|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
CSHOP Extra Item: Golden AK47
-
GGzBoy
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 63
- Регистриран на: 28 Мар 2020, 16:42
- Се отблагодари: 16 пъти
- Получена благодарност: 1 път
CSHOP Extra Item: Golden AK47
i don't know if this is a bug but when the vip buys the golden weapon it stays with the skin even if he buys using the standard buy of cs 1.6 is it possible to solve this?
-
cgozzie
Извън линия - Потребител
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 248 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Слагам всичко до тук добре,влизам избирам и на 5 секунда тва..CSHOP_ITEM_EXPIRED = Tozi artikul avtomatichno izteche sled &x04%.1f sekundi&x01: &x03%s
Къде бъркам нещо...
Къде бъркам нещо...
-
zolfeca
Извън линия - Администратор
- Мнения: 417
- Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
- Се отблагодари: 24 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Отвори менюто за предметите с команда cshop_edit, после намираш този предмет и виж duration.
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Може ли да се добави freeze когато някой human стреля zombie да се замръзни един вид да забавя зомбито.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN_VERSION "4.x"
additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_NAME "PaladinAk47\r[Frost]"
#define GOLDENAK_PRICE 180
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "bgbb_wep/frostak.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/bgbb_wep/v_frostak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/bgbb-wep/p_frostak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 1.8
#define GOLDENAK_AMMO 90
new bool:g_blGoldenAK[33]
// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS
#if defined USE_BULLETS
// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
//#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
#define BULLET_STARTFRAME 1
#define BULLET_FRAMERATE 5
#define BULLET_LIFE 2
#define BULLET_WIDTH 10
#define BULLET_NOISE 0
#define BULLET_COLOR_RED 127
#define BULLET_COLOR_GREEN 255
#define BULLET_COLOR_BLUE 255
#define BULLET_BRIGHTNESS 200
#define BULLET_SPEED 150
new g_iGoldenBullet
#endif
#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
#if defined USE_BULLETS
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
#endif
}
public plugin_precache()
{
ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
#if defined USE_BULLETS
g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
#endif
#if defined BULLET_SOUND
precache_sound(BULLET_SOUND)
#endif
}
public cshopItemBought(id, iItem)
if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
public cshopItemRemoved(id, iItem)
if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
#if defined USE_BULLETS
public eventPrimaryAttack(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner)
if(!g_blGoldenAK[id])
return
new iClip, iAmmo
new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
return
#if defined BULLET_SOUND
player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
#endif
new iVec1[3], iVec2[3]
get_user_origin(id, iVec1, 1)
get_user_origin(id, iVec2, 3)
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
write_coord(iVec1[0])
write_coord(iVec1[1])
write_coord(iVec1[2])
write_coord(iVec2[0])
write_coord(iVec2[1])
write_coord(iVec2[2])
write_short(g_iGoldenBullet)
write_byte(BULLET_STARTFRAME)
write_byte(BULLET_FRAMERATE)
write_byte(BULLET_LIFE)
write_byte(BULLET_WIDTH)
write_byte(BULLET_NOISE)
write_byte(BULLET_COLOR_RED)
write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
write_byte(BULLET_SPEED)
message_end()
}
#endif
public goldenModel(id)
{
if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
}
}
set_default_model(id)
{
if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
}
}
#if defined BULLET_SOUND
player_emitsound(id, szSound[])
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
-
Stilex
Извън линия - Потребител
- Мнения: 138
- Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
- Се отблагодари: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Има един странен бъг който е: Когато взема примерно Golden Ak47 от sma файла съм го направил на 1.5 dmg да бие.
До тук добре но като взема Golden M4a1 и dmg става по силно. Смисъл емката ппц трябва да бие 165 max dmg но реално бие 185 max dmg. И със двете златни оръжия го има този бъг.
Някой може ли да помогне с тоя бъг?
До тук добре но като взема Golden M4a1 и dmg