Грешка при компилиране на CRXRanks Spawn Extras

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
lamb
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 28 Яну 2020, 00:16
Местоположение: London
Се отблагодари: 21 пъти
Получена благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Грешка при компилиране на CRXRanks Spawn Extras

Мнение от lamb » 25 Мар 2020, 18:33

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <crxranks>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("CRXRanks: Spawn Extras", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return
	}

	switch(crxranks_get_user_level(id))
	}
		case 1:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 2:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 3:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)		
		}
		case 4:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 5:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 6:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 7:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 8:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 9:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 10:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 11:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 12:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 13:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 14:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 15:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 16:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 17:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 18:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 19:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 20:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 21:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 22:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 23:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 24:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)		

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 25:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 26:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		
		}
		case 27:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
		}
		case 28:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM)
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 75)
		}
		case 29:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 4)

			cs_set_user_armor(id, 175, CS_ARMOR_VESTHELM)
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 75)
		}
		case 30:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)

			cs_set_user_armor(id, 250, CS_ARMOR_VESTHELM)
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 150)
		}
			
		
			
	
		
	}
}
Could not locate output file..compile failde> Дава ми 5грешки такива преди съм го компилирал успешно просто с друго количество на гранатите :shok:
Последно промяна от OciXCrom на 25 Мар 2020, 20:22, променено общо 1 път.
Причина: Преместена тема и редактирано заглавие!!!

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

Грешка при компилиране

Мнение от JackEyedJones » 25 Мар 2020, 18:41

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <crxranks>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	register_plugin("CRXRanks: Spawn Extras", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return
	}

	switch(crxranks_get_user_level(id))
	{
		case 1:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 2:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 3:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)		
		}
		case 4:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 5:
		{
			cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 6:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 7:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 8:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 9:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 10:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 11:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 12:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 13:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 14:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 15:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2)
			cs_set_user_armor(id,100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 16:
		{	give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 17:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 18:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 19:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 20:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 21:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 22:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 23:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 24:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)		

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 25:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		}
		case 26:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		
		}
		case 27:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 25)
		}
		case 28:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 3)

			cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM)
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 75)
		}
		case 29:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 4)

			cs_set_user_armor(id, 175, CS_ARMOR_VESTHELM)
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 75)
		}
		case 30:
		{	
			give_item(id, "weapon_hegrenade")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)

			cs_set_user_armor(id, 250, CS_ARMOR_VESTHELM)
			set_user_health(id, get_user_health(id) + 150)
		}
	}
}

Аватар
lamb
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 28 Яну 2020, 00:16
Местоположение: London
Се отблагодари: 21 пъти
Получена благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Грешка при компилиране

Мнение от lamb » 25 Мар 2020, 19:25

Благодаря ти колега !!!

Аватар
thoughtz
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 585
Регистриран на: 13 Окт 2016, 00:32
Местоположение: гр. София
Се отблагодари: 112 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Грешка при компилиране

Мнение от thoughtz » 25 Мар 2020, 20:07

Следващият път слагай по-качествени заглавия на темите.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Грешка при компилиране на CRXRanks Spawn Extras

Мнение от OciXCrom » 25 Мар 2020, 20:27

И подбирай по-качествено раздела.

Поне опитай се сам да си оправиш грешката която си направил преди да пускаш тема.

Изображение

Мисля, че е достатъчно ясно какъв е проблемът тука (скобата е наобратно).

Даже ти пише на кой ред е грешката, даже и каква е тя и какво трябва да се направи, ама по-лесно е да се пусне тема отколкото да се активира мозъка и да се чете.

(21) : error 001: expected token: "{", but found "}"

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта