Страница 1 от 1

Търся плъгин Black Screen Dead

Публикувано на: 14 Юли 2023, 10:03
от Stilex
Има ли такъв плъгин който работи така: След като даден играч умре да му се появи черен екран до края на рунда. Но ако има такъв плъгин ако може да се направи да работи чрез ип на играч.

Edit: Намерих нещо подобно което търся: viewtopic.php?t=70&sid=30dcb2d0fe0f9a8e3e1727de3faf8713
Само ако може да се едитне плъгина. Имам предвид за Spectator отбора да не изписва това съобщение и да не прави черен екран.
Код:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
	#include <dhudmessage>
#endif

#define PLUGIN_VERSION "1.0"

new g_ScreenFade
new g_Message, g_MsgR, g_MsgG, g_MsgB, g_MsgTime
new g_EffectA, g_EffR, g_EffG, g_EffB, g_EffTime

public plugin_init()
{
	register_plugin("You Are Dead!", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("YouAreDead", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_event("DeathMsg", "player_killed", "a")
	
	g_Message = register_cvar("youdead_message", "Ti si umrql!") 	/* The message that appears on player's death (default: "You are dead!") */
	g_MsgR = register_cvar("youdead_msgRed", "225") 				/* Message RGB: red amount (default: "225") */
	g_MsgG = register_cvar("youdead_msgGreen", "90")				/* Message RGB: green amount (default: "90") */
	g_MsgB = register_cvar("youdead_msgBlue", "0")					/* Message RGB: blue amount (default: "0") */
	g_MsgTime = register_cvar("youdead_msgTime", "2.5")				/* Message hold time (default: "2.5") */
	
	g_EffectA = register_cvar("youdead_effectAlpha", "255")			/* Effect RGBA: alpha amount (default: "255") */
	g_EffR = register_cvar("youdead_effectR", "0")					/* Effect RGBA: red amount (default: "0") */
	g_EffG = register_cvar("youdead_effectG", "0")					/* Effect RGBA: green amount (default: "0") */
	g_EffB = register_cvar("youdead_effectB", "0")					/* Effect RGBA: blue amount (default: "0") */
	g_EffTime = register_cvar("youdead_effectTime", "3")			/* Effect hold time (default: "3") */
	
	g_ScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public player_killed()
{
	new id = read_data(2)
	static szMessage[128]
	get_pcvar_string(g_Message, szMessage, charsmax(szMessage))
	
	set_dhudmessage(get_pcvar_num(g_MsgR), get_pcvar_num(g_MsgG), get_pcvar_num(g_MsgB), -1.0, -1.0, 0, 1.0, get_pcvar_float(g_MsgTime), 1.0, 1.0)
	show_dhudmessage(id, szMessage)
	
	message_begin(MSG_ONE, g_ScreenFade, {0, 0, 0}, id)
	write_short(get_pcvar_num(g_EffTime)<<12)
	write_short(get_pcvar_num(g_EffTime)<<12)
	write_short(0x0000)
	write_byte(get_pcvar_num(g_EffR))
	write_byte(get_pcvar_num(g_EffG))
	write_byte(get_pcvar_num(g_EffB))
	write_byte(get_pcvar_num(g_EffectA))
	message_end()
}