Страница 1 от 1

Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 05 Фев 2023, 00:39
от dwartbg1
Здравейте,

Наскоро инсталирах csdm мод и някои плъгини, но нямам гранати. Прегледах текстовите файлове и не открих някаква настройка за спирането им. Също така инсталирах един плъгин даващ гранати при направен фраг или хедшот, но и той не работи.
В общи линии търся нещо подобно като гореописаното - плъгин, който да дава гранати при убийство и ако може някакви инструкции как да се добави и инсталира. Подобен плъгин мисля, че присъства в почти всички respawn сървъри, които съм играл през последните 20 години. Предполагам, че е популярен. Не съм толкова добре запознат с точното използване на плъгини, не съм запознат и с cvar командите. Например този, който споменах има описани cvar командите в info файла, но никой от тях не съществува написан в конзолата. Предполагам при някои плъгини трябва освен да ги инсталирам и да им добавя командите за да мога да ги използвам?
Благодаря Ви предварително, бъдете здрави!

Re: Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 05 Фев 2023, 02:09
от ChillX
С хедшот

Компилираш локално (предполагам знаеш как ?) , слагаш аmxx файла в папка plugins , а в plugins.ini вписваш плугина на нов ред, ако има настройка слагаш я в amxx.cfg и рескаш сървъра.

Друг вариант с таймер

3-ти вариант е да дава по 1 граната при прераждане, в cstrike > game.cfg намираш:

mp_t_default_grenades "" > mp_t_default_grenades "hegrenade"

mp_ct_default_grenades "" > mp_ct_default_grenades "hegrenade"

Обаче ако в мода ти или друг плугин за оръжия примерно са спрени гранатите има шанс нито един от изброените методи да не работи, защото ако там са спрени , ще ги маха от инвентара на играча след получаване или въобще няма да ги дава.
За това не е зле да кажеш и името на мода и като цяло лист с плугините, макар , че то е един и същ мод с леки преработки по принцип...
В csdm.cfg трябва да има нещо от сорта:

;Grenade flags:
; f - flashbang
; h - he grenade
; s - smoke grenade
grenades = h

Re: Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 05 Фев 2023, 11:51
от dwartbg1
Благодаря. Преди да отговорите намерих как се активират гранатите в csdm, трябваше да променя config файла. Сега дава трите гранати при всяко прераждане, което става, но не е точно каквото ми трябва.

Не съм запознат как се компилира локално, но ще се разровя и ще се оправя надявам се. Има ли вариант обаче да дава гранати при фраг, без значение дали е хедшот или не? В CS Source съм си сложил плъгин, който дава

1 HE - при 1 фраг
1 flashbang - при 2ри фраг
1 smoke - при 3ти фраг

Идеята ми е за нещо подобно, ако не с бройката поне просто да дава по една HE при фраг, без значение дали е headshot. Проблемът е,че по начинът по който ги активирах както споменах ги дава при всяко прераждане. Ако ги махна, сигурно пак няма да ги дава. Активирах ги като следвах стъпките от един коментар в csgb info, за съжаление не ми дава да постна линка тук.
Сега при всяко прераждане ми излиза промпт в buy менюто "activate grenades" и трябва да му цъкам ON всеки път.

Re: Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 06 Фев 2023, 02:15
от ChillX
>>>>> Сваляш компилатора.

слагаш .sma файла в папка scripting, задържаш го с мишката и го меткаш върху compile.exe, той се компилира автоматично и създава в папка compiled.

Изображение


Когато правиш .sma файлове се записват с текстов едитор като *.* All Files - именаплугина.sma

.inc файловете, когато трябват такива отиват в папка /includes.
Ако не са прикачени към плугина най-отгоре в .sma на плугина ще си пише #include <cromchat.inc> примерно, намираш го из нета и го слагаш в папката.

