#1.1: Обикновено HUD съобщение, което постоянно ще стои на екрана и няма никакви допълнителни параметри: http://i.imgur.com/ErBNyRq.jpg
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define PLUGIN_NAME "Permanent HUD Message"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
new g_iObject
// Това е съобщението.
new const g_szMessage[] = "Admin Skype: doctor.crom1234"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
// Това е обектът, който ще държи HUD съобщението.
g_iObject = CreateHudSyncObj()
// Задаваме задача (task), която ще се изпълнява функцията displayMessage() през 1 секунда.
set_task(1.0, "displayMessage", _, _, _, "b")
}
public displayMessage()
{
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
// Изпращаме съобщението до всички играчи.
ShowSyncHudMsg(0, g_iObject, g_szMessage)
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
// Винаги ползвайте тази проверка, тъй като в AMXX 1.8.3, dhudmessage е вграден в самия AMX.
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
#define PLUGIN_NAME "Permanent DHUD Message"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
// Това е съобщението.
new const g_szMessage[] = "Admin Skype: doctor.crom1234"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
// Задаваме задача (task), която ще се изпълнява функцията displayMessage() през 1 секунда.
set_task(1.0, "displayMessage", _, _, _, "b")
}
public displayMessage()
{
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1)
// Изпращаме съобщението до всички играчи.
show_dhudmessage(0, g_szMessage)
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define PLUGIN_NAME "Permanent HUD Message"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
// Произволно число за задачата, която ще изпълнява функцията.
#define TASK_MESSAGE 398822
new g_iObject
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
// Това е обектът, който ще държи HUD съобщението.
g_iObject = CreateHudSyncObj()
}
public client_putinserver(id)
{
// Задаваме задача (task), която ще се изпълнява функцията displayMessage(id) през 1 секунда.
// Добавяме произволна стойност на id, с цел да предотвратим неумишлено премахване на задачата от някоя друга функция или плъгин.
set_task(1.0, "displayMessage", id + TASK_MESSAGE, _, _, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
// Премахваме задачата когато играчът напусне сървъра.
new iTask = id + TASK_MESSAGE
if(task_exists(iTask))
remove_task(iTask)
}
public displayMessage(id)
{
// Намираме id чрез изваждане на произволното число от него.
id -= TASK_MESSAGE
// Ако играчът е мъртъв, искаме съобщението да не се показва.
if(!is_user_alive(id))
return
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
// Изпращаме съобщението до играча.
ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "Imash %i kruv", get_user_health(id))
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
// Винаги ползвайте тази проверка, тъй като в AMXX 1.8.3, dhudmessage е вграден в самия AMX.
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
#define PLUGIN_NAME "Permanent DHUD Message"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
// Произволно число за задачата, която ще изпълнява функцията.
#define TASK_MESSAGE 398822
public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
public client_putinserver(id)
{
// Задаваме задача (task), която ще се изпълнява функцията displayMessage(id) през 1 секунда.
// Добавяме произволна стойност на id, с цел да предотвратим неумишлено премахване на задачата от някоя друга функция или плъгин.
set_task(1.0, "displayMessage", id + TASK_MESSAGE, _, _, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
// Премахваме задачата когато играчът напусне сървъра.
new iTask = id + TASK_MESSAGE
if(task_exists(iTask))
remove_task(iTask)
}
public displayMessage(id)
{
// Намираме id чрез изваждане на произволното число от него.
id -= TASK_MESSAGE
// Ако играчът е мъртъв, искаме съобщението да не се показва.
if(!is_user_alive(id))
return
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1)
// Изпращаме съобщението до играча.
show_dhudmessage(id, "Imash %i kruv", get_user_health(id))
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#define PLUGIN_NAME "HUD Bar"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
// Произволно число за задачата, която ще изпълнява функцията.
#define TASK_MESSAGE 398822
new g_iObject
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
// Това е обектът, който ще държи HUD съобщението.
g_iObject = CreateHudSyncObj()
}
public client_putinserver(id)
{
// Задаваме задача (task), която ще се изпълнява функцията displayMessage(id) през 1 секунда.
// Добавяме произволна стойност на id, с цел да предотвратим неумишлено премахване на задачата от някоя друга функция или плъгин.
set_task(1.0, "displayMessage", id + TASK_MESSAGE, _, _, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
// Премахваме задачата когато играчът напусне сървъра.
new iTask = id + TASK_MESSAGE
if(task_exists(iTask))
remove_task(iTask)
}
public displayMessage(id)
{
// Намираме id чрез изваждане на произволното число от него.
id -= TASK_MESSAGE
// Ако играчът е мъртъв, искаме съобщението да не се показва.
if(!is_user_alive(id))
return
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_hudmessage(255, 150, 0, -1.0, 0.8, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
// Изпращаме съобщението до играча.
ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "< Kruv: %i | Bronq: %i | Pari: %i$ >", get_user_health(id), get_user_armor(id), cs_get_user_money(id))
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
// Винаги ползвайте тази проверка, тъй като в AMXX 1.8.3, dhudmessage е вграден в самия AMX.
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
#define PLUGIN_NAME "DHUD Bar"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
// Произволно число за задачата, която ще изпълнява функцията.
#define TASK_MESSAGE 398822
public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
public client_putinserver(id)
{
// Задаваме задача (task), която ще се изпълнява функцията displayMessage(id) през 1 секунда.
// Добавяме произволна стойност на id, с цел да предотвратим неумишлено премахване на задачата от някоя друга функция или плъгин.
set_task(1.0, "displayMessage", id + TASK_MESSAGE, _, _, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
// Премахваме задачата когато играчът напусне сървъра.
new iTask = id + TASK_MESSAGE
if(task_exists(iTask))
remove_task(iTask)
}
public displayMessage(id)
{
// Намираме id чрез изваждане на произволното число от него.
id -= TASK_MESSAGE
// Ако играчът е мъртъв, искаме съобщението да не се показва.
if(!is_user_alive(id))
return
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_dhudmessage(255, 150, 0, -1.0, 0.8, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1)
// Изпращаме съобщението до играча.
show_dhudmessage(id, "< Kruv: %i | Bronq: %i | Pari: %i$ >", get_user_health(id), get_user_armor(id), cs_get_user_money(id))
}