1) името на модела.mdl
2) името на моделаT.mdl
Те трябва да са заедно в една папка.
Ако например в сървъра има зомби клас на който модела, се състои от 2 части, но е поставен само модела без T модела, то тогава някой когато влезе в сървъра ще бъде изхвърлен, заради липсата на T модела.
Как да премахнем T.mdl ?
1. Изтегли рара (прикачен е)
2. Разархивирай HL1 MDL Compiler & Decompiler.rar
3. Постави модела и Т модела в папка HL1 MDL Compiler & Decompiler
4. Декомпилирай модела без Т с помоща на mdldec12
5. Премахни от папката *.mdl и *T.mdl
6. Намери файла с разширение *.qc
7. Отвори го с произволен текстов редактор, и изтрий $externaltextures
8. Запамети *.qc файла след редакцията
9. Постави *.qc файла в compiler.bat , след това натисни Enter
10. Остава да се почака малко, и готово вече в папката се появи модела без *T.mdl
Ако на някои модели не могат да бъдат отстранени *T.mdl
Тогава може да се използва този плъгин:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Tmodel"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "modelT"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/model/modelT.mdl")
precache_model("models/player/model2/model2T.mdl")
precache_model("models/player/model3/model3T.mdl")
precache_model("models/player/model4/model4T.mdl")
}
precache_model("models/player/model/modelT.mdl")
precache_model("models/player/model2/model2T.mdl")
precache_model("models/player/model3/model3T.mdl")
precache_model("models/player/model4/model4T.mdl")
Пишем пътя към своите модели.