Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Заявка за VIP Плъгин

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Заявка за VIP Плъгин

Мнение от HeatoN » 14 Фев 2024, 02:23

Здравейте, някой може ли да ми направи VIP Extras плъгин на играчи с флаг b да получават

1, 1HE, 1FB, 1 Smoke
2, Deagle 7/37
3, 100 Health
4, 100 Armor
5, При нормален кил 500$
6, При headshot кил 800$

Едит: Успях да си го направя както искам със VIP Plugin Generator
Ако може само в този код да се добави като си вип при нормален кил 500$ и при headshot кил 800$

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION

public plugin_init()
{
	register_plugin("Generated VIP Plugin", PLUGIN_VERSION, "AMXX-BG.info")
	register_cvar("amxxbg_vip", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "OnScoreAttrib")
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_vip(id))
		return

	set_user_health(id, 100)
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}

public OnScoreAttrib(iMsgId, iMsgDest, iMsgEnt)
{
	if(is_user_vip(get_msg_arg_int(1)))
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, (1<<2))
}

bool:is_user_vip(id)
	return !!(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
Radeon
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за VIP Плъгин

Мнение от Radeon » 14 Фев 2024, 15:39

Тествай дали ще работи. Би трябвало да дава парите така 300+ 800 - 300 = 800, но като тестваш ще разберем.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION
new mkb, mhb

public plugin_init()
{
	register_plugin("Generated VIP Plugin", PLUGIN_VERSION, "AMXX-BG.info")
	register_cvar("amxxbg_vip", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "OnScoreAttrib")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","800")
}

public client_death(iKiller,iVictim,iWeaponID,iPlace,iTK,id)
{
	if(!is_user_vip(id))
		return
	if(iKiller && iVictim && iKiller != iVictim)
	{
		new current_money_killer = cs_get_user_money(iKiller)
		if(iPlace == HIT_HEAD)
		{
			if(current_money_killer < 16000) 
			{
				cs_set_user_money(iKiller, current_money_killer + get_pcvar_num(mhb) - 300)
			}
		}
		
		if(current_money_killer < 16000) 
		{
			cs_set_user_money(iKiller, current_money_killer + get_pcvar_num(mkb) - 300)
		}
	}
	
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_vip(id))
		return

	set_user_health(id, 100)
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}

public OnScoreAttrib(iMsgId, iMsgDest, iMsgEnt)
{
	if(is_user_vip(get_msg_arg_int(1)))
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, (1<<2))
}

bool:is_user_vip(id)
	return !!(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за VIP Плъгин

Мнение от HeatoN » 14 Фев 2024, 20:28

500 $ ми даде при headshot трябва да е 800 а при нормален кил да дава 500 а на моменти при нормален кил ми дава 200$
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за VIP Плъгин

Мнение от Huehue » 14 Фев 2024, 21:58

Автоматично се създава файл в папка:
<gamedir>\cstrike\addons\amxmodx\configs\plugins\HuehuePlugins_Config

Името на файла:
xVIP_Extras_HeatoN.cfg


Изисквания:
ReAPI
AMXX 1.10

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define VERSION "1.0.1 - 14.02.2024"

enum eCvars
{
	Float:SPAWN_HP,
	SPAWN_AP,
	SPAWN_HE,
	SPAWN_FLASH,
	SPAWN_SMOKE,
	SPAWN_DEAGLE,
	SPAWN_DEFUSEKIT,
	INFINITE_AMMO,
	INFINITE_BPAMMO,
	RELOAD_WEAPON_ON_HS,
	BONUS_DAMAGE[10],
	KILL_MONEY,
	HS_KILL_MONEY,
	BONUS_HE_ON_HS,
	BONUS_HE_ON_HS_MAX,
	DOUBLE_JUMP,
	VAMPIRE,
	Float:VAMPIRE_HP_KILL,
	Float:VAMPIRE_HP_HS,
	Float:VAMPIRE_MAX_HP,
	VIP_EXTRAS_ACCESS[10],
	VIP_INFO_SCOREBOARD
}

new g_pCvars[eCvars]

new g_iJumps[MAX_CLIENTS + 1]

public plugin_init()
{
	register_plugin("xVIP Extras", VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", true)
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage", false)
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed", true)
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddAccount, "CBasePlayer_AddAccount", false)
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "CBasePlayer_Jump", true)
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultReload, "CBasePlayerWeapon_DefaultReload")

	// Spawn features
	bind_pcvar_float(create_cvar("xve_spawn_health", "100.0", .description = "With how much Health VIP will be spawned^n0 - To disable function"), g_pCvars[SPAWN_HP])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_spawn_armor", "100", .description = "With how much Armor VIP will be spawned^n0 - To disable function"), g_pCvars[SPAWN_AP])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_spawn_he_amount", "1", .description = "With how many He Grenade(s) VIP will be spawned^n0 - To disable function"), g_pCvars[SPAWN_HE])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_spawn_flash_amount", "1", .description = "With how many FlashBang(s) VIP will be spawned^n0 - To disable function"), g_pCvars[SPAWN_FLASH])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_spawn_smoke_amount", "1", .description = "With how many Smoke Grenade(s) VIP will be spawned^n0 - To disable function"), g_pCvars[SPAWN_SMOKE])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_spawn_deagle", "1", .description = "Whether VIP will be spawned with Deagle or not^n0 - To disable function"), g_pCvars[SPAWN_DEAGLE])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_spawn_defusekit", "0", .description = "Whether VIP (CT) will be spawned with Defuse Kit or not^n0 - To disable function"), g_pCvars[SPAWN_DEFUSEKIT])

	// Gameplay features
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_infinite_ammo", "0", .description = "Whether VIP will have infinite ammo or not^n0 - To disable function"), g_pCvars[INFINITE_AMMO])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_infinite_bpammo", "0", .description = "Whether VIP will have infinite bpammo or not^n0 - To disable function"), g_pCvars[INFINITE_BPAMMO])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_reload_weapon_on_headshot", "0", .description = "Whether VIP will have weapon reloaded on headshot kill or not^n0 - To disable function"), g_pCvars[RELOAD_WEAPON_ON_HS])
	bind_pcvar_string(create_cvar("xve_bonus_damage", "0", .description = "With how much VIP Damage will be increased^n0 - To disable function^nExample: +10% | +50"), g_pCvars[BONUS_DAMAGE], charsmax(g_pCvars[BONUS_DAMAGE]))
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_kill_money", "500", .description = "How much Money VIP will be gaining for normal kill^n0 - To disable function"), g_pCvars[KILL_MONEY])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_headshot_kill_money", "800", .description = "How much Money VIP will be gaining for headshot kill^n0 - To disable function"), g_pCvars[HS_KILL_MONEY])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_bonus_he_on_headshot", "0", .description = "Whether VIP will get HE Grenade(s) for headshot kill^n0 - To disable function"), g_pCvars[BONUS_HE_ON_HS])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_bonus_he_on_headshot_max_amount", "0", .description = "How many HE Grenade(s) VIP can hold from headshot kills"), g_pCvars[BONUS_HE_ON_HS_MAX])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_double_jump", "0", .description = "Whether VIP will have Double Jump or not^n0 - To disable function"), g_pCvars[DOUBLE_JUMP])
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_vampire_hp", "0", .description = "Whether VIP will have Vampire or not^n0 - To disable function^nReceiving extra health on kills"), g_pCvars[DOUBLE_JUMP])
	bind_pcvar_float(create_cvar("xve_vampire_hp_kill", "5.0", .description = "How much Health VIP will be gaining for normal kill"), g_pCvars[VAMPIRE_HP_KILL])
	bind_pcvar_float(create_cvar("xve_vampire_hp_headshot_kill", "10.0", .description = "How much Health VIP will be gaining for headshot kill"), g_pCvars[VAMPIRE_HP_HS])
	bind_pcvar_float(create_cvar("xve_vampire_hp_max_hp", "200.0", .description = "How much Health VIP can reach with Vampire"), g_pCvars[VAMPIRE_MAX_HP])

	// VIP Access
	bind_pcvar_string(create_cvar("xve_access_flag", "b", .description = "Which flag is required for player to access VIP Extras^nDefault Flag: 'b'"), g_pCvars[VIP_EXTRAS_ACCESS], charsmax(g_pCvars[VIP_EXTRAS_ACCESS]))
	bind_pcvar_num(create_cvar("xve_vip_scoreboard_info", "1", .description = "Whether VIP will be printed for CT when player has access^n0 - To disable function"), g_pCvars[VIP_INFO_SCOREBOARD])

	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "OnScoreAttrib")

	AutoExecConfig(true, "xVIP_Extras_HeatoN", "HuehuePlugins_Config")
}

public OnConfigsExecuted()
{
	if (g_pCvars[VIP_EXTRAS_ACCESS] == EOS)
		copy(g_pCvars[VIP_EXTRAS_ACCESS], charsmax(g_pCvars[VIP_EXTRAS_ACCESS]), "b")
}

public client_putinserver(id)
{
	g_iJumps[id] = 0
}

public OnScoreAttrib(iMsgId, iMsgDest, iMsgEnt)
{
	enum
	{
		arg_index = 1,
		arg_flags = 2
	}
	new id = get_msg_arg_int(arg_index)

	if(g_pCvars[VIP_INFO_SCOREBOARD] && has_user_access(id))
	{
		set_msg_arg_int(arg_flags, ARG_BYTE, SCORE_STATUS_VIP)
	}
}

public CBasePlayer_Spawn(id)
{
	if (is_user_alive(id) && has_user_access(id))
	{
		if (rg_get_user_bpammo(id, WEAPON_HEGRENADE) > 0 || rg_get_user_bpammo(id, WEAPON_FLASHBANG) > 0 || rg_get_user_bpammo(id, WEAPON_SMOKEGRENADE) > 0)
			rg_remove_items_by_slot(id, GRENADE_SLOT)

		if (g_pCvars[SPAWN_HP] > 0)
			set_entvar(id, var_health, g_pCvars[SPAWN_HP])

		if (g_pCvars[SPAWN_AP] > 0)
			rg_set_user_armor(id, g_pCvars[SPAWN_AP], ARMOR_VESTHELM)

		if (g_pCvars[SPAWN_DEFUSEKIT] && get_member(id, m_iTeam) == TEAM_CT)
			rg_give_defusekit(id, true)

		if (g_pCvars[SPAWN_HE] > 0)
		{
			rg_give_item(id, "weapon_hegrenade")
			rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_HEGRENADE, g_pCvars[SPAWN_HE])
		}

		if (g_pCvars[SPAWN_FLASH] > 0)
		{
			rg_give_item(id, "weapon_flashbang")
			rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_FLASHBANG, g_pCvars[SPAWN_FLASH])
		}

		if (g_pCvars[SPAWN_SMOKE] > 0)
		{
			rg_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
			rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_SMOKEGRENADE, g_pCvars[SPAWN_SMOKE])
		}

		if (g_pCvars[SPAWN_DEAGLE])
		{
			rg_give_item(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE)
			rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_DEAGLE, 35)
		}

		set_member(id, m_iWeaponInfiniteAmmo, g_pCvars[INFINITE_AMMO] ? true : false)
	}
}

public CBasePlayer_TakeDamage(iVictim, Inflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
{
	if (!is_user_alive(iAttacker) || iVictim == iAttacker || !has_user_access(iAttacker) || equal(g_pCvars[BONUS_DAMAGE], "0"))
		return HC_CONTINUE

	SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, float(math_calculate(floatround(flDamage), g_pCvars[BONUS_DAMAGE])))

	return HC_CONTINUE
}

public CBasePlayer_Killed(iVictim, iKiller, iShouldGib)
{
	if (!is_user_alive(iKiller) || iVictim == iKiller || !has_user_access(iKiller))
		return HC_CONTINUE

	new Float:flHealthKiller, Float:flHealthAdd
	get_entvar(iKiller, var_health, flHealthKiller)

	if (get_member(iVictim, m_bHeadshotKilled))
	{
		flHealthAdd = g_pCvars[VAMPIRE_HP_HS]

		if (g_pCvars[BONUS_HE_ON_HS] > 0)
		{
			rg_give_item(iKiller, "weapon_hegrenade", GT_APPEND)
			rg_set_user_bpammo(iKiller, WEAPON_HEGRENADE, clamp(rg_get_user_bpammo(iKiller, WEAPON_HEGRENADE) + 1, rg_get_user_bpammo(iKiller, WEAPON_HEGRENADE), g_pCvars[BONUS_HE_ON_HS_MAX]))
		}

		if (g_pCvars[HS_KILL_MONEY] > 0)
			rg_add_account(iKiller, g_pCvars[HS_KILL_MONEY], AS_ADD, true)

		if (g_pCvars[RELOAD_WEAPON_ON_HS])
		{
			new pActiveItem = get_member(iKiller, m_pActiveItem)

			if (is_nullent(pActiveItem) || rg_get_iteminfo(pActiveItem, ItemInfo_iMaxClip) == -1)
				return HC_CONTINUE

			rg_instant_reload_weapons(iKiller, pActiveItem)
		}
	}
	else
	{
		flHealthAdd = g_pCvars[VAMPIRE_HP_KILL]

		if (g_pCvars[KILL_MONEY] > 0)
			rg_add_account(iKiller, g_pCvars[KILL_MONEY], AS_ADD, true)
	}

	if (g_pCvars[VAMPIRE])
		set_entvar(iKiller, var_health, floatclamp(flHealthKiller + flHealthAdd, flHealthKiller, (g_pCvars[VAMPIRE_MAX_HP] > 0.0 ? g_pCvars[VAMPIRE_MAX_HP] : get_entvar(iKiller, var_max_health))))

	return HC_CONTINUE
}

public CBasePlayer_AddAccount(id, iAmount, RewardType:R_Type, bool:bTrackChange)
{
	if (has_user_access(id))
	{
		if (g_pCvars[HS_KILL_MONEY] > 0 && g_pCvars[KILL_MONEY] > 0)
		{
			if (R_Type == RT_ENEMY_KILLED)
				return HC_SUPERCEDE
		}
	}
	return HC_CONTINUE
}

public CBasePlayer_Jump(id)
{
	if (is_user_alive(id) && has_user_access(id) && g_pCvars[DOUBLE_JUMP])
	{
		static iFlags
		iFlags = get_entvar(id, var_flags)

		if (iFlags & FL_WATERJUMP || get_entvar(id, var_waterlevel) >= 2 || !(get_member(id, m_afButtonPressed) & IN_JUMP))
			return HC_CONTINUE

		if (++g_iJumps[id] <= 1)
		{
			new Float:flVelocity[3]
			get_entvar(id, var_velocity, flVelocity)
			flVelocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
			set_entvar(id, var_velocity, flVelocity)

			return HC_CONTINUE
		}

		if (iFlags & FL_ONGROUND)
		{
			g_iJumps[id] = 0
			return HC_CONTINUE
		}
	}
	return HC_CONTINUE
}

public CBasePlayerWeapon_DefaultReload(const this, iClipSize, iAnim, Float:fDelay)
{
	new id = get_member(this, m_pPlayer)
	if (g_pCvars[INFINITE_BPAMMO] && has_user_access(id))
	{
		new pActiveItem = get_member(id, m_pActiveItem)
		new WeaponIdType:iWeaponID = get_member(pActiveItem, m_iId)

		if (is_nullent(pActiveItem))
			return HC_CONTINUE

		if (rg_get_user_ammo(id, iWeaponID) >= iClipSize)
			return HC_CONTINUE

		set_task(fDelay, "Update_Player_BpAmmo", id)
	}
	return HC_CONTINUE
}

public Update_Player_BpAmmo(id)
{
	if (g_pCvars[INFINITE_BPAMMO] && has_user_access(id))
	{
		new pActiveItem = get_member(id, m_pActiveItem)
		new WeaponIdType:iWeaponID = get_member(pActiveItem, m_iId)

		if (is_nullent(pActiveItem))
			return

		rg_set_user_bpammo(id, iWeaponID, rg_get_weapon_info(iWeaponID, WI_MAX_ROUNDS))
	}
}

stock math_calculate(iNum, const szPercent[]) {
	static szNewMath[16], bool:bPercent, cOperator, iMath, iCalculate
	
	copy(szNewMath, charsmax(szNewMath), szPercent)
	bPercent = szNewMath[strlen(szNewMath) - 1] == '%'
	cOperator = szNewMath[0]

	if (!isdigit(szNewMath[0]))
		szNewMath[0] = ' '

	if (bPercent)
		replace(szNewMath, charsmax(szNewMath), "%", "")

	trim(szNewMath)
	iMath = str_to_num(szNewMath)

	if (bPercent)
		iCalculate = (iNum * iMath) / 100
	   
	switch(cOperator)
	{
		case '+': iNum += bPercent ? iCalculate : iMath
		case '-': iNum -= bPercent ? iCalculate : iMath
		case '/': iNum /= bPercent ? iCalculate : iMath
		case '*': iNum *= bPercent ? iCalculate : iMath
		default: iNum = bPercent ? iCalculate : iMath
	}

	return iNum
}

bool:has_user_access(id)
{
	if (get_user_flags(id) & read_flags(g_pCvars[VIP_EXTRAS_ACCESS]))
		return true
	else
		return false
}
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за VIP Плъгин

