VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 |
aim_map2 Играчи: 4/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_map2 | 4/16 |
No Team Flash Lite
-
thoughtz
Извън линия - Модератор
- Мнения: 585
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 00:32
- Местоположение: гр. София
- Се отблагодари: 113 пъти
- Получена благодарност: 79 пъти
- Обратна връзка:
No Team Flash Lite
Код за потвърждение: Избери целия код
/*************************************************************************************************************
AMX No Team Flash
Version: 0.2
Author: KRoT@L
0.1 Release
0.2 Bug fix
You won't be flashed by your teammates.
Cvar:
no_team_flash "1" - 0: Disables the plugin
1: Enables the plugin
Setup (AMX 0.9.9):
Install the amx file.
Enabled VexdUM (both in metamod/plugins.ini and amx/config/modules.ini)
Credits:
Requested by baldbobby
Cluster Grenade by doomy
*************************************************************************************************************/
#include <amxmodx>
new g_msgScreenFade, grenade[32], last
new Float:g_gametime, g_owner
public plugin_init()
{
register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL")
register_cvar("no_team_flash", "1")
register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
register_event("99", "grenade_throw", "b")
g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}
public eventFlash(id)
{
new Float:gametime = get_gametime()
if(gametime != g_gametime)
{
g_owner = get_grenade_owner()
g_gametime = gametime
}
if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner))
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
}
public grenade_throw()
{
if(read_datanum() < 2)
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
{
add_grenade_owner(last)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public fire_in_the_hole()
{
new name[32]
read_data(3, name, 31)
last = get_user_index(name)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public fire_in_the_hole2()
{
new name[32]
read_data(4, name, 31)
last = get_user_index(name)
return PLUGIN_CONTINUE
}
add_grenade_owner(owner)
{
for(new i = 0; i < 32; i++)
{
if(grenade[i] == 0)
{
grenade[i] = owner
return
}
}
}
get_grenade_owner()
{
new which = grenade[0]
for(new i = 1; i < 32; i++)
{
grenade[i-1] = grenade[i]
}
grenade[31] = 0
return which
}
-
User12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 321
- Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
- Местоположение: Сливен
- Се отблагодари: 40 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
- Обратна връзка:
No Team Flash Lite
Защо не виждам във плъгина да се използва reapi ??
Mariela написа: ↑06 Ное 2018, 01:11
Update to ReHLDS and use ReAPI version.Код за потвърждение: Избери целия код
/************************************************************************************************************* AMX No Team Flash Version: 0.2 Author: KRoT@L 0.1 Release 0.2 Bug fix You won't be flashed by your teammates. Cvar: no_team_flash "1" - 0: Disables the plugin 1: Enables the plugin Setup (AMX 0.9.9): Install the amx file. Enabled VexdUM (both in metamod/plugins.ini and amx/config/modules.ini) Credits: Requested by baldbobby Cluster Grenade by doomy *************************************************************************************************************/ #include <amxmodx> new g_msgScreenFade, grenade[32], last new Float:g_gametime, g_owner public plugin_init() { register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL") register_cvar("no_team_flash", "1") register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199") register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole") register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole") register_event("99", "grenade_throw", "b") g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade") } public eventFlash(id) { new Float:gametime = get_gametime() if(gametime != g_gametime) { g_owner = get_grenade_owner() g_gametime = gametime } if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner)) { message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id) write_short(1) write_short(1) write_short(1) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(255) message_end() } } public grenade_throw() { if(read_datanum() < 2) return PLUGIN_HANDLED_MAIN if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1)) { add_grenade_owner(last) } return PLUGIN_CONTINUE } public fire_in_the_hole() { new name[32] read_data(3, name, 31) last = get_user_index(name) return PLUGIN_CONTINUE } public fire_in_the_hole2() { new name[32] read_data(4, name, 31) last = get_user_index(name) return PLUGIN_CONTINUE } add_grenade_owner(owner) { for(new i = 0; i < 32; i++) { if(grenade[i] == 0) { grenade[i] = owner return } } } get_grenade_owner() { new which = grenade[0] for(new i = 1; i < 32; i++) { grenade[i-1] = grenade[i] } grenade[31] = 0 return which }
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 2168 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 2 Отговори
- 3047 Преглеждания
-
Последно мнение от HDS
-
- 6 Отговори
- 2526 Преглеждания
-
Последно мнение от jumby1990
-
- 3 Отговори
- 2084 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
-
- 0 Отговори
- 1260 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 4 Отговори
- 3196 Преглеждания
-
Последно мнение от Tornado_SW
-
- 0 Отговори
- 1367 Преглеждания
-
Последно мнение от USA_CA
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост