[Проблем] Звукът не работи на Windows 10

Заключена
Потребителски аватар

Автор на темата
aHaJLruH SS
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 130
Регистриран: 13 окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 41 пъти
Години: 21

[Проблем] Звукът не работи на Windows 10

Мнение от aHaJLruH SS » 12 юли 2017, 13:46

Здравейте. Днес си инсталирах Windows 10 и имам огромен проблем със звукът. Та ето какво става - когато компютърът се пусне не се чува нищо. Стартирам приложение с име "audio10" което прави диагностика и търси проблеми със звука. Намира винаги 2 и ги разрешава при което вече се чува през слушалките перфектно.

Изображение

Изображение

До тук добре ... само където след около 5-10 минути (обикновено след като слушам някоя песен), пак става същата работа. Зарежда ми нова песен и в youtube на всяко видео излиза този проблем, в настройките на звукът изчезват устойствата и не се чува абсолютно нищо. Някакви идеи?

Изображение

Изображение

Потребителски аватар

TheRedShoko ReShoko
Модератор
Модератор
Мнения: 994
Регистриран: 06 окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 53 пъти

Re: [Проблем] Звукът не работи на Windows 10

Мнение от TheRedShoko ReShoko » 12 юли 2017, 14:11

Обнови си audio driver-a. Ако искаш пусни си IOBit Driver Booster - инсталира и обновява всички нужни драйвъри. Аз лично съм много доволен от него.

Потребителски аватар

Автор на темата
aHaJLruH SS
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 130
Регистриран: 13 окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 41 пъти
Години: 21

Re: [Проблем] Звукът не работи на Windows 10

Мнение от aHaJLruH SS » 12 юли 2017, 14:27

Изтеглих я и сканирах. Явно доста от драйвърите са били доста остарели. Благодаря ти, в момента всичко е точно.

Потребителски аватар

TheRedShoko ReShoko
Модератор
Модератор
Мнения: 994
Регистриран: 06 окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 53 пъти

Re: [Проблем] Звукът не работи на Windows 10

Мнение от TheRedShoko ReShoko » 12 юли 2017, 20:36

Заключвам, ако пак се появи проблема ми пиши и ще я отключа.

Заключена

Върни се в “Помощ и въпроси / Поддръжка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост