Здравейте!
Добър вечер!
Търся от доста време хубав,олекотен,качествен код за ice cube,много се надявам ако може да ми даде хубав код,ако трябва ще си платя
Благодаря предварително!
Желая ви лека и спокойна вечер!
Търся хубав код за ice cube за zombie plague 4.3
-
Bartian
Извън линия - Потребител
- Мнения: 280
- Регистриран на: 01 Сеп 2018, 14:43
- Се отблагодари: 65 пъти
- Получена благодарност: 78 пъти
Търся хубав код за ice cube за zombie plague 4.3
Иска да каже freeze граната.
Думата "хакер" е неправилно използвана в смисъл на "компютърен хакер" от някои журналисти. Ние, хакерите, отказваме да приемем това тълкуване и продължаваме да означаваме с него смисъла на "някой, който обича да го програмира и да го ползва".
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Търся хубав код за ice cube за zombie plague 4.3
Google дава резултати и за ice cube - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=244661
-
deadlysightx
Извън линия - Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23 Май 2019, 13:36
-
NoController :)
Извън линия - Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 21 Апр 2019, 18:08
- Се отблагодари: 3 пъти
Търся хубав код за ice cube за zombie plague 4.3
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <amxmisc>
#define ice_model "models/dd_iceblock.mdl"
#define ice_model_small "models/small_iceblock.mdl"
new iceent[33]
const PEV_NADE_TYPE = pev_flTimeStepSound
const NADE_TYPE_FROST = 3333
const Float:NADE_EXPLOSION_RADIUS = 240.0
public plugin_init( )
{
register_plugin( "[ZP] ZP++ Ice Cube", "1.0", "DareDevil (Gyiove)" )
RegisterHam( Ham_Killed, "player", "pl_killed" )
register_forward(FM_EmitSound, "fw_EmitSound")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
register_logevent("round_ended", 2, "1=Round_End")
}
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, ice_model)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, ice_model_small)
RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade") // First one to cross the finish line! Take that zp! :D
}
public pl_killed(id) ice_entity( id, 0 )
public client_disconnect(id) ice_entity( id, 0 )
public client_connect(id) iceent[id] = -1
public round_ended()
{
static a
for( a = 1; a < 33; a++ ) ice_entity(a, 0 )
}
public zp_user_infected_pre(id) ice_entity(id, 0 )
public zp_user_humanized_pre(id) ice_entity(id, 0 )
public zp_user_unfrozen(id) ice_entity(id, 0 )
public fw_PlayerSpawn_Post(id) ice_entity(id, 0 )
public fw_ThinkGrenade(entity)
{
if (!pev_valid(entity)) return HAM_IGNORED;
static Float:dmgtime, Float:current_time
pev(entity, pev_dmgtime, dmgtime)
current_time = get_gametime()
if (dmgtime > current_time) return HAM_IGNORED;
if( pev(entity, PEV_NADE_TYPE) == NADE_TYPE_FROST )
{
static Float:originF[3], victim; victim = -1
pev(entity, pev_origin, originF)
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, originF, NADE_EXPLOSION_RADIUS)) != 0)
{
// Only effect alive unfrozen zombies
if (!is_user_alive(victim) || !zp_get_user_zombie(victim) ) continue;
// since we cant hook madness somehow because emit_sound wont call the FM_EmitSound, we have to do things the hard way.
set_task( 0.1, "ami_frozen", victim )
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public ami_frozen(id)
{
static Float:m
pev(id, pev_maxspeed, m)
if(m == 1.0)
{
ice_entity( id, 1 )
}
}
stock ice_entity( id, status )
{
if(status)
{
static ent, Float:o[3]
if( !is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) )
{
ice_entity( id, 0 )
return
}
if( is_valid_ent(iceent[id]) )
{
if( pev( iceent[id], pev_iuser3 ) != id )
{
if( pev(iceent[id], pev_team) == 6969 ) remove_entity(iceent[id])
}
else
{
pev( id, pev_origin, o )
if( pev( id, pev_flags ) & FL_DUCKING ) o[2] -= 15.0
else o[2] -= 35.0
entity_set_origin(iceent[id], o)
return
}
}
pev( id, pev_origin, o )
if( pev( id, pev_flags ) & FL_DUCKING ) o[2] -= 15.0
else o[2] -= 35.0
ent = create_entity("info_target")
set_pev( ent, pev_classname, "DareDevil" )
if(!(pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING))
{
entity_set_model(ent, ice_model) // Ice Model
}else{
entity_set_model(ent, ice_model_small) // Small Ice Model
}
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
entity_set_origin(ent, o)
entity_set_size(ent, Float:{ -3.0, -3.0, -3.0 }, Float:{ 3.0, 3.0, 3.0 } )
set_pev( ent, pev_iuser3, id )
set_pev( ent, pev_team, 6969 )
set_rendering(ent, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransAdd, 255)
iceent[id] = ent
}
else
{
if( is_valid_ent(iceent[id]) )
{
if( pev(iceent[id], pev_team) == 6969 ) remove_entity(iceent[id])
iceent[id] = -1
}
}
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 11 Отговори
- 3766 Преглеждания
-
Последно мнение от thoughtz
-
- 1 Отговори
- 1120 Преглеждания
-
Последно мнение от Stilex
-
- 2 Отговори
- 1721 Преглеждания
-
Последно мнение от SSBG
-
- 4 Отговори
- 2534 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 4 Отговори
- 2232 Преглеждания
-
Последно мнение от TSChannel
-
- 4 Отговори
- 2701 Преглеждания
-
Последно мнение от michaelaskew
-
- 3 Отговори
- 1247 Преглеждания
-
Последно мнение от s1lata
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта