Ще ми кажеш ли кода правилен ли е или имам грешки.cgozzie написа: ↑26 Авг 2018, 16:45 Тва ясно имах предвит че не показа, как да стане за едните и за другите оръжията.Там имах предвит че нищо не ти разбрах.Така ли трябва да стане или пропускам нещо.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <customshop> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define PLUGIN_VERSION "4.x" additem ITEM_GOLDENAK #define GOLDENAK_ID "goldenm4a1" #define GOLDENAK_NAME "Golden M4A1" #define GOLDENAK_PRICE 16000 #define GOLDENAK_LIMIT 1 #define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav" #define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenm4a1.mdl" #define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenm4a1.mdl" #define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_m4a1" #define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_M4A1 #define GOLDENAK_DAMAGE 5 #define GOLDENAK_AMMO 500 new bool:g_blGoldenAK[33] // Comment this line to disable the bullets. #define USE_BULLETS #if defined USE_BULLETS // You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment. //#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav" #define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr" #define BULLET_STARTFRAME 1 #define BULLET_FRAMERATE 5 #define BULLET_LIFE 2 #define BULLET_WIDTH 10 #define BULLET_NOISE 0 #define BULLET_COLOR_RED 255 #define BULLET_COLOR_GREEN 215 #define BULLET_COLOR_BLUE 0 #define BULLET_BRIGHTNESS 200 #define BULLET_SPEED 150 new g_iGoldenBullet #endif #define DEFAULT_VMODEL "models/v_m4a1.mdl" #define DEFAULT_PMODEL "models/p_m4a1.mdl" public plugin_init() { register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage") register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1") #if defined USE_BULLETS RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1) #endif } public plugin_precache() { ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT) precache_model(GOLDENAK_VMODEL) precache_model(GOLDENAK_PMODEL) #if defined USE_BULLETS g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL) #endif #if defined BULLET_SOUND precache_sound(BULLET_SOUND) #endif } public cshopItemBought(id, iItem) if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); } public cshopItemRemoved(id, iItem) if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); } public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits) if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim) if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor) SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE) #if defined USE_BULLETS public eventPrimaryAttack(iWeapon) { new id = pev(iWeapon, pev_owner) if(!g_blGoldenAK[id]) return new iClip, iAmmo new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo) if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW) return #if defined BULLET_SOUND player_emitsound(id, BULLET_SOUND) #endif new iVec1[3], iVec2[3] get_user_origin(id, iVec1, 1) get_user_origin(id, iVec2, 3) message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_BEAMPOINTS) write_coord(iVec1[0]) write_coord(iVec1[1]) write_coord(iVec1[2]) write_coord(iVec2[0]) write_coord(iVec2[1]) write_coord(iVec2[2]) write_short(g_iGoldenBullet) write_byte(BULLET_STARTFRAME) write_byte(BULLET_FRAMERATE) write_byte(BULLET_LIFE) write_byte(BULLET_WIDTH) write_byte(BULLET_NOISE) write_byte(BULLET_COLOR_RED) write_byte(BULLET_COLOR_GREEN) write_byte(BULLET_COLOR_BLUE) write_byte(BULLET_BRIGHTNESS) write_byte(BULLET_SPEED) message_end() } #endif public goldenModel(id) { if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL) set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL) } } set_default_model(id) { if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW) { set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL) set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL) } } #if defined BULLET_SOUND player_emitsound(id, szSound[]) emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH) #endif
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 |
aim_map2 Играчи: 4/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_map2 | 4/16 |
CSHOP Extra Item: Golden AK47
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1320
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 250 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1309 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Не бях видял мнението тъй като си го редактирал по-късно. Правилен е кодът. Значи все пак е ставало като опиташ сам вместо да чакаш наготово.
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1320
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 250 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Благодаря ти само не разбрах как ще се направи, вътре в шопа ак и м4 да си отговаря за отбора.Ще покажеш ли как се пак искам това да стане,не и двата отбора да взимат и 2-те оръжия малко е тъпо така де.
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1309 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Пишеш cshop_edit в конзолата, търсиш предметите и променяш настройката Team. Ако искаш да е само за терористи, слагаш настройката на 1. За контра-терористи я слагаш на 2. Демек слагаш goldenak на 1, а goldenm4a1 на 2. След това цъкаш на Save Changes в главното меню и рестартираш сървъра или сменяш мапа.
Същото може да го направиш и от файла configs/CustomShopItems.ini ако не искаш да влизаш в сървъра.
Същото може да го направиш и от файла configs/CustomShopItems.ini ако не искаш да влизаш в сървъра.
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1320
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 250 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
[goldenak enabled]
Name: Golden AK47
Price: 16000
Limit: 1
goldenak 1
Така ли ако е така значи за всяко оръжие,може да се зададе за даден отбор.
Name: Golden AK47
Price: 16000
Limit: 1
goldenak 1
Така ли ако е така значи за всяко оръжие,може да се зададе за даден отбор.
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1309 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Не за всяко оръжие, а за всеки предмет в магазина. Достатъчно ясно е обяснено в описанието на главния плъгин. В това което си предоставил горе, трябва да добавиш Team: 1 за да го направиш само за терористи. Това goldenaк 1 в края не трябва да е там.
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1320
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 250 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Ок благодаря ти пак,ще направя тест по късно и ще пиша само 1 последно нещо,ако теро иска от менюто да вземе м4а1 ще му изписва ли в менюто,нещо от сорта Only Team Weapon не казвам да е това точно или просто като натиска няма да му го даде.
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1309 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Това зависи от настройката CSHOP_SHOW_TEAMED в configs/CustomShop.ini. Ако е сложена на 0, предметът изобщо няма да се покаже в менюто ако не е достъпен за твоя отбор. Ако е сложена на 1 и терорист се опита да го закупи, ще му изпише съответно съобщение в чата, че предметът не е достъпен за неговия отбор.
[Custom Shop] This item isn't available for your team!.
[Custom Shop] This item isn't available for your team!.
-
MF1
Извън линия - Потребител
- Мнения: 316
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
- Местоположение: гр.Варна
- Получена благодарност: 12 пъти
- Обратна връзка:
Custom Shop Addon: Golden AK47
притрябва ми този плъгин отново и забелязох, че тази версия която ми даде не заменя а отново добавя към основното оръжние и така оставам с 2 оржия, ако имаш възможност, можеш ли да погледнеш защо не работи и да ми обясниш как става магията хахахаOciXCrom™ написа: ↑25 Фев 2017, 16:59Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <customshop> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <stripweapons> #define PLUGIN_VERSION "1.2" additem ITEM_GOLDENAK #define GOLDENAK_ID "goldenak" #define GOLDENAK_NAME "Golden AK47" #define GOLDENAK_PRICE 16000 #define GOLDENAK_LIMIT 1 #define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav" #define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl" #define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl" #define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47" #define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47 #define GOLDENAK_DAMAGE 5 #define GOLDENAK_AMMO 500 new bool:g_blGoldenAK[33] // Comment this line to disable the bullets. #define USE_BULLETS #if defined USE_BULLETS // You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment. //#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav" #define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr" #define BULLET_STARTFRAME 1 #define BULLET_FRAMERATE 5 #define BULLET_LIFE 2 #define BULLET_WIDTH 10 #define BULLET_NOISE 0 #define BULLET_COLOR_RED 255 #define BULLET_COLOR_GREEN 215 #define BULLET_COLOR_BLUE 0 #define BULLET_BRIGHTNESS 200 #define BULLET_SPEED 150 new g_iGoldenBullet #endif #define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl" #define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl" public plugin_init() { register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage") register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1") #if defined USE_BULLETS RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1) #endif } public plugin_precache() { ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT) precache_model(GOLDENAK_VMODEL) precache_model(GOLDENAK_PMODEL) #if defined USE_BULLETS g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL) #endif #if defined BULLET_SOUND precache_sound(BULLET_SOUND) #endif } public cshopItemBought(id, iItem) if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = true; StripWeapons(id, Primary); give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); } public cshopItemRemoved(id, iItem) if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); } public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits) if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim) if(g_blGoldenAK[iAttacker]) SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE) #if defined USE_BULLETS public eventPrimaryAttack(iWeapon) { new id = pev(iWeapon, pev_owner) if(!g_blGoldenAK[id]) return new iClip, iAmmo new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo) if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW) return #if defined BULLET_SOUND player_emitsound(id, BULLET_SOUND) #endif new iVec1[3], iVec2[3] get_user_origin(id, iVec1, 1) get_user_origin(id, iVec2, 3) message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_BEAMPOINTS) write_coord(iVec1[0]) write_coord(iVec1[1]) write_coord(iVec1[2]) write_coord(iVec2[0]) write_coord(iVec2[1]) write_coord(iVec2[2]) write_short(g_iGoldenBullet) write_byte(BULLET_STARTFRAME) write_byte(BULLET_FRAMERATE) write_byte(BULLET_LIFE) write_byte(BULLET_WIDTH) write_byte(BULLET_NOISE) write_byte(BULLET_COLOR_RED) write_byte(BULLET_COLOR_GREEN) write_byte(BULLET_COLOR_BLUE) write_byte(BULLET_BRIGHTNESS) write_byte(BULLET_SPEED) message_end() } #endif public goldenModel(id) { if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL) set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL) } } set_default_model(id) { if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW) { set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL) set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL) } } #if defined BULLET_SOUND player_emitsound(id, szSound[]) emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH) #endif
целта е да маха всяко друго оръжие и да оставам само с golden-a
Join now.
www.MF1-CS.eu
----------------------------
91.132.63.55:27015
91.132.63.56:27015
----------------------------
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 2164 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 1 Отговори
- 2274 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 2835 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 2235 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 2 Отговори
- 1739 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 1 Отговори
- 1617 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 1 Отговори
- 472 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта