sound of shot
sound of shot
looking for a plugin that replaces the sound of a gunshot on the server
for example a shot with awp
for example a shot with awp
-
atmax
Извън линия - Потребител
- Мнения: 492
- Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
sound of shot
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new g_hFMPrecacheSound;
public plugin_init()
{
register_plugin("Null precache", "1.0", "Crazy");
unregister_forward(FM_PrecacheSound, g_hFMPrecacheSound);
}
public plugin_precache()
{
g_hFMPrecacheSound = register_forward(FM_PrecacheSound, "pfnPrecacheSound");
}
public pfnPrecacheSound(const szSound[])
{
if (!equali(szSound, "weapon/ak47-1.wav") && !equali(szSound, "weapon/ak47-2.wav"))
return FMRES_IGNORED;
forward_return(FMV_CELL, precache_sound("common/null.wav"));
//forward_return(FMV_STRING, "common/null.wav");
return FMRES_SUPERCEDE;
}
Rest in peace my friend I always will remember you!
sound of shot
does everyone on the server hear the sound, or is it just me?atmax написа: ↑14 Сеп 2020, 19:35I found this for ak47 replace common/null.wav with your sound path and tryКод за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new g_hFMPrecacheSound; public plugin_init() { register_plugin("Null precache", "1.0", "Crazy"); unregister_forward(FM_PrecacheSound, g_hFMPrecacheSound); } public plugin_precache() { g_hFMPrecacheSound = register_forward(FM_PrecacheSound, "pfnPrecacheSound"); } public pfnPrecacheSound(const szSound[]) { if (!equali(szSound, "weapon/ak47-1.wav") && !equali(szSound, "weapon/ak47-2.wav")) return FMRES_IGNORED; forward_return(FMV_CELL, precache_sound("common/null.wav")); //forward_return(FMV_STRING, "common/null.wav"); return FMRES_SUPERCEDE; }
-
atmax
Извън линия - Потребител
- Мнения: 492
- Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
sound of shot
If that works than it will be for everyone.
Also check out this plugin:
https://forums.alliedmods.net/showthrea ... 46?t=93746
Also check out this plugin:
https://forums.alliedmods.net/showthrea ... 46?t=93746
Rest in peace my friend I always will remember you!
sound of shot
did so and erroratmax написа: ↑14 Сеп 2020, 20:41 If that works than it will be for everyone.
Also check out this plugin:
https://forums.alliedmods.net/showthrea ... 46?t=93746
Код за потвърждение: Избери целия код
[AMXX] Run time error 10 (plugin "sound_weapon.amxx") (native "precache_sound") - debug not enabled!
[AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Код за потвърждение: Избери целия код
public pfnPrecacheSound(const szSound[])
{
if (!equali(szSound, "weapons/awp1.wav") && !equali(szSound, "weapons/awp1.wav")) //old sound
return FMRES_IGNORED;
forward_return(FMV_CELL, precache_sound("weapons/csgoawp/awp1.wav")); //new sound
//forward_return(FMV_STRING, "common/null.wav");
return FMRES_SUPERCEDE;
}
-
atmax
Извън линия - Потребител
- Мнения: 492
- Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
sound of shot
I'm not sure, but i think you can't change weapon fire sound..
Try this. If this not work then.. yeah.. you can't change this sound.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define NEWSOUND "mysoundhere.wav"
public plugin_init() {
register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
}
public plugin_precache() {
precache_sound(NEWSOUND);
}
// catch sounds
public fw_emitsoundound(entity,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch) {
// if it is our awp firing sound
if(equali(sample,"weapons/awp1.wav")) {
emit_sound(entity,channel,NEWSOUND,volume,att enuation,fFlags,pitch); // play our own
return FMRES_SUPERCEDE; // stop this one from playing
}
return FMRES_IGNORED;
}
Rest in peace my friend I always will remember you!
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
sound of shot
Shot sounds of weapons other than knife cannot be changed.
As i remember i've read it in a post of Ocix long time ago.
As i remember i've read it in a post of Ocix long time ago.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 1482 Преглеждания
-
Последно мнение от USA_CA
-
- 26 Отговори
- 6472 Преглеждания
-
Последно мнение от USA_CA
-
- 2 Отговори
- 1479 Преглеждания
-
Последно мнение от Tornado_SW
-
- 2 Отговори
- 1424 Преглеждания
-
Последно мнение от Cirovic
-
- 4 Отговори
- 2083 Преглеждания
-
Последно мнение от lantimilan
-
- 1 Отговори
- 1544 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 4 Отговори
- 1513 Преглеждания
-
Последно мнение от Pach0nkata ;]
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта