Не работи след промяната, попринцип си работи
|
[BG] GODLIKE # Dust2 / Classic + VIP 45.144.155.164:27015 |
de_dust2 Играчи: 10/32 |
|
HH-GaminG.EU #GunGame | 91.134.123.43:27015 | gg_fy_aztec_small | Играчи: 13/28 |
|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] | 45.144.155.113:27015 | de_dust2 | Играчи: 0/31 |
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_map_esl | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
45.144.155.171:27015 | ★ [ZM]ImperialCS Zombie Plague Mega|Fast SaveAP Jetpack+GoldenAK | zm_fox | 15/32 |
Преработка на +grab -grab да бъде +use
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1309 пъти
- Обратна връзка:
Преработка на +grab -grab да бъде +use
Опитай така:
Код за потвърждение: Избери целия код
if(user_button & IN_USE)
{
grab_block(id)
}
else if(entity_get_int(id, EV_INT_oldbuttons) & IN_USE)
{
release_block(id)
}
-
m0ney
Извън линия - Потребител
- Мнения: 285
- Регистриран на: 13 Апр 2020, 11:36
- Се отблагодари: 83 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
- Обратна връзка:
Преработка на +grab -grab да бъде +use
Оправи се +grab бинда но неще да мести със Е копчето +useOciXCrom написа: ↑22 Фев 2021, 21:52 Опитай така:
Код за потвърждение: Избери целия код
if(user_button & IN_USE) { grab_block(id) } else if(entity_get_int(id, EV_INT_oldbuttons) & IN_USE) { release_block(id) }
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Преработка на +grab -grab да бъде +use
OciXCrom написа: ↑22 Фев 2021, 21:52 Опитай така:
Код за потвърждение: Избери целия код
new old_btns = entity_get_int(id, EV_INT_oldbuttons); if(user_button & IN_USE && !(old_btns & IN_USE)) { grab_block(id) } else if(old_btns & IN_USE) { release_block(id) }
-
m0ney
Извън линия - Потребител
- Мнения: 285
- Регистриран на: 13 Апр 2020, 11:36
- Се отблагодари: 83 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
- Обратна връзка:
Преработка на +grab -grab да бъде +use
Отново не мести с бутоан Е, +useTheRedShoko написа: ↑23 Фев 2021, 09:45OciXCrom написа: ↑22 Фев 2021, 21:52 Опитай така:
Код за потвърждение: Избери целия код
new old_btns = entity_get_int(id, EV_INT_oldbuttons); if(user_button & IN_USE && !(old_btns & IN_USE)) { grab_block(id) } else if(old_btns & IN_USE) { release_block(id) }
Ето плъгин, бейс билдер 6.5 който работи с +use ако ще ви е от полза как става https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=144287
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Преработка на +grab -grab да бъде +use
Нормално, сега видях къде си го сложил в prethink функцията...
Пробвай така
Пробвай така
Код за потвърждение: Избери целия код
public client_PreThink(id)
{
if(!access(id,ADMIN_BLOCK_MOVE_BATTLE) && !user_build_battle[id] && !can_build && is_user_alive(id)) return
static user_button, ent, old_btns
user_button = entity_get_int(id,EV_INT_button)
old_btns = entity_get_int(id, EV_INT_oldbuttons);
if(user_button & IN_USE && !(old_btns & IN_USE))
{
grab_block(id)
}
else if(old_btns & IN_USE)
{
release_block(id)
}
if (!is_valid_ent(user_blockent[id])) return
ent = user_blockent[id]
if(user_button & IN_ATTACK)
{
if(entity_get_float(ent,EV_FL_fuser3) != float(BLOCKS_YELLOW))
{
user_block_dist[id] += get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed)
} else {
user_block_dist[id] += (get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) * 2)
}
ExecuteForward(fwd_block_pull_push,fwd_return,id,2)
if(fwd_return >= FORWARD_CONTINUE) return
//user_block_dist[id] += get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed)
if(user_block_dist[id] > get_pcvar_float(cvar_move_max_dist))
{
user_block_dist[id] = get_pcvar_float(cvar_move_max_dist)
client_print(id, print_center, "MAX !!!")
}
else
client_print(id,print_center,"Pushing...")
}
else if(user_button & IN_ATTACK2)
{
if(entity_get_float(ent,EV_FL_fuser3) != float(BLOCKS_YELLOW))
{
user_block_dist[id] -= get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed)
} else {
user_block_dist[id] -= (get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) * 2)
}
ExecuteForward(fwd_block_pull_push,fwd_return,id,1)
if(fwd_return >= FORWARD_CONTINUE) return
//user_block_dist[id] -= get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed)
if(user_block_dist[id] < get_pcvar_float(cvar_move_min_dist))
{
user_block_dist[id] = get_pcvar_float(cvar_move_min_dist)
client_print(id, print_center, "MIN !!!")
}
else
client_print(id,print_center,"Pulling...")
}
if(freezetime || ent <= maxplayers || !is_valid_ent(ent) || !is_user_connected(id))
{
release_block(id)
return
}
new iOrigin[3], iLook[3], Float:fOrigin[3], Float:fLook[3], Float:vMoveTo[3], Float:fLength
get_user_origin(id, iOrigin, 1);
IVecFVec(iOrigin, fOrigin);
get_user_origin(id, iLook, 3);
IVecFVec(iLook, fLook);
fLength = get_distance_f(fLook, fOrigin);
if (fLength == 0.0) fLength = 1.0;
vMoveTo[0] = (fOrigin[0] + (fLook[0] - fOrigin[0]) * user_block_dist[id] / fLength) + g_fOffset1[id];
vMoveTo[1] = (fOrigin[1] + (fLook[1] - fOrigin[1]) * user_block_dist[id] / fLength) + g_fOffset2[id];
vMoveTo[2] = (fOrigin[2] + (fLook[2] - fOrigin[2]) * user_block_dist[id] / fLength) + g_fOffset3[id];
vMoveTo[2] = float(floatround(vMoveTo[2], floatround_floor));
entity_set_origin(ent, vMoveTo);
}
-
m0ney
Извън линия - Потребител
- Мнения: 285
- Регистриран на: 13 Апр 2020, 11:36
- Се отблагодари: 83 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
- Обратна връзка:
Преработка на +grab -grab да бъде +use
Работи обаче се получи като предния бъг по-рано написан в темата(и оправен при +grab от Oxi) кликваш Е и то ти го хваща и пуска веднага все едно си кликнал бутона вместо задържалTheRedShoko написа: ↑23 Фев 2021, 16:47 Нормално, сега видях къде си го сложил в prethink функцията...
Пробвай такаКод за потвърждение: Избери целия код
public client_PreThink(id) { if(!access(id,ADMIN_BLOCK_MOVE_BATTLE) && !user_build_battle[id] && !can_build && is_user_alive(id)) return static user_button, ent, old_btns user_button = entity_get_int(id,EV_INT_button) old_btns = entity_get_int(id, EV_INT_oldbuttons); if(user_button & IN_USE && !(old_btns & IN_USE)) { grab_block(id) } else if(old_btns & IN_USE) { release_block(id) } if (!is_valid_ent(user_blockent[id])) return ent = user_blockent[id] if(user_button & IN_ATTACK) { if(entity_get_float(ent,EV_FL_fuser3) != float(BLOCKS_YELLOW)) { user_block_dist[id] += get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) } else { user_block_dist[id] += (get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) * 2) } ExecuteForward(fwd_block_pull_push,fwd_return,id,2) if(fwd_return >= FORWARD_CONTINUE) return //user_block_dist[id] += get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) if(user_block_dist[id] > get_pcvar_float(cvar_move_max_dist)) { user_block_dist[id] = get_pcvar_float(cvar_move_max_dist) client_print(id, print_center, "MAX !!!") } else client_print(id,print_center,"Pushing...") } else if(user_button & IN_ATTACK2) { if(entity_get_float(ent,EV_FL_fuser3) != float(BLOCKS_YELLOW)) { user_block_dist[id] -= get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) } else { user_block_dist[id] -= (get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) * 2) } ExecuteForward(fwd_block_pull_push,fwd_return,id,1) if(fwd_return >= FORWARD_CONTINUE) return //user_block_dist[id] -= get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) if(user_block_dist[id] < get_pcvar_float(cvar_move_min_dist)) { user_block_dist[id] = get_pcvar_float(cvar_move_min_dist) client_print(id, print_center, "MIN !!!") } else client_print(id,print_center,"Pulling...") } if(freezetime || ent <= maxplayers || !is_valid_ent(ent) || !is_user_connected(id)) { release_block(id) return } new iOrigin[3], iLook[3], Float:fOrigin[3], Float:fLook[3], Float:vMoveTo[3], Float:fLength get_user_origin(id, iOrigin, 1); IVecFVec(iOrigin, fOrigin); get_user_origin(id, iLook, 3); IVecFVec(iLook, fLook); fLength = get_distance_f(fLook, fOrigin); if (fLength == 0.0) fLength = 1.0; vMoveTo[0] = (fOrigin[0] + (fLook[0] - fOrigin[0]) * user_block_dist[id] / fLength) + g_fOffset1[id]; vMoveTo[1] = (fOrigin[1] + (fLook[1] - fOrigin[1]) * user_block_dist[id] / fLength) + g_fOffset2[id]; vMoveTo[2] = (fOrigin[2] + (fLook[2] - fOrigin[2]) * user_block_dist[id] / fLength) + g_fOffset3[id]; vMoveTo[2] = float(floatround(vMoveTo[2], floatround_floor)); entity_set_origin(ent, vMoveTo); }
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Преработка на +grab -grab да бъде +use
Пробвай така, вече би трябвало да няма проблем...
Код за потвърждение: Избери целия код
public client_PreThink(id)
{
if(!access(id,ADMIN_BLOCK_MOVE_BATTLE) && !user_build_battle[id] && !can_build && is_user_alive(id)) return
static user_button, ent, old_btns
user_button = entity_get_int(id,EV_INT_button)
old_btns = entity_get_int(id, EV_INT_oldbuttons);
if(user_button & IN_USE && !(old_btns & IN_USE))
{
grab_block(id)
}
else if(!(user_button & IN_USE) && old_btns & IN_USE)
{
release_block(id)
}
if (!is_valid_ent(user_blockent[id])) return
ent = user_blockent[id]
if(user_button & IN_ATTACK)
{
if(entity_get_float(ent,EV_FL_fuser3) != float(BLOCKS_YELLOW))
{
user_block_dist[id] += get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed)
} else {
user_block_dist[id] += (get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) * 2)
}
ExecuteForward(fwd_block_pull_push,fwd_return,id,2)
if(fwd_return >= FORWARD_CONTINUE) return
//user_block_dist[id] += get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed)
if(user_block_dist[id] > get_pcvar_float(cvar_move_max_dist))
{
user_block_dist[id] = get_pcvar_float(cvar_move_max_dist)
client_print(id, print_center, "MAX !!!")
}
else
client_print(id,print_center,"Pushing...")
}
else if(user_button & IN_ATTACK2)
{
if(entity_get_float(ent,EV_FL_fuser3) != float(BLOCKS_YELLOW))
{
user_block_dist[id] -= get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed)
} else {
user_block_dist[id] -= (get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed) * 2)
}
ExecuteForward(fwd_block_pull_push,fwd_return,id,1)
if(fwd_return >= FORWARD_CONTINUE) return
//user_block_dist[id] -= get_pcvar_float(cvar_move_pull_push_speed)
if(user_block_dist[id] < get_pcvar_float(cvar_move_min_dist))
{
user_block_dist[id] = get_pcvar_float(cvar_move_min_dist)
client_print(id, print_center, "MIN !!!")
}
else
client_print(id,print_center,"Pulling...")
}
if(freezetime || ent <= maxplayers || !is_valid_ent(ent) || !is_user_connected(id))
{
release_block(id)
return
}
new iOrigin[3], iLook[3], Float:fOrigin[3], Float:fLook[3], Float:vMoveTo[3], Float:fLength
get_user_origin(id, iOrigin, 1);
IVecFVec(iOrigin, fOrigin);
get_user_origin(id, iLook, 3);
IVecFVec(iLook, fLook);
fLength = get_distance_f(fLook, fOrigin);
if (fLength == 0.0) fLength = 1.0;
vMoveTo[0] = (fOrigin[0] + (fLook[0] - fOrigin[0]) * user_block_dist[id] / fLength) + g_fOffset1[id];
vMoveTo[1] = (fOrigin[1] + (fLook[1] - fOrigin[1]) * user_block_dist[id] / fLength) + g_fOffset2[id];
vMoveTo[2] = (fOrigin[2] + (fLook[2] - fOrigin[2]) * user_block_dist[id] / fLength) + g_fOffset3[id];
vMoveTo[2] = float(floatround(vMoveTo[2], floatround_floor));
entity_set_origin(ent, vMoveTo);
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 9 Отговори
- 1363 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 1 Отговори
- 509 Преглеждания
-
Последно мнение от Lisko
-
- 0 Отговори
- 1431 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 3 Отговори
- 1549 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 5 Отговори
- 2040 Преглеждания
-
Последно мнение от Fatall
-
- 2 Отговори
- 1658 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 0 Отговори
- 697 Преглеждания
-
Последно мнение от Fatall
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bulgaria1914 и 1 гост