Махнах условието за хедшот от кода на Walkz ("m_bHeadshotKilled"), не знам дали ще работи, но тествай и ако не ще ти дам друг плугин.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new NADE_PICKUP_SOUND[] = "items/9mmclip1.wav"

new g_cvar_max_grenades

public plugin_init()
{
	register_plugin("HE Grenade On Headshot", "1.0", "WaLkZ")
	
	g_cvar_max_grenades = register_cvar("max_grenades", "10")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayerKilled", true)
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(NADE_PICKUP_SOUND)
}

public CBasePlayerKilled(const iVictim, iAttacker, iGib)
{
	if (!is_user_connected(iAttacker) || !get_member(iVictim))
	{
		return
	}
	
	new iGrenadesNum = rg_get_user_bpammo(iAttacker, WEAPON_HEGRENADE)
    
	if (iGrenadesNum == get_pcvar_num(g_cvar_max_grenades))
	{
		return
	}
	
	if (iGrenadesNum > 0)
	{
		rg_set_user_bpammo(iAttacker, WEAPON_HEGRENADE, iGrenadesNum + 1)
	}
	else
	{
		rg_give_item(iAttacker, "weapon_hegrenade")
	}
	
	emit_sound(iAttacker, CHAN_WEAPON, NADE_PICKUP_SOUND, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}

Re: Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 06 Фев 2023, 15:17
от dwartbg1
Здравейте,

Уау много Ви благодаря за съдействието! Стана и се компилира amxx файл, но не работи. Нямам и командата в конзолата, дадена в оригиналния пост. Предполагам според това което прочетох е, че е сигурно защото не съм инсталирал и ReGameDLL, ако го инсталирам и него има ли вариант да си разваля сегашното състояние на играта и да изгубя инсталираните плъгини и други?

Re: Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 06 Фев 2023, 15:33
от Siska
Инсталирай смело !!!
В крайна сметка , ако решиш, че не ти трябва , винаги можеш да го махнеш...

Re: Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 06 Фев 2023, 16:23
от ChillX
dwartbg1 написа: 06 Фев 2023, 15:17 Здравейте,

Уау много Ви благодаря за съдействието! Стана и се компилира amxx файл, но не работи. Нямам и командата в конзолата, дадена в оригиналния пост. Предполагам според това което прочетох е, че е сигурно защото не съм инсталирал и ReGameDLL, ако го инсталирам и него има ли вариант да си разваля сегашното състояние на играта и да изгубя инсталираните плъгини и други?
Ще трябва да дадеш малко повече информация относно сървъра за да кажем дали ще има проблеми.
Иначе няма нищо страшно , правиш бакъпи и тестваш, ако нещо се скофти, връщаш бакъпа и това.

Виж и този плугин, после като имам време ще потърся по-лек.

Re: Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 08 Фев 2023, 14:23
от dwartbg1
ChillX написа: 06 Фев 2023, 16:23
dwartbg1 написа: 06 Фев 2023, 15:17 Здравейте,

Уау много Ви благодаря за съдействието! Стана и се компилира amxx файл, но не работи. Нямам и командата в конзолата, дадена в оригиналния пост. Предполагам според това което прочетох е, че е сигурно защото не съм инсталирал и ReGameDLL, ако го инсталирам и него има ли вариант да си разваля сегашното състояние на играта и да изгубя инсталираните плъгини и други?
Ще трябва да дадеш малко повече информация относно сървъра за да кажем дали ще има проблеми.
Иначе няма нищо страшно , правиш бакъпи и тестваш, ако нещо се скофти, връщаш бакъпа и това.

Виж и този плугин, после като имам време ще потърся по-лек.
Ползвам плъгините сам, играя с ботове с тях хахах. Нямам сървър. Искам просто да си направя максимална "емулация" на истински BG сървър. Каква информация мога да дам, откъде трябва да я извадя?

Re: Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 08 Фев 2023, 16:34
от Siska
Еми то по принцип на LAN не всичко работи !
Имам десетки плъгини , които не работят на LAN с ботове !!!

Re: Заявка за плъгин гранати и някои въпроси относно използването им

Публикувано на: 08 Фев 2023, 18:05
от zolfeca
Siska написа: 08 Фев 2023, 16:34 Еми то по принцип на LAN не всичко работи !
Това пък е пълна глупост и няма такова нещо.
До автора на темата - ще ти дам един съвет. Намери си някой публичен сървър с ботове(такива има колкото искаш) и си разцъквай без да се занимаваш с глупости. И време ще спестиш и главоболия.