Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от Maverick » 05 Фев 2019, 18:55

Здравейте,
В момента използвам този плъгин, но на всеки рунд когато се случи да е radnom weapon рунд бих искал всички да са с едно и също оръжие вместо както е сега всеки с произволно.

Аватар
<VeCo>
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 145
Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 80 пъти
Обратна връзка:

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от <VeCo> » 05 Фев 2019, 19:02

Тествай
Прикачени файлове
rrwm.sma
(7.05 KiB) Свалено 119 пъти
rrwm.sma
(7.05 KiB) Свалено 119 пъти
:pepo_think3:

Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от Maverick » 05 Фев 2019, 20:39

Пробвах, го и да всички са с едно оръжие, но имат и рандом пистолет към него. Ще е добре да им се пада само едно, без значение дали е само пистолет или само основно оръжие.

Аватар
just sayin'
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 21
Регистриран на: 01 Фев 2019, 12:53
Получена благодарност: 3 пъти

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от just sayin' » 05 Фев 2019, 20:48

Отдавна има по-нова версия на плъгина.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <stripweapons>

#define PLUGIN "Random Weapons"
#define VERSION "2.4"
#define AUTHOR "Flicker"


/*
	Enums needed for the constants and cvars
							*/
enum _:g_eWeaponTypes
{
	P = 0,
	S,
	G
}

enum _:g_eWeaponData
{
	_NameForChat[32],
	_WeaponName[32],
	_Ammo,
	_CSW
}

/*
	Constants for the weapons
					*/

new const g_szPrimary[][g_eWeaponData] = 
{
	/*
		Empty slot for the chat message
			      */
	{""}, 
	
	/*
		Shotguns
			      */
	{"M3", 		"weapon_m3", 		32, 	CSW_M3},
	{"XM1014", 	"weapon_xm1014",  	32, 	CSW_XM1014},
	
	/*
		Third buy menu :D
			      */
	{"Mac10", 	"weapon_mac10", 	100, 	CSW_MAC10},
	{"Tmp", 	"weapon_tmp", 		120, 	CSW_TMP},
	{"Ump45", 	"weapon_ump45", 	100, 	CSW_UMP45},
	{"Mp5Navy", 	"weapon_mp5navy", 	120, 	CSW_MP5NAVY},
	{"P90", 	"weapon_p90", 		100, 	CSW_P90},
	
	/*
		Automatics
			      */
	{"Galil", 	"weapon_galil", 	90, 	CSW_GALIL},
	{"Famas", 	"weapon_famas", 	90, 	CSW_FAMAS},
	{"Scout", 	"weapon_scout", 	90, 	CSW_SCOUT},
	{"M4A1",	"weapon_m4a1", 		90, 	CSW_M4A1},
	{"AK47", 	"weapon_ak47", 		90,	 CSW_AK47},
	{"AUG", 	"weapon_aug", 		90, 	CSW_AUG},
	{"SG550", 	"weapon_sg550", 	90, 	CSW_SG550},
	{"SG552", 	"weapon_sg552", 	90, 	CSW_SG552},
	{"G3SG1", 	"weapon_g3sg1", 	90, 	CSW_G3SG1},
	{"M249", 	"weapon_m249", 		200,	CSW_M249}
}

new const g_szSecondary[][g_eWeaponData]=
{
	/*
		Empty slot for the chat message
			      */
	{""}, 
	
	/*
		Pistols
			      */
	{"Glock18", 	"weapon_glock18", 	40, 	CSW_GLOCK18},
	{"Usp", 	"weapon_usp",		100, 	CSW_USP},
	{"P228", 	"weapon_p228",		52, 	CSW_P228},
	{"Dual Elites", "weapon_elite", 	120, 	CSW_ELITE},
	{"Fiveseven", 	"weapon_fiveseven",	100, 	CSW_FIVESEVEN},
	{"Deagle", 	"weapon_deagle", 	35, 	CSW_DEAGLE}
}

new const g_szGrenades[][g_eWeaponData]=
{
	/*
		Empty slot for the chat message
			      */
	{""}, 
	
	/*
		Grenades
			      */
	{"HE", "weapon_hegrenade", 1, CSW_HEGRENADE},
	{"Flash", "weapon_flashbang", 1, CSW_FLASHBANG},
	{"Smoke", "weapon_smokegrenade", 1, CSW_SMOKEGRENADE}
}


/*
	This bool is used to detect player death
									   */
new bool:g_bDied[33]

/*
	These ones we use for cvars - registering and getting values
									   */
new cv_TurnOn[g_eWeaponTypes], TurnOn[g_eWeaponTypes]
new cv_UnlimitedAmmo, UnlimitedAmmo
new cv_VestHelm, VestHelm
new g_WpnID[g_eWeaponTypes]
new cv_OnlyKilled, OnlyKilled

/*
	Now for the prefix
				*/
new cv_Prefix, szPrefix[32]

/*
	The number of the 'unlimited' bpammo, because didn't find better way to set it
											     */
const AmmoNum = 999999

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	/*
		Hams Needed
				*/
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1)
	
	/*
		The new round event - to get pcvar nums
								*/
	register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0")
	
	/*
		Register the cvar for random weps only when killed before
										*/
	cv_OnlyKilled 	= register_cvar("random_weapons_only_killed", "0")
	
	/*
		Register the cvars for enabling/disabling the primary, pistols and grenades
												*/
	cv_TurnOn[P] 	= register_cvar("random_weapons_primary", "1")
	cv_TurnOn[S]	= register_cvar("random_weapons_pistols", "1")
	cv_TurnOn[G]	= register_cvar("random_weapons_grenades", "1")
	
	/*
		Unlimited ammo cvar
				      */
	cv_UnlimitedAmmo= register_cvar("random_weapons_unlimited_ammo", "0")
	
	/*
		Vesthelm cvar
				      */
	cv_VestHelm	= register_cvar("random_weapons_vesthelm_bonus", "0")
	
	/*
		The prefix cvar
				      */
	cv_Prefix 	= register_cvar("random_weapons_prefix", "^x03[^x04Random Weapons^x03]")
}

public NewRound()	LoadCvars()
public plugin_cfg()	LoadCvars()

public LoadCvars()
{
	/*
		Getting pcvar nums
					*/
	for(new i; i < g_eWeaponTypes; i++)
		TurnOn[i] = get_pcvar_num(cv_TurnOn[i])
	
	OnlyKilled	= get_pcvar_num(cv_OnlyKilled)
	UnlimitedAmmo	= get_pcvar_num(cv_UnlimitedAmmo)
	VestHelm	= get_pcvar_num(cv_VestHelm)
	
	get_pcvar_string(cv_Prefix, szPrefix, charsmax(szPrefix))
}

public Killed(victim, killer, shouldgib)
	g_bDied[victim] = true
	
public Spawn(id)
{
		/*
			Basic check for no errors and the cvars.
									*/
		if(!is_user_alive(id) 
		|| OnlyKilled && !g_bDied[id]
		|| !TurnOn[P] && !TurnOn[S] && !TurnOn[G])		
			return PLUGIN_HANDLED							
	
		// The bool must become false
		g_bDied[id] = false
		
		
		/*
			Stripping and giving primaries
							    */
											
		if(TurnOn[P])
		{
			StripWeapons(id, Primary)
			g_WpnID[P] = random_num(1, charsmax(g_szPrimary))
			give_item(id, g_szPrimary[g_WpnID[P]][_WeaponName])
			cs_set_user_bpammo(id, g_szPrimary[g_WpnID[P]][_CSW], UnlimitedAmmo ? AmmoNum : g_szPrimary[g_WpnID[P]][_Ammo])
		}
		else	g_WpnID[P] = 0
		
		/*
			Stripping and giving pistols	
							*/
			
		if(TurnOn[S])
		{
			StripWeapons(id, Secondary)
			g_WpnID[S] = random_num(1, charsmax(g_szSecondary))
			give_item(id, g_szSecondary[g_WpnID[S]][_WeaponName])
			cs_set_user_bpammo(id, g_szSecondary[g_WpnID[S]][_CSW], UnlimitedAmmo ? AmmoNum : g_szSecondary[g_WpnID[S]][_Ammo])
		}
		else	g_WpnID[S] = 0
		
		/*
			Stripping and giving grenades	
							*/	
					
		if(TurnOn[G])
		{
			StripWeapons(id, Grenades)
			g_WpnID[G] = random_num(1, charsmax(g_szGrenades))
			give_item(id, g_szGrenades[g_WpnID[G]][_WeaponName])	
			cs_set_user_bpammo(id, g_szGrenades[g_WpnID[G]][_CSW], g_szGrenades[g_WpnID[G]][_Ammo])
		}
		else	g_WpnID[G] = 0
		
		//Giving the player vest + helmet
		if(VestHelm)	give_item(id, "item_assaultsuit")
	
		/*
			An info chat message 
						*/
		
		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^3This spawn^4: %s%s%s%s%s%s%s%s ", 
		szPrefix							, 
		TurnOn[P] 			? "^1Weapon ^4"	: 	""	,
		g_szPrimary[g_WpnID[P]][_NameForChat]	  			,
		TurnOn[P] && TurnOn[S]		? " ^3| " 	: 	""	,
		TurnOn[S]			? "^1Pistol ^4"	: 	""	,									 
		g_szSecondary[g_WpnID[S]][_NameForChat]				,
		TurnOn[S] && TurnOn[G]		? " ^3| " 	: 	""	,
		TurnOn[G] 			? "^1Grenade ^4": 	""	,
		g_szGrenades[g_WpnID[G]][_NameForChat]				)	
		//
		
		/*
			A little bit difficult, but to be able to depend on the cvars 
					and look good at the same time :D 
											*/
		return PLUGIN_CONTINUE
	
}
Прикачени файлове
colorchat.inc
(5.91 KiB) Свалено 114 пъти
colorchat.inc
(5.91 KiB) Свалено 114 пъти
stripweapons.inc
(4.49 KiB) Свалено 110 пъти
stripweapons.inc
(4.49 KiB) Свалено 110 пъти

Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от Maverick » 05 Фев 2019, 23:14

@ just sayin' SC Ще е добре да дадеш линк към станицата на плъгина за да разбера дали би ми бил полезен, ако искаш да помогнеш с нещо.

И до колкото разбрах от описанието му, плъгина дава на всеки рунд произволно оръжие.
This plugin is a simple mod, which gives a random weapon pack (primary, pistol and a grenade) on each spawn. I think it'll be good for classic/dust2/other fun mods. Also, if you want your server to be based on this mod, you can use the plugin, which restricts the buyzone (good combinations between the two plugins).
А на мен ми трябва като горният, на произволен рунд само едно произволно оръжие от всички налични, но да бъде еднакво за всички хора.

Аватар
just sayin'
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 21
Регистриран на: 01 Фев 2019, 12:53
Получена благодарност: 3 пъти

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от just sayin' » 05 Фев 2019, 23:19


Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от mi0 » 06 Фев 2019, 10:22

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGIN "Random weapons mode"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "beast"

#define TASKID_GUNS 2349
#define TASKID_BPAMMO 1224

#define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
#define OFFSET_C4_SLOT 372

#if cellbits == 32
	#define OFFSET_BUYZONE 235
#else
	#define OFFSET_BUYZONE 268
#endif

new cvar_random, cvar_bomb, cvar_nade, cvar_nodrop, cvar_checkmap, cvar_enabled
new g_mode
new const g_szBuyzone[] = "buyzone"
new Array:g_prim, Array:g_nades, Array:g_sec_sh, Array:g_sec

new randPrim,randSec,randSecSh,randNades

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar("RRWM", VERSION, FCVAR_SPONLY | FCVAR_SERVER)
	register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "msgStatusIcon")
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1)
	register_clcmd("drop", "clcmd_drop")
	
	cvar_enabled = register_cvar("rrwm_enabled", "1")
	cvar_random = register_cvar("rrwm_chance", "10")
	cvar_bomb = register_cvar("rrwm_c4", "1")
	cvar_nade = register_cvar("rrwm_nade", "1")
	cvar_nodrop = register_cvar("rrwm_nodrop", "1")
	cvar_checkmap = register_cvar("rrwm_checkmap", "1")
		
	g_prim = ArrayCreate(256, 1)
	g_sec = ArrayCreate(128, 1)
	g_sec_sh = ArrayCreate(128, 1)
	g_nades = ArrayCreate(64, 1)
	
	if(get_pcvar_num(cvar_checkmap))
		check_map()
	
	loadini()
}

loadini()
{
	new path[96]
	get_configsdir(path, sizeof path - 1)
	format(path, sizeof path - 1, "%s/rrwm_weapons.ini", path)
	
	if (!file_exists(path))
	{
		log_amx("ERROR: Weapons list not found.") 
		return
	}
	
	new linedata[512], key[256], section
	new file = fopen(path, "rt")
	
	while(file && !feof(file))
	{
		fgets(file, linedata, sizeof linedata - 1)
		
		replace(linedata, sizeof linedata - 1, "^n", "")
		
		if(!linedata[0] || linedata[0] == ';')
			continue

		if (linedata[0] == '[')
		{
			section++
			continue
		}
		
		parse(linedata, key, sizeof key - 1)
		trim(key)
		
		switch(section)
		{
			case 1:
			{	
				format(key, sizeof key - 1, "weapon_%s", key)
				ArrayPushString(g_prim, key)
			}
			case 2:
			{	
				format(key, sizeof key - 1, "weapon_%s", key)
				ArrayPushString(g_sec, key)
			}
			case 3:
			{	
				format(key, sizeof key - 1, "weapon_%s", key)
				ArrayPushString(g_sec_sh, key)
			}
			case 4:
			{	
				format(key, sizeof key - 1, "weapon_%s", key)
				ArrayPushString(g_nades, key)
			}
		}
	}
	fclose(file)
}

check_map()
{
	new mapname[6]
	get_mapname(mapname,  5)
	
	if(containi(mapname, "ka_") != -1 || containi(mapname, "35hp_") != -1)
		pause("ad")
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public clcmd_drop(id)
{
	if(g_mode && get_pcvar_num(cvar_nodrop))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public event_new_round()
{
	if(!get_pcvar_num(cvar_enabled))
		return
		
	g_mode = false
	
	if(random_num(1, get_pcvar_num(cvar_random)) == 1)
	{
		g_mode = true
		randPrim = random_num(0, ArraySize(g_prim) - 1);
        randSec = random_num(0, ArraySize(g_sec) - 1);
        randSecSh = random_num(0, ArraySize(g_sec_sh) - 1);
        randNades = random_num(0, ArraySize(g_nades) - 1);
	}
}

public FwdHamPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return HAM_IGNORED
	
	new r, g, b
	new Float:delay = random_float(1.0, 3.0)
	
	r = random_num(0, 255)
	g = random_num(0, 255)
	b = random_num(0, 255)
	
	if(g_mode)
	{        
		set_hudmessage(r, g, b, -1.0, 0.13, 1, 6.0, 5.0, 1.5, 3.0, -1)
		show_hudmessage(id, "!!! RANDOM WEAPONS MODE !!!")
		
		set_task(delay, "guns", TASKID_GUNS + id)
		set_task(3.1, "bpammo", TASKID_BPAMMO + id)
	}
	return HAM_IGNORED
}

public guns(task)
{
	new id = task - TASKID_GUNS
	new mapname[4]
	get_mapname(mapname, 3)
	
	if(!is_user_alive(id))
		return
		
	if(get_pcvar_num(cvar_bomb) && containi(mapname, "de_") != -1)
		StripUserWeapons(id)
	
	else
		strip_user_weapons(id)
	
	new p_weap[32]
	new s_weap[32]
	new sh_weap[32]
	new nades[32]
	
	ArrayGetString(g_prim, randPrim, p_weap, sizeof p_weap - 1)
	ArrayGetString(g_sec, randSec, s_weap, sizeof s_weap - 1)
	ArrayGetString(g_sec_sh, randSecSh, sh_weap, sizeof sh_weap - 1)
	ArrayGetString(g_nades, randNades, nades, sizeof nades - 1)
	
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
	
	give_item(id, "weapon_knife")
	give_item(id, p_weap)

	if(cs_get_user_shield(id))
		give_item(id, sh_weap)
	
	else
		give_item(id, s_weap)
	
	if(get_pcvar_num(cvar_nade))
		give_item(id, nades)
}

public bpammo(task)
{
	new id = task - TASKID_BPAMMO
	static weapons[32], num, i, weaponid
	new fbnum = random_num(1,2)
	num = 0
	get_user_weapons(id, weapons, num)
	
	for (i = 0; i < num; i++)
	{
		weaponid = weapons[i]
			
		switch(weaponid)
		{
			case CSW_XM1014: cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			case CSW_MAC10: cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100)
			case CSW_AUG: cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			case CSW_UMP45: cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100)
			case CSW_SG550: cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
			case CSW_GALIL: cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
			case CSW_FAMAS: cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			case CSW_MP5NAVY: cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
			case CSW_M249: cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
			case CSW_M3: cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			case CSW_M4A1: cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			case CSW_G3SG1: cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
			case CSW_SG552: cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
			case CSW_AK47: cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			case CSW_P90: cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
			case CSW_SCOUT: cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
			case CSW_AWP: cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
			case CSW_TMP: cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120)
			case CSW_DEAGLE: cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
			case CSW_GLOCK18: cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120)
			case CSW_USP: cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
			case CSW_ELITE: cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
			case CSW_FIVESEVEN: cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100)
			case CSW_P228: cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
			case CSW_FLASHBANG: cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, fbnum)
		}
	}	
}

public msgStatusIcon(iMsgId, iMsgDest, id)
{	
	static szMsg[8]
	get_msg_arg_string(2, szMsg, 7)
	
	if(g_mode && equal(szMsg, g_szBuyzone))
	{
		set_pdata_int(id, OFFSET_BUYZONE, get_pdata_int(id, OFFSET_BUYZONE) & ~(1<<0))
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

StripUserWeapons(id)
{
	new iC4Ent = get_pdata_cbase(id, OFFSET_C4_SLOT)
	
	if(iC4Ent > 0)
		set_pdata_cbase(id, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT)

	strip_user_weapons(id)
	set_pdata_int(id, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0)

	if(iC4Ent > 0)
	{
		entity_set_int(id, EV_INT_weapons, entity_get_int(id, EV_INT_weapons) | (1<<CSW_C4))
		set_pdata_cbase(id, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent)
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_C4, 1)
		cs_set_user_plant(id, 1)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Тествай.
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от Maverick » 06 Фев 2019, 13:40

@mi0 Пак си е същото, няма разлика.

Аватар
<VeCo>
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 145
Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 80 пъти
Обратна връзка:

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от <VeCo> » 06 Фев 2019, 17:08

Мързелив начин: xD

От файла със списъка на оръжията на плъгина прехвърли всички пистолети към primary и на мястото на secondary сложи само knife (дори и да го дава няма да влияе на нищо).
:pepo_think3:

Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Random weapon рунд, но всички да са с едно и също оръжие

Мнение от Maverick » 11 Фев 2019, 01:10

@ <VeCo> Да това работи така както бих искал, благодаря.
И още неще бих искал да попитам дали е възможно да се промени. Възможно ли е опция "rrwm_c4 1" да се направи да работи на всички карти които имат бомба за залагане, без значение дали са de_ only?
rrwm_c4 (default: 1)
0: strip c4 bomb on random weapons mode
1: leave c4 bomb on random weapons mode (at de_ maps only)

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта