Добавяне на произволни оръжия към плъгина random warmup
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Добавяне на произволни оръжия към плъгина random warmup
Здравейте, Искам към плъгина Random warmup -да се добавят още произволни оръжия за заграване в момента е направен само с Knife,Deagle,Scout,AWP,Grenade бих искал грнататите да се премахнат
какви произволни оръжия да има вътре:
AK47
GALIL
AUG
G3/SG-1
MAC-10
P228
AWP
MP5
M249
Sig 550
XM1014
FIVE SEVEN
M4A1
SCOUT
P90
TMP
DEAGLE
FAMAS
SSG552
UMP45
M3
GLOCK
BERETT
KNIFE
USP
какви произволни оръжия да има вътре:
AK47
GALIL
AUG
G3/SG-1
MAC-10
P228
AWP
MP5
M249
Sig 550
XM1014
FIVE SEVEN
M4A1
SCOUT
P90
TMP
DEAGLE
FAMAS
SSG552
UMP45
M3
GLOCK
BERETT
KNIFE
USP
Последно промяна от impossible на 06 Сеп 2020, 17:02, променено общо 1 път.
-
JustInCase
Извън линия - Потребител
- Мнения: 582
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Добавяне на произволни оръжия към плъгина Ramdow warmup
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <dhudmessage>
#include <hamsandwich>
new Timer, SecondsCvar
//new bool:first_time=true
new g_mode = 0
#define TASK_REVIVE 2312
// -------------------------------------------------------------------------------------------- Here you can edit your weapons
new const szWarmupWeapons[][] = { "","weapon_p228", "weapon_scout", "weapon_xm1014", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_deagle", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
// -------------------------------------------------------------------------------------------- Here you can edit your weapons
new const szWarmupWeaponNames[][] = { "","P228", "Scout", "XM1014", "Mac 10",
"AUG", "Fiveseven", "UMP45", "SG550",
"Galil", "Famas", "USP", "GLOCK 18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"M3", "M4A1", "TMP", "Deagle", "SG552", "AK47", "Knife", "P90" }
new const szWeaponNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
public plugin_init()
{
register_plugin( "Warmup Random" , "4.0Stable", "VCL" )
register_event("DeathMsg", "on_death", "a")
register_event( "CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "2!29" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
for (new i = 1; i < sizeof szWeaponNames; i++)
if (szWeaponNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, szWeaponNames[i], "fw_Weapon_AddToPlayer_Post", 1)
SecondsCvar = register_cvar("wr_rr_time","90.0")
Timer = get_pcvar_num(SecondsCvar)
g_mode = random_num(1, sizeof(szWarmupWeapons))
if(random_num(0,1)==1) g_mode = random_num(1,5)
set_task(1.0, "start_rr_timer", 0, _, _, "a", Timer)
}
public on_death()
{
new victim
victim = read_data(2)
if(g_mode!=0) set_task(1.0, "fnRevivePlayer", victim+TASK_REVIVE)
}
public fw_Weapon_AddToPlayer_Post(weapon, id)
{
if(g_mode!=0 && !task_exists(id)) set_task(0.1,"give_items",id)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(g_mode!=0 && !task_exists(id)) set_task(0.1,"give_items",id)
}
public give_items(id)
{
if(g_mode!=0 && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, szWarmupWeapons[g_mode]);
cs_set_user_bpammo( id, get_weaponid( szWarmupWeapons[g_mode] ), 120 );
if(equali(szWarmupWeapons[g_mode], "weapon_knife"))
set_user_health(id, 35)
}
}
public fnRevivePlayer(id)
{
id-=TASK_REVIVE
if(!is_user_alive(id) && g_mode!=0 && is_user_connected(id))
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
}
}
public EventCurWeapon(id)
{
/*if(g_mode!=0 && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
switch(g_mode)
{
case 1: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 2: engclient_cmd(id, "weapon_deagle")
case 3: engclient_cmd(id, "weapon_scout")
case 4: engclient_cmd(id, "weapon_awp")
case 5: engclient_cmd(id, "weapon_hegrenade")
}
}*/
}
public start_rr_timer()
{
if(get_pcvar_num(SecondsCvar)==Timer)
{
g_mode = random_num(1,5)
if(random_num(0,1)==1) g_mode = random_num(1,5)
for(new i=1;i<=32;i++)
{
give_items(i)
}
}
Timer--
if(g_mode==0)
{
remove_task()
}
else
{
set_dhudmessage(135, 206, 235, -1.0, 0.08, 0, 0.0, 0.01)
show_dhudmessage(0, "^nZagrqvasht round! %s!^nRestart sled: [ %d ]", szWarmupWeaponNames[g_mode],Timer)
}
if(Timer < 1)
{
server_cmd("sv_restartround 1")
set_task(3.0, "rr_end")
g_mode = 0
}
}
public rr_end()
{
g_mode = 0
set_dhudmessage( random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.78, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false )
new message[100]
new servname[64]
get_cvar_string("hostname",servname,charsmax(servname))
format(message,charsmax(message),"Uspeh na vsichki !^nNasladete se na igrata v nashiq survur %s",servname)
show_dhudmessage(0, message)
}
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE
ONLINE
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Добавяне на произволни оръжия към плъгина random warmup
смених мапа доста пъти и ме пуска само с тези оръжия
AUG
XM1014
P228
MAC-10
AUG
XM1014
P228
MAC-10
-
JustInCase
Извън линия - Потребител
- Мнения: 582
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Добавяне на произволни оръжия към плъгина random warmup
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <dhudmessage>
#include <hamsandwich>
new Timer, SecondsCvar
//new bool:first_time=true
new g_mode = 0
#define TASK_REVIVE 2312
// -------------------------------------------------------------------------------------------- Here you can edit your weapons
new const szWarmupWeapons[][] = { "","weapon_p228", "weapon_scout", "weapon_xm1014", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_deagle", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
// -------------------------------------------------------------------------------------------- Here you can edit your weapons
new const szWarmupWeaponNames[][] = { "","P228", "Scout", "XM1014", "Mac 10",
"AUG", "Fiveseven", "UMP45", "SG550",
"Galil", "Famas", "USP", "GLOCK 18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"M3", "M4A1", "TMP", "Deagle", "SG552", "AK47", "Knife", "P90" }
new const szWeaponNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
public plugin_init()
{
register_plugin( "Warmup Random" , "4.0Stable", "VCL" )
register_event("DeathMsg", "on_death", "a")
register_event( "CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "2!29" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
for (new i = 1; i < sizeof szWeaponNames; i++)
if (szWeaponNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, szWeaponNames[i], "fw_Weapon_AddToPlayer_Post", 1)
SecondsCvar = register_cvar("wr_rr_time","90.0")
Timer = get_pcvar_num(SecondsCvar)
g_mode = random_num(1, sizeof(szWarmupWeapons))
set_task(1.0, "start_rr_timer", 0, _, _, "a", Timer)
}
public on_death()
{
new victim
victim = read_data(2)
if(g_mode!=0) set_task(1.0, "fnRevivePlayer", victim+TASK_REVIVE)
}
public fw_Weapon_AddToPlayer_Post(weapon, id)
{
if(g_mode!=0 && !task_exists(id)) set_task(0.1,"give_items",id)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(g_mode!=0 && !task_exists(id)) set_task(0.1,"give_items",id)
}
public give_items(id)
{
if(g_mode!=0 && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, szWarmupWeapons[g_mode]);
cs_set_user_bpammo( id, get_weaponid( szWarmupWeapons[g_mode] ), 120 );
if(equali(szWarmupWeapons[g_mode], "weapon_knife"))
set_user_health(id, 35)
}
}
public fnRevivePlayer(id)
{
id-=TASK_REVIVE
if(!is_user_alive(id) && g_mode!=0 && is_user_connected(id))
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
}
}
public EventCurWeapon(id)
{
/*if(g_mode!=0 && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
switch(g_mode)
{
case 1: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 2: engclient_cmd(id, "weapon_deagle")
case 3: engclient_cmd(id, "weapon_scout")
case 4: engclient_cmd(id, "weapon_awp")
case 5: engclient_cmd(id, "weapon_hegrenade")
}
}*/
}
public start_rr_timer()
{
if(get_pcvar_num(SecondsCvar)==Timer)
{
g_mode = random_num(1,5)
if(random_num(0,1)==1) g_mode = random_num(1,5)
for(new i=1;i<=32;i++)
{
give_items(i)
}
}
Timer--
if(g_mode==0)
{
remove_task()
}
else
{
set_dhudmessage(135, 206, 235, -1.0, 0.08, 0, 0.0, 0.01)
show_dhudmessage(0, "^nZagrqvasht round! %s!^nRestart sled: [ %d ]", szWarmupWeaponNames[g_mode],Timer)
}
if(Timer < 1)
{
server_cmd("sv_restartround 1")
set_task(3.0, "rr_end")
g_mode = 0
}
}
public rr_end()
{
g_mode = 0
set_dhudmessage( random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.78, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false )
new message[100]
new servname[64]
get_cvar_string("hostname",servname,charsmax(servname))
format(message,charsmax(message),"Uspeh na vsichki !^nNasladete se na igrata v nashiq survur %s",servname)
show_dhudmessage(0, message)
}
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE
ONLINE
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Добавяне на произволни оръжия към плъгина random warmup
хмм 30- пъти смених мапа и пак ме пуска само с
AUG
XM1014
P228
MAC-10
AUG
XM1014
P228
MAC-10
-
JustInCase
Извън линия - Потребител
- Мнения: 582
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Добавяне на произволни оръжия към плъгина random warmup
Промени
=>
Код за потвърждение: Избери целия код
g_mode = random_num(1,5)
Код за потвърждение: Избери целия код
g_mode = random_num(1, sizeof(szWarmupWeapons))
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE
ONLINE
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
-
hackera457
Извън линия - Модератор
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Добавяне на произволни оръжия към плъгина random warmup
Код за потвърждение: Избери целия код
g_mode = random_num(0, sizeof(szWarmupWeapons))
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
atmax
Извън линия - Потребител
- Мнения: 492
- Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Добавяне на произволни оръжия към плъгина random warmup
Ето един начин да се избегне повтаряне през random_num():
Или:
Код за потвърждение: Избери целия код
for(new i=0; i<5; i++)
{
num[i] = random_num(1, 10);
while(num_exists(num[i], i , num))
num[i] = random_num(1, 10);
}
bool:num_exists(number, count, source[]){
for(new j; j < count; j++)
if(source[j]==number)
return true;
return false;
}
Код за потвърждение: Избери целия код
for ( new i ; i < sizeof num ; i++ ) {
do num[i] = random_num(1, 10);
while ( AlreadyExists(num[i], num, i) )
}
// ...
AlreadyExists(num, array[], size) {
for ( new i ; i < size ; i++ )
if ( array[i] == num )
return 1;
return 0;
}
Rest in peace my friend I always will remember you!
-
JustInCase
Извън линия - Потребител
- Мнения: 582
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Добавяне на произволни оръжия към плъгина random warmup
Ако ще променяш този ред да започва от първия елемент на масива се увери че променяш и двата масива, така че първите им елементи да не са празни.hackera457 написа: ↑08 Сеп 2020, 11:22Масивите започват от нулев елемент, а и е нормално да ти върти едни и същи - все пак функцията може няколко пъти да генерира едно и също число, така че нищо нередно нямаКод за потвърждение: Избери целия код
g_mode = random_num(0, sizeof(szWarmupWeapons))
Код за потвърждение: Избери целия код
// -------------------------------------------------------------------------------------------- Here you can edit your weapons
new const szWarmupWeapons[][] = { "","weapon_p228", "weapon_scout", "weapon_xm1014", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_deagle", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
// -------------------------------------------------------------------------------------------- Here you can edit your weapons
new const szWarmupWeaponNames[][] = { "","P228", "Scout", "XM1014", "Mac 10",
"AUG", "Fiveseven", "UMP45", "SG550",
"Galil", "Famas", "USP", "GLOCK 18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"M3", "M4A1", "TMP", "Deagle", "SG552", "AK47", "Knife", "P90" }
Код за потвърждение: Избери целия код
// -------------------------------------------------------------------------------------------- Here you can edit your weapons
new const szWarmupWeapons[][] = { "weapon_p228", "weapon_scout", "weapon_xm1014", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_deagle", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
// -------------------------------------------------------------------------------------------- Here you can edit your weapons
new const szWarmupWeaponNames[][] = { "P228", "Scout", "XM1014", "Mac 10",
"AUG", "Fiveseven", "UMP45", "SG550",
"Galil", "Famas", "USP", "GLOCK 18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"M3", "M4A1", "TMP", "Deagle", "SG552", "AK47", "Knife", "P90" }
atmax написа: ↑08 Сеп 2020, 13:02 Ето един начин да се избегне повтаряне през random_num():Или:Код за потвърждение: Избери целия код
for(new i=0; i<5; i++) { num[i] = random_num(1, 10); while(num_exists(num[i], i , num)) num[i] = random_num(1, 10); } bool:num_exists(number, count, source[]){ for(new j; j < count; j++) if(source[j]==number) return true; return false; }
Код за потвърждение: Избери целия код
for ( new i ; i < sizeof num ; i++ ) { do num[i] = random_num(1, 10); while ( AlreadyExists(num[i], num, i) ) } // ... AlreadyExists(num, array[], size) { for ( new i ; i < size ; i++ ) if ( array[i] == num ) return 1; return 0; }
Ако не се лъжа плъгина се активира при смяна на картата така че ще трябва да запазваш някъде предишните примерно 5 стойности за да не се повтарят.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE
ONLINE
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 769 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
- 5 Отговори
- 2078 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 3 Отговори
- 1937 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 1 Отговори
- 1782 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 12 Отговори
- 4480 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
-
- 1 Отговори
- 1261 Преглеждания
-
Последно мнение от JackEyedJones
-
- 0 Отговори
- 1222 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта