Да схванах, пренаписах кода и до тука всичко добре!
Но как мога да проверя количеството куршуми във пълнителя и евентуално как мога да го заредя.
Код за потвърждение: Избери целия код
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#define ACTIVE_WEAPON CSW_AWP
new const PLUGIN[] = "Happy Bullet"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "Hurricane"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg" ,"ev_DeathMsg", "a");
}
public ev_DeathMsg()
{
new iKiller = read_data(1);
new HS = read_data(3);
new clip, ammo
new iKiller_Weapon = get_user_weapon(iKiller);
new iKiller_Bullets = get_user_ammo(iKiller, iKiller_Weapon, clip, ammo);
if(HS)
{
if(is_user_connected(iKiller) | is_user_alive(iKiller))
{
if(iKiller_Weapon == ACTIVE_WEAPON)
{
if(ammo == 0 )
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 3.0)
show_hudmessage(iKiller, "Dit is slechts een test, de plugin werkt !")
}
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Единствения проблем е че не зарежда пълнителя, а худ съобщението си се показва, тоест отчита си добре че последния куршум от пълнителя беше с хс
Код за потвърждение: Избери целия код
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#define ACTIVE_WEAPON CSW_AWP
new const PLUGIN[] = "Happy Bullet"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "Hurricane"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg" ,"ev_DeathMsg", "a");
}
public ev_DeathMsg()
{
new iKiller = read_data(1);
new HS = read_data(3);
new clip, ammo
new iKiller_Weapon = get_user_weapon(iKiller);
new iKiller_Connected = is_user_connected(iKiller);
new iKiller_Alive = is_user_alive(iKiller)
get_user_ammo(iKiller, iKiller_Weapon, clip, ammo);
if(HS)
{
if(iKiller_Connected | iKiller_Alive )
{
if( iKiller_Weapon == ACTIVE_WEAPON)
{
if( clip <= 1 )
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, -1.0, 0, 6.0, 3.0)
show_hudmessage(iKiller, "Just try someting !")
cs_set_weapon_ammo(iKiller_Weapon, 10)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}