Мнение от HeatoN » 15 Фев 2024, 00:50

Плъгина е running но нищо не ми създаде тества ли го ?
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за VIP Плъгин

Мнение от Huehue » 15 Фев 2024, 07:44

Оправи си правата на папките за да може сървъра да създава файловете. Или създай папка plugins в папката configs и рестартирай сървъра.
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
Radeon
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за VIP Плъгин

Мнение от Radeon » 15 Фев 2024, 10:14

HeatoN написа: 14 Фев 2024, 20:28 500 $ ми даде при headshot трябва да е 800 а при нормален кил да дава 500 а на моменти при нормален кил ми дава 200$
Сигурно не си прочел какво съм написал за математиката. Така изписва, но парите които реално ти дава трябва да са 800 и 500. Понеже играта си дава винаги за убийство 300, аз накрая съм направил да ги премахва. Но ето сега с малка редакция ще маха първо тези 300 и после ще добавя +800 и +500 . Така ти ще виждаш в чата 800 и 500. А ако смяташ че пак не работи правилно просто изтрии "- 300" от кода и така ще добавя само бонуса, без да премахва тези 300 които си дава попринцип за убийство.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define VIP_FLAG ADMIN_RESERVATION
new mkb, mhb

public plugin_init()
{
	register_plugin("Generated VIP Plugin", PLUGIN_VERSION, "AMXX-BG.info")
	register_cvar("amxxbg_vip", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "OnScoreAttrib")
	mkb = register_cvar("money_kill_bonus","500")
	mhb = register_cvar("money_hs_bonus","800")
}

public client_death(iKiller,iVictim,iWeaponID,iPlace,iTK,id)
{
	if(!is_user_vip(id))
		return
	if(iKiller && iVictim && iKiller != iVictim)
	{
		new current_money_killer = cs_get_user_money(iKiller)
		if(iPlace == HIT_HEAD)
		{
			if(current_money_killer < 16000) 
			{
				cs_set_user_money(iKiller, (current_money_killer - 300) + get_pcvar_num(mhb) )
			}
		}
		
		if(current_money_killer < 16000) 
		{
			cs_set_user_money(iKiller, (current_money_killer - 300) + get_pcvar_num(mkb) )
		}
	}
	
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_vip(id))
		return

	set_user_health(id, 100)
	cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}

public OnScoreAttrib(iMsgId, iMsgDest, iMsgEnt)
{
	if(is_user_vip(get_msg_arg_int(1)))
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, (1<<2))
}

bool:is_user_vip(id)
	return !!(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за VIP Плъгин

Мнение от HeatoN » 15 Фев 2024, 17:17

Huehue написа: 15 Фев 2024, 07:44 Оправи си правата на папките за да може сървъра да създава файловете. Или създай папка plugins в папката configs и рестартирай сървъра.
Не разбирам какво имаш предвид под това да си оправя правата на папките но изтрих старата папка plugins която се намира във configs създадох я на ново и като рестартирах сървъра се създаде само plugin-csstatsx_sql.cfg но това е от друг плъгин
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за VIP Плъгин

Мнение от HeatoN » 15 Фев 2024, 17:40

Така ли трябва да бъдат ?
Прикачени файлове
Screenshot 2024-02-15 173938.png
Screenshot 2024-02-15 173938.png (116.49 KiB) Преглеждано 256 пъти
Screenshot 2024-02-15 173938.png
Screenshot 2024-02-15 173938.png (116.49 KiB) Преглеждано 256 пъти
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

Re: Заявка за VIP Плъгин

Мнение от Huehue » 15 Фев 2024, 21:59

Така трябва да бъдат..

Ето ти директно папката с файла вътре.

Явно си на QGS, а те нямат пълни права над файловете в сървърите им. И не успява да създаде допълнителни папки през сървъра.
plugins.zip
(1.27 KiB) Свалено 12 пъти
plugins.zip
(1.27 KiB) Свалено 12 пъти
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта