CSHOP Extra Item: Golden AK47
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Няма как да се заменят звуците на оръжията. От двата реда можеш да промениш за кое оръжие се отнася плъгинът.
-
LoShIaA
Извън линия - Потребител
- Мнения: 323
- Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
- Местоположение: Стара Загора
- Се отблагодари: 120 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Аз четох темата в, която обяснихте, че само могат да се насложат отгоре върху оригиналните, но тези оръжия нали имат едни по специфични звуци. Вие ги ползвахте във Furien сървъра ви и по точно
и от там помня, че неговите звуци си се чуваха. Сещам се, че и на това оръжиеОръжие: AK47 » Име: Paladin 47 » Класа: Terminator [достъпна за всеки играч]
също се чуваха звуци, които си вървят със самия скин из нета.Оръжие: MP5 Navy » Име: Balrog Ethereal » Класа: Exterminator [достъпна за всеки играч]
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Тези звуци са вградени в самия скин и автоматично ще се чуват в сървъра. Трябва обаче да се добавят в plugin_precache() с precache_sound() (предполагам знаеш как става). За слагате върху оригиналните - това е за звука при стреляне.
-
LoShIaA
Извън линия - Потребител
- Мнения: 323
- Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
- Местоположение: Стара Загора
- Се отблагодари: 120 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Познанията ми по pawn стигат до там да разбера кое е променлива, как се декларира, различните видове променливи (integer, float, bool), как се декларира масив [], как се декларира фунция (). Как да направя цветни съобщения как от hud в dhud (благодарение на твоите уроци), как се добавят библиотеки и до там . Вчера влезнах да чета малко за самите функции, които идват с библиотеките от тук viewforum.php?f=55, но не мога да разбера синтаксиса на фукциите и масивите и понеже и английският ми е слаб и кашата става пълна (защото не мога да прочета и самият код, а не мога ли да го чета какво остава за разбиране). Също така знам нещата само по именно, кога се предпочита масив и кога променлива нямам си и идея. Знам циклите по именно, но кога и кой да използвам и защо някой е по-добър от другите пак нямам идея. Когато преправям нещо по плъгин следвам логиката, когато има повече еднакви неща е явно, че са навързани и ако променям едното то и другите трябва да бъдат променени. Също голям ми е проблема, че сега като следвам твоя пример в самият плъгин дефинирах си:
след това в
прикачих самите дефиниции ама нямам идея дали трябва да се сложат някъде другаде и както е ясно от кода нищо не се получи.
Така да обобщя познанията са ми кръгла 0.
Edit: Добре, мерси.
Код за потвърждение: Избери целия код
additem ITEM_PALADINAK47
#define PALADINAK47_ID "paladinak47"
#define PALADINAK47_NAME "Paladin AK47"
#define PALADINAK47_PRICE 16000
#define PALADINAK47_LIMIT 1
#define PALADINAK47_SOUND_DRAW "stz/ak47/paladinak47/draw.wav"
#define PALADINAK47_SOUND_FIRE "stz/ak47/paladinak47/fire1.wav"
#define PALADINAK47_SOUND_IDLE "stz/ak47/paladinak47/idle.wav"
#define PALADINAK47_SOUND_RELOAD "stz/ak47/paladinak47/reload.wav"
#define PALADINAK47_VMODEL "models/stz/custom_shop/v_paladinak47.mdl"
#define PALADINAK47_PMODEL "models/stz/custom_shop/p_paladinak47.mdl"
#define PALADINAK47_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define PALADINAK47_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define PALADINAK47_DAMAGE 5
#define PALADINAK47_AMMO 500
new bool:g_blPaladinAK47[33]
Код за потвърждение: Избери целия код
public plugin_precache()
{
ITEM_PALADINAK47 = cshopRegisterItem(PALADINAK47_ID, PALADINAK47_NAME, PALADINAK47_PRICE, PALADINAK47_LIMIT)
precache_model(PALADINAK47_VMODEL)
precache_model(PALADINAK47_PMODEL)
precache_sound(PALADINAK47_SOUND_DRAW)
precache_sound(PALADINAK47_SOUND_FIRE)
precache_sound(PALADINAK47_SOUND_IDLE)
precache_sound(PALADINAK47_SOUND_RELOAD)
#if defined USE_BULLETS
g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
#endif
#if defined BULLET_SOUND
precache_sound(BULLET_SOUND)
#endif
}
Така да обобщя познанията са ми кръгла 0.
Edit: Добре, мерси.
Последно промяна от LoShIaA на 31 Окт 2017, 15:15, променено общо 1 път.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Няма лошо, лека полека ще почнеш да разбираш и по-сложните неща.
Правилно си направил, обаче за съжаление тези звуци не са вградени в самия модел и няма да се чуват в игра: звук при презареждане, стреляне, избиране на оръжието и всякакви подобни, които ги има в самата игра (най-често можеш да видиш от самото име на звуковия файл: fire, reload, clipin, clipout, общо взето тези, които ги има в папката sound/weapons няма да бъдат променени).
Правилно си направил, обаче за съжаление тези звуци не са вградени в самия модел и няма да се чуват в игра: звук при презареждане, стреляне, избиране на оръжието и всякакви подобни, които ги има в самата игра (най-често можеш да видиш от самото име на звуковия файл: fire, reload, clipin, clipout, общо взето тези, които ги има в папката sound/weapons няма да бъдат променени).
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 245 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Кроме извени ме предварително че ще те помоля да вкараш тук кода за Golden м4а1,хубаво че даваш обясниние кое как се прави но не съм способен да го направя признавам си.И другото което е за Golden AK47 и Golden М4А1 от шопа моля те направи ги така че,Golden AK47 да е само за TR и Golden М4А1 да е само за CT,да могат да ги взимат.Мое мнение се пак това са основните оръжия,за 2-та отбора нещо не се връзва ако и 2-та отбора взимат и Golden М4А1 и Golden М4А1.Извинявам се ако съм ти досадил че искам да стане така.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Просто копирай плъгина и смени името на оръжието в #define редовете в началото на кода. Отбора можеш да го ограничиш с командата cshop_edit.
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 245 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Нищо не ти разбрах,както и да е остави няма те притеснявам повече жив и здрав да си.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Ако отвориш кода и погледнеш #define редовете, ще разбереш. Там се намира всичко което трябва да промениш и мисля, че е близо до акъла, че трябва просто да замениш AK47 с M4A1 във въпросните редове.
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 245 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Тва ясно имах предвит че не показа, как да стане за едните и за другите оръжията.Там имах предвит че нищо не ти разбрах.Така ли трябва да стане или пропускам нещо.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN_VERSION "4.x"
additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenm4a1"
#define GOLDENAK_NAME "Golden M4A1"
#define GOLDENAK_PRICE 16000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenm4a1.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenm4a1.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_m4a1"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_M4A1
#define GOLDENAK_DAMAGE 5
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]
// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS
#if defined USE_BULLETS
// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
//#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
#define BULLET_STARTFRAME 1
#define BULLET_FRAMERATE 5
#define BULLET_LIFE 2
#define BULLET_WIDTH 10
#define BULLET_NOISE 0
#define BULLET_COLOR_RED 255
#define BULLET_COLOR_GREEN 215
#define BULLET_COLOR_BLUE 0
#define BULLET_BRIGHTNESS 200
#define BULLET_SPEED 150
new g_iGoldenBullet
#endif
#define DEFAULT_VMODEL "models/v_m4a1.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_m4a1.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
#if defined USE_BULLETS
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
#endif
}
public plugin_precache()
{
ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
#if defined USE_BULLETS
g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
#endif
#if defined BULLET_SOUND
precache_sound(BULLET_SOUND)
#endif
}
public cshopItemBought(id, iItem)
if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
public cshopItemRemoved(id, iItem)
if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
#if defined USE_BULLETS
public eventPrimaryAttack(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner)
if(!g_blGoldenAK[id])
return
new iClip, iAmmo
new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
return
#if defined BULLET_SOUND
player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
#endif
new iVec1[3], iVec2[3]
get_user_origin(id, iVec1, 1)
get_user_origin(id, iVec2, 3)
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
write_coord(iVec1[0])
write_coord(iVec1[1])
write_coord(iVec1[2])
write_coord(iVec2[0])
write_coord(iVec2[1])
write_coord(iVec2[2])
write_short(g_iGoldenBullet)
write_byte(BULLET_STARTFRAME)
write_byte(BULLET_FRAMERATE)
write_byte(BULLET_LIFE)
write_byte(BULLET_WIDTH)
write_byte(BULLET_NOISE)
write_byte(BULLET_COLOR_RED)
write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
write_byte(BULLET_SPEED)
message_end()
}
#endif
public goldenModel(id)
{
if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
}
}
set_default_model(id)
{
if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
}
}
#if defined BULLET_SOUND
player_emitsound(id, szSound[])
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 2096 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 1 Отговори
- 2229 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 2810 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 2201 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 2 Отговори
- 1714 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 1 Отговори
- 1540 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 1 Отговори
- 453 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта