Здравейте,
трудно бе да напиша точно заглавие тъй като урока дава възможност за тестване на лични скинове, скинове свалени от интернет и т.н. Но като цяло ще се запознаете с метода на импортване, вкарване на скинове различни от оригиналните в CS:GO.
Като начало да спомена, че идеята за урока не е моя. Урока е от части преведен и са добавени елементи от мен за по-голямо разяснение.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =290321886 - линк към урока на Crille
ВНИМАНИЕ: Вие НЕ трябва да играете със заменени скинове е публични сървъри! Може да използвате новите текстури в лични сървъри или offline игра! Повечето публични сървъри няма да ви допуснат с подменени игрови файлове.
ВНИМАНИЕ: Скиновете, които ще смените с оригиналните няма да заменят тези, които сте закупили. Само и единствено Вие ще виждане подменените текстури. Използването им online в публични сървъри е на ваша отговорност и рискът вашия акаунт да бъде баннат се поема изцяло от ВАС!
Нужни програми
GCFScape - Безплатен софтуер, който ви позволява да виждате и променяте оригиналните модели на оръжията.
Notepad ++ - познат на повечто редакционен софтуер.
Погрижил съм се за последните версии на нужните програми!
Импортиране на скинове
Този урок няма да ви покаже как да създавате нови скинове. Урокът е за тези, който вече имат собствени скинове и/или искат да тестват други такива.
1. Намиране на нужните папки
Като начало трябва да отворите директорията на CS:GO - C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo
C:\Program Files - при Вас това може да е различно, но всичко останало е едно и също за всички.
В папкта csgo ще видите много други папки, но ни е нужна папката с име materials. Преименувайте тази папка на materials_BAK или нещо друго. Това е с цел запазване на оригиналните файлове - бекъп (backup).
Сега отидете по-надолу и намерете файл с име pak01_dir
Отворете файла с GCFScape и копирайте цялата папка materials някъде на десктопа или някъде, където ще я намерите лесно.
Сега поставете копираната папка materials в главната директория на CS:GO където преименувахме папката materials_BAK
C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo
Сега отидете в C:\Programs Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\materials\models\weapons бъдете сигурни, че е materials\models\weapons, а не \models\weapons!
Тук вие ще видите 2 папки: v_models и w_models.
v_model е 2048x2048 големина на новата текстура
w_model e 512x512 големина на новата текстура
2. Импортиране на файловете
v_model е VTF файла, който изпращате, когато публикувате скин. За да направите 512х512 файл, трябва да импортирате текстурата - TGA файла във VTFedit, програма, която трябва да имате в случай, че правите скинове. След което трябва да настройте Champ настройките по следния начин:
Запазете новия .vtf файл без значение от името, тъй като по-късно ще го променим.
Отворете v_models папката и намерете желаното оръжие. Например: AK-47 e rif_ak47.
Ще видите 3 файла. Копирайте вашата текстура с размери 2048х2048 в папката на оръжието.
Сега преименувайте вашия файл с име, което съдържа същия брой символи като оригиналния файл.
Пример: оригиналния файл е с име ak47 т.е. a-k-4-7 това са 4 символа. Името на вашия файл трябва също да е с 4 символа. Например ak48
Трябва да направите същото за w_model.
- отворете w_models папката
- намерете желаното оръжие
- копирайте вашата текстура с размери 512х512
- променете името ѝ с ново, което има същия брой символи като оригиналния файл
Ще ви е по-лесно в следващите стъпки ако използвате същото име както при папка v_models или в нашия случай ak48
3. Промени, които ще накарат играта да зарежда вашите файлове
За да направим така, че CS:GO да използва ново-добавените файлове от Вас се върнете в главната директория C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo
ВАЖНО: Копирайте файла pak01_dir в същата папка и го преименувайте на pak01_dir_BAK в случай, че имате проблем с файловете на самата игра. Ако излезе някаква грешка при зареждане или опит за свързване със сървър използвайте резервния файл pak01_dir_BAK като го преименувате на оригиналното му име.
След което трябва да редактираме pak01_dir с Notepad ++.
Натиснете Ctrl+F за да използвате търсачката. Въведете името на папката на избраното оръжие. В случая ние ще тестваме AK47, a папката е rif_ak47.
Първо трябва да променим оригиналния модел w_model. Променете името на оригиналната текстура с името на вашата текстура. В случая променяме ak47 на ak48
Натиснете няколко пъти Find next докато на намерим мястото за промяна на v_model. След което направете същото и подменете имената. От ak47 на ak48.
Запишете и сте готови!
Сега вече може да отворите играта и да тествате новите скинове.
Полезни команди
Ето и няколко команди, които ще ви помогнат в заснемането и огледа на новите скинове. Напишете ги в конзолата на играта.
sv_cheats 1 - позволява така наречените "хитрини", които ще накарат останалите команди да работят
impulse 101 - нужните парички за закупуване на желаното оръжие
mp_buytime 999 - ще удължи времето за купуване на оръжие
cl_drawhud 0 - ще скрие HUD надписите и изображенията от вашия екран за по добри снимки в играта
host_timescale 0.1 или по-малко - ще забави времето в игра. Полезно е ако искате да заснемете моменти от стрелба, презареждане и т.н.
Вашите скинове ще се виждат и в инвентара.
Надявам се урокът да ви е харесал. Опитах се да го направя и от части авторски като се водя по плана на оригиналния урок и не превеждам дословно.
Все пак искам да предупредя, че нито аз, нито автора носим отговорност в случай, че има последствия от промяната на всичко това. Напомням да го използвате за лични цели. Не играйте в публични сървъри!
Поздрави!
Автор : See ya later aligator
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 |
aim_aztec Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
[УРОК] Как да тестваме различни скинове в игра?
-
cs_4ever
Извън линия - Потребител
- Мнения: 332
- Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:08
- Местоположение: България , София , Дианабад
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
[УРОК] Как да тестваме различни скинове в игра?
https://discord.gg/vrA9MHU - Турнири по LOL и всеки месец giveaway на скинове!
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 5 Отговори
- 2371 Преглеждания
-
Последно мнение от Shoko
-
- 0 Отговори
- 1592 Преглеждания
-
Последно мнение от gadinkata
-
- 4 Отговори
- 989 Преглеждания
-
Последно мнение от Ant1Lamer
-
- 0 Отговори
- 1929 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 1950 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 15 Отговори
- 6594 Преглеждания
-
Последно мнение от nameless.
-
- 34 Отговори
- 12087 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта