Can some one made plugin When zombie blood is reduced, it returns to its first time
-
amine31ze
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 12
- Регистриран на: 30 Мар 2019, 23:02
- Се отблагодари: 2 пъти
Can some one made plugin When zombie blood is reduced, it returns to its first time
Zombie plague 5.0 or 4.3
Последно промяна от amine31ze на 10 Ное 2019, 13:28, променено общо 1 път.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Can some one made plugin When zombie blood is reduced, it returns to its first time
I didn't quite understand what you need. More details, please. Do you mean health regeneration?
-
Dennis
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25 Дек 2018, 04:14
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Can some one made plugin When zombie blood is reduced, it returns to its first time
Here you go
- Прикачени файлове
-
- zp_zclass_headcrab.sma
- (5.96 KiB) Свалено 120 пъти
- zp_zclass_headcrab.sma
- (5.96 KiB) Свалено 120 пъти
-
Dennis
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25 Дек 2018, 04:14
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Can some one made plugin When zombie blood is reduced, it returns to its first time
All zombies or just the first who got infected ?
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Can some one made plugin When zombie blood is reduced, it returns to its first time
Not tested.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>
#if !defined client_disconnected
#define client_disconnected client_disconnect
#endif
#if !defined MAX_PLAYERS
const MAX_PLAYERS = 32
#endif
new bool:g_bIsZombie[MAX_PLAYERS + 1], g_iMaxHealth[MAX_PLAYERS + 1]
new g_pRegenFreq, g_pRegenAmount
new Float:g_fRegenFreq, g_iRegenAmount
public plugin_init()
{
register_plugin("ZP Zombie Regen", "1.0", "OciXCrom")
g_pRegenFreq = register_cvar("zpregen_freq", "1")
g_pRegenAmount = register_cvar("zpregen_amount", "3")
}
public plugin_cfg()
{
g_fRegenFreq = get_pcvar_float(g_pRegenFreq)
g_iRegenAmount = get_pcvar_num(g_pRegenAmount)
}
public client_putinserver(id)
{
g_bIsZombie[id] = false
set_task(g_fRegenFreq, "regenerate_health", id, .flags ="b")
}
public client_disconnected(id)
{
remove_task(id)
}
public zp_user_infected_post(id)
{
g_bIsZombie[id] = true
g_iMaxHealth[id] = zp_get_zombie_maxhealth(id)
}
public zp_user_humanized_post(id)
{
g_bIsZombie[id] = false
}
public regenerate_health(id)
{
if(g_bIsZombie[id] && is_user_alive(id))
{
new iHealth = get_user_health(id)
if(iHealth < g_iMaxHealth[id])
{
set_user_health(id, min(iHealth + g_iRegenAmount, g_iMaxHealth[id]))
}
}
}
-
amine31ze
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 12
- Регистриран на: 30 Мар 2019, 23:02
- Се отблагодари: 2 пъти
Can some one made plugin When zombie blood is reduced, it returns to its first time
I tested its work thanks broOciXCrom написа: ↑13 Ное 2019, 22:11 Not tested.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <fun> #include <zombieplague> #if !defined client_disconnected #define client_disconnected client_disconnect #endif #if !defined MAX_PLAYERS const MAX_PLAYERS = 32 #endif new bool:g_bIsZombie[MAX_PLAYERS + 1], g_iMaxHealth[MAX_PLAYERS + 1] new g_pRegenFreq, g_pRegenAmount new Float:g_fRegenFreq, g_iRegenAmount public plugin_init() { register_plugin("ZP Zombie Regen", "1.0", "OciXCrom") g_pRegenFreq = register_cvar("zpregen_freq", "1") g_pRegenAmount = register_cvar("zpregen_amount", "3") } public plugin_cfg() { g_fRegenFreq = get_pcvar_float(g_pRegenFreq) g_iRegenAmount = get_pcvar_num(g_pRegenAmount) } public client_putinserver(id) { g_bIsZombie[id] = false set_task(g_fRegenFreq, "regenerate_health", id, .flags ="b") } public client_disconnected(id) { remove_task(id) } public zp_user_infected_post(id) { g_bIsZombie[id] = true g_iMaxHealth[id] = zp_get_zombie_maxhealth(id) } public zp_user_humanized_post(id) { g_bIsZombie[id] = false } public regenerate_health(id) { if(g_bIsZombie[id] && is_user_alive(id)) { new iHealth = get_user_health(id) if(iHealth < g_iMaxHealth[id]) { set_user_health(id, min(iHealth + g_iRegenAmount, g_iMaxHealth[id])) } } }
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 1878 Преглеждания
-
Последно мнение от summertime vibes
-
- 0 Отговори
- 191 Преглеждания
-
Последно мнение от Hurricane
-
- 2 Отговори
- 1757 Преглеждания
-
Последно мнение от lantimilan
-
- 2 Отговори
- 988 Преглеждания
-
Последно мнение от lantimilan
-
- 15 Отговори
- 4978 Преглеждания
-
Последно мнение от Just
-
- 9 Отговори
- 2705 Преглеждания
-
Последно мнение от sf4n
-
- 4 Отговори
- 2294 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта