|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 531 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
На Linux Debian съм. Пробвах само с make без -j8 и поне 1 час ми почна да компилира и накрая го анулирах.
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
Eми чакаш няма какво да се прави, можеш да намалиш от -j8 на -j3 примерно
Компилацията на ядрото попринцип отнема доста време взависимост от това, колко ти е бърз компютъра, може за час, два или повече напълно нормално е 1 час да го компилира
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 531 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
Добре и последно да уточним. След като настроя всичко от make menuconfig трябва ли да го запася с някакво име файла преди разширението .config или не? И ако запиша с име ще компилира ли точно тези настройки, които съм задал без да му пиша името? Примерно, както бях задал преди само make
Съжалявам. Знам, че е леко глупав въпрос, но искам да съм сигурен, че ще компилира точните настройки, а не някакви други по стандарт, които са.
Съжалявам. Знам, че е леко глупав въпрос, но искам да съм сигурен, че ще компилира точните настройки, а не някакви други по стандарт, които са.
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
След make menuconfig запазвам конфига .config както си е по default и се компилира с нестройките, които си далMarinovv написа: ↑11 Сеп 2018, 22:40 Добре и последно да уточним. След като настроя всичко от make menuconfig трябва ли да го запася с някакво име файла преди разширението .config или не? И ако запиша с име ще компилира ли точно тези настройки, които съм задал без да му пиша името? Примерно, както бях задал преди само make
Съжалявам. Знам, че е леко глупав въпрос, но искам да съм сигурен, че ще компилира точните настройки, а не някакви други по стандарт, които са.
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 531 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
Много благодаря. Ето това вече е урок. Ще е добре да го уточниш в темата, защото малцина знаят, че не трябва да се пише нищо след или пред разширението .config Също вярвам, че всичко с * е включено.
Поздрави и всичко най - хубаво.
Поздрави и всичко най - хубаво.
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
Благодаря, Добавил съм тази подробност в урока
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
Marinovv
Извън линия - Потребител
- Мнения: 511
- Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
- Местоположение: България
- Се отблагодари: 531 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.
Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Иван Маринов,
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.
DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.
Последвайте ме във Facebook
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
Попринцип всичко си зависи от това каква машина имаш. Компилирането ти дава някаква оптимизация и при пълен сървър не би трябвало да окаже влияние върху работата, е сега би трябвало да знаеш, че компютър, който се ползва за хост на сървъри не трябва да се ползва за нищо друго освен за хост иначе не би трябвало да има проблем. Възможно е да има леки drop-ове на fps-то, но не би оказало някакво съществено влияние върху сървъраMarinovv написа: ↑12 Сеп 2018, 11:32 Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.
Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
delirium
Извън линия - Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 16:15
- Местоположение: Dorado
- Получена благодарност: 16 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
Пробвай да нагласиш честотата на 100HZ, вместо на 1000HZ.Marinovv написа: ↑12 Сеп 2018, 11:32 Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.
Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Timer Frequency --> (1000 HZ)
Timer Frequency --> (100 HZ)
-
hackera457
Извън линия - Потребител
- Мнения: 768
- Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 124 пъти
- Обратна връзка:
Компилиране на ядро под Linux (Game Server Kernel)
Той има предвид, че има някаква оптимизация в сравнение с предиdelirium написа: ↑15 Сеп 2018, 10:35Пробвай да нагласиш честотата на 100HZ, вместо на 1000HZ.Marinovv написа: ↑12 Сеп 2018, 11:32 Прощавай, че спамя отново, но май стана. Имам въпрос.
Сега всичко след рестарт на устройството си пуснах тестов сървър и наистина като го задам на <Много висок> приоритет CPU му е до 20:00 максимум, а преди беше на 30:00 и стигаше до 50 , 60. Въпросът ми обаче сега е когато в този сървър примерно влязат повечко хора дали ще може да натоварва компютърът до 30 примерно и горница т.е. дали ще използва пълноценно компютъра в по натоварени ситуации?
Timer Frequency --> (1000 HZ)
Timer Frequency --> (100 HZ)
Както казах всичко зависи от машината, на която се хоства и за какво ще се ползва освен за хост
Моите плъгини
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <hambeer>
RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);
public GivePlayerBeer(Pl){
if(!is_user_alive(Pl)){
ham_give_beer(Pl, 5)
client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 41 Отговори
- 5347 Преглеждания
-
Последно мнение от Ivanov305
-
- 1 Отговори
- 3779 Преглеждания
-
Последно мнение от V.A.L.V.E
-
- 20 Отговори
- 3012 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
-
- 3 Отговори
- 1101 Преглеждания
-
Последно мнение от aps
-
- 9 Отговори
- 4259 Преглеждания
-
Последно мнение от Just
-
- 0 Отговори
- 197 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 3 Отговори
- 257 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост