Deathrun Manager

В този раздел можете да качвате преработени плъгини.
Потребителски аватар

Автор на темата
hackera457 СОТА
Модератор
Модератор
Мнения: 647
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 79 пъти
Години: 24
Контакти:

Deathrun Manager

Мнение от hackera457 СОТА » 01 мар 2017, 14:26

Автор: xPaw
Редакция: hackera457

Описание:
Това е редактирана версия на Deathrun Manager-а на xPaw като са направени следните редакции:
  • * Добавен HUD Статус с информация за играча
    * Добавени NATIVES
    * Добавени команди за даване и махане на животи
    * Запазване на животите с Fvault
    * Меню, което те пита дали искаш да се съживиш
    * Премахнат ненужен HUD при Respawn
    * Чат командите, за проверка на животите вече може да се пишат и в team чата
Команди:

Код: Избери всички

dr_give_lifes <name/@all> <lifes> - Давате животи на играч (@all дава на всички в сървъра)
dr_reset_lifes <name/@all> - Занулява животите на играч (@all занулява на всички в сървъра)
Natives:
За по-голямо удобство съм направил .inc, който директо да го инклудвате.

Код: Избери всички

/**
 * Set Lifes on specific player.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param iLifes    AMount of Lifes
 * 
 */
native dr_set_user_lifes(id, iLifes)

/**
 * Returns Lifes on specific player.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return            Lifes Count on specific player
 */
 native dr_get_user_lifes(id)
Снимки:

Изображение
Изображение

ВНИМАНИЕ! За да се компилира без грешки, трябва да имате библиотеката fvault, която я има тук във форума

Файлове:
DeathrunManager.sma
(26.03 KиБ) Свален 89 пъти
DeathrunManager.sma
(26.03 KиБ) Свален 89 пъти
DeathrunManager.inc
(695 Байта) Свален 79 пъти
DeathrunManager.inc
(695 Байта) Свален 79 пъти
deathrun.txt
(13.65 KиБ) Свален 82 пъти
deathrun.txt
(13.65 KиБ) Свален 82 пъти
- езиковия файл

Честита Баба Марта сладури!
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5452
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 94 пъти
Получена благодарност: 622 пъти
Години: 22
Контакти:

Re: Deathrun Manager

Мнение от OciXCrom TM » 01 мар 2017, 19:51

lives*

Потребителски аватар

Автор на темата
hackera457 СОТА
Модератор
Модератор
Мнения: 647
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 79 пъти
Години: 24
Контакти:

Re: Deathrun Manager

Мнение от hackera457 СОТА » 01 мар 2017, 23:25

Няма значение - все същото е
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5452
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 94 пъти
Получена благодарност: 622 пъти
Години: 22
Контакти:

Re: Deathrun Manager

Мнение от OciXCrom TM » 01 мар 2017, 23:26

Не съществува дума "lifes". Често се прави такава грешка. Както и да е, не е от значение.

Потребителски аватар

Автор на темата
hackera457 СОТА
Модератор
Модератор
Мнения: 647
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 79 пъти
Години: 24
Контакти:

Re: Deathrun Manager

Мнение от hackera457 СОТА » 01 мар 2017, 23:30

Важното е, че работи и ще върши работа. Все пак досега не съм срещал тази модификация публично
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

<< SaNchez >> :D
Потребител
Потребител
Мнения: 131
Регистриран: 02 ное 2016, 22:00
Местоположение: по сфета и у нас
Години: 22
Контакти:

Re: Deathrun Manager

Мнение от << SaNchez >> :D » 02 мар 2017, 16:30

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последна промяна от Petrowch0 ❤️CSKA❤️ на 02 мар 2017, 19:17, променено общо 1 път.
Причина: Не мисля че е нужно да ни казваш какво ще правиш. [Неаргументиран коментар/Спам] !
Данък обществено мнение не плащам :coolface:

Потребителски аватар

stambeto2006
Тестов модератор
Тестов модератор
Мнения: 365
Регистриран: 06 окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 20 пъти
Получена благодарност: 25 пъти
Години: 24
Контакти:

Re: Deathrun Manager

Мнение от stambeto2006 » 24 апр 2017, 23:22

https://amxx-bg.info/memberlist.php?mod ... file&u=178 Реших днеска да го пробвам този плъгин и видях че дава грешки.

Код: Избери всички

L 04/24/2017 - 20:16:53: Invalid menu id 2(3)
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DeathrunManager.amxx", version "3.0.3")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_destroy")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX]    [0] DeathrunManager.sma::handlerAskUserRevive (line 705)

Потребителски аватар

Автор на темата
hackera457 СОТА
Модератор
Модератор
Мнения: 647
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 79 пъти
Години: 24
Контакти:

Re: Deathrun Manager

Мнение от hackera457 СОТА » 28 апр 2017, 15:29

stambeto2006 написа:https://amxx-bg.info/memberlist.php?mod ... file&u=178 Реших днеска да го пробвам този плъгин и видях че дава грешки.

Код: Избери всички

L 04/24/2017 - 20:16:53: Invalid menu id 2(3)
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DeathrunManager.amxx", version "3.0.3")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_destroy")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX]    [0] DeathrunManager.sma::handlerAskUserRevive (line 705)
Попринцип всичко трябва да работи, тествано е преди това ще погледна въпреки, че никой не ми се е оплакал досега, дори и на ЛС
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

OciXCrom TM
Администратор
Администратор
Мнения: 5452
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 94 пъти
Получена благодарност: 622 пъти
Години: 22
Контакти:

Re: Deathrun Manager

Мнение от OciXCrom TM » 28 апр 2017, 15:41

Код: Избери всички

switch(iItem)
{
    case 0: 
    {
        set_task(3.0,"fnRevivePlayer",id);
        ColorChat( id, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, id, "DR_LIFE_RESPAWN" );
    }
    
    case 1: menu_destroy(iMenu);
}

menu_destroy(iMenu); 
Два пъти се ползва menu_destroy(). case 1 изцяло трябва да се премахне.

Потребителски аватар

stambeto2006
Тестов модератор
Тестов модератор
Мнения: 365
Регистриран: 06 окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 20 пъти
Получена благодарност: 25 пъти
Години: 24
Контакти:

Re: Deathrun Manager

Мнение от stambeto2006 » 28 апр 2017, 18:24

hackera457 написа:
stambeto2006 написа:https://amxx-bg.info/memberlist.php?mod ... file&u=178 Реших днеска да го пробвам този плъгин и видях че дава грешки.

Код: Избери всички

L 04/24/2017 - 20:16:53: Invalid menu id 2(3)
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DeathrunManager.amxx", version "3.0.3")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_destroy")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX]    [0] DeathrunManager.sma::handlerAskUserRevive (line 705)
Попринцип всичко трябва да работи, тествано е преди това ще погледна въпреки, че никой не ми се е оплакал досега, дори и на ЛС
Ами той може да работи , но без да съм редактирал нищо по кода , това е грешката която ми излезе не съм си я измислял аз.

Отговори

Върни се в “Преработени плъгини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост