LayerFort DJBosma » 19 май 2019, 23:59

hackera457 написа:
19 май 2019, 19:18
проблема със скоростта
Няма такъв проблем при този, дори след като си инфектиран със този мод.
hackera457 написа:
19 май 2019, 19:18
хвърлянето на разни грешки в конзолата от рода на Invalid нещо си и други
Не съм срещтнал такива неща в сървърната конзола.

Би могъл да го тестваш, за което и ще ти трябва zombie-plague-greensmoke.sma от самият архив и възоснова на това вече конкретно мнение да дадеш :)
Пиша от избата, защото горе имаме течове..

Отговори

Върни се в “Готови модове”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост