1. Направете си ветрилото и в центърът му сложете малко квадратче с текстура "ORIGIN".
2. Маркирайте го заедно с квадратчето и натиснете CTRL+T като му задавате следните параметри :
Код за потвърждение: Избери целия код
[Class] : func_rotating
[Name] : Object1 (по-избор)
[Rotation Speed] : 150
[Fan Sounds] : Slow Rush
и от Flags слагате тикче на "Y Axis" и "Large Radius"
3. Готови сме с ветрилото, сега трябва да направим и вятърът който да бутаа играчът. Направете обект с текстура "AAATRIGER" на мястото където ще е вятърът.
4. Маркирайте го и му задайте следните стойности :
Код за потвърждение: Избери целия код
[Class] : trigger_push
[Target] : Object1 (името което зададохте на ветрилото)
[Speed of push] : 350
5. И така. Направете multi_manager ентити няма значение къде ще го сложите. Натискате десен бутон върху него и след това на Properties.
Код за потвърждение: Избери целия код
Правите го така:
[Name] : MM1 (по-избор)
6. Кликате на "Add" и в първото квадратче пишете името на ветрилото (object1) и на Value слагате 0. Правите го отново, но този път на Value слагате колко секунди да се върти ветрилото. От Flags слагате тикче на "multitheaded".
7. Нека сега да направим бутонът който ще стартира всичко. Маркирате го и CTRL+T.
Код за потвърждение: Избери целия код
[Class] : func_button
[Target] : Името на multi_manager-а (MM1).
и слагате тикче на "Dont Move" от Flags
.RMF FILE :