Страница 1 от 2

Auto Balance

Публикувано на: 09 Ное 2016, 08:15
от WaLkZ
Описание:
Това е преработена версия от мен на оригиналния плъгин CSDM Auto Balance от xPaw. Сега работи на всички модове без бъгове. На всяко убийство проверява дали разликата между двата отбора е 2 или по-голяма и този който е убит първи от отбора с повече играчи, бива прехвърлен в противоположния.

Настройки:
auto_balance

0 - Изключен
1 - Включен
2 - Включен, игнорира играч с имунитет

Флага за имунитета се проненя от #define BALANCE_IMMUNITY
auto_balance.sma
(3.43 KiB) Свалено 794 пъти
auto_balance.sma
(3.43 KiB) Свалено 794 пъти

Re: Auto Balance

Публикувано на: 05 Май 2017, 20:30
от PHPDEAD
Може ли да се използва за dust2 ?

Re: Auto Balance

Публикувано на: 05 Май 2017, 20:33
от JustyleR
PHPDEAD написа:Може ли да се използва за dust2 ?
Щом е написал, че може да се използва за всички модове, значи да.
Все пак след като някой е убит, тогава прави проверка и мести играча който е бил убит. :)

Re: Auto Balance

Публикувано на: 10 Юли 2017, 10:29
от cs_4ever
Работи но става пълна каша , мести по 2/3 после връща от другия отбор 1/2 като цяло прави каквото иска тоя плъгин . Може ли да се измисли някой по обикновен кояйто като са повече от единия отбор , и като бъде убит първи да го метне в другия .

Re: Auto Balance

Публикувано на: 10 Юли 2017, 10:33
от WaLkZ
По-късно ще пусна обновяване. Кашата става, защото в момента проверява само, когато бъде убит някого. А сещаш се при пълен сървър какво става. Може някой да бъде изпреварен. Затова трябва да се добави да проверява разликата на играчите и при спаун на играч.

Re: Auto Balance

Публикувано на: 10 Юли 2017, 11:16
от cs_4ever
Не си правя реклама , но именно това исках да кажа , че г/д през целия ден стой 32/32 и става лудница и в чата и така , ще се надявам по скоро да отделиш време , Благодаря .

Auto Balance

Публикувано на: 26 Авг 2017, 20:23
от ElitePower
Нещо?

Auto Balance

Публикувано на: 27 Авг 2017, 15:48
от Just
cs_4ever написа: 10 Юли 2017, 10:29 Работи но става пълна каша , мести по 2/3 после връща от другия отбор 1/2 като цяло прави каквото иска тоя плъгин . Може ли да се измисли някой по обикновен кояйто като са повече от единия отбор , и като бъде убит първи да го метне в другия .
Пългина е направен така че да мести по добрите в слабия теам за това ги мести по 3/4-ма явно това не си го забелязал

Auto Balance

Публикувано на: 04 Окт 2017, 20:10
от WaLkZ
cs_4ever написа: 10 Юли 2017, 10:29 Работи но става пълна каша , мести по 2/3 после връща от другия отбор 1/2 като цяло прави каквото иска тоя плъгин . Може ли да се измисли някой по обикновен кояйто като са повече от единия отбор , и като бъде убит първи да го метне в другия .
WaLkZ написа: 10 Юли 2017, 10:33 По-късно ще пусна обновяване. Кашата става, защото в момента проверява само, когато бъде убит някого. А сещаш се при пълен сървър какво става. Може някой да бъде изпреварен. Затова трябва да се добави да проверява разликата на играчите и при спаун на играч.
Прикачен е наново, като е оправена въпросната "каша"!

Auto Balance

Публикувано на: 23 Мар 2019, 19:35
от Ant1Lamer

Код за потвърждение: Избери целия код

L 03/23/2019 - 19:30:20: [CSTRIKE] Invalid player 6 (no private data)
L 03/23/2019 - 19:30:20: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "auto_balance.amxx", version "1.0")
L 03/23/2019 - 19:30:20: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 03/23/2019 - 19:30:20: [AMXX]    [0] auto_balance.sma::hasDifference (line 96)
L 03/23/2019 - 19:30:20: [AMXX]    [1] auto_balance.sma::eventDeathMsg (line 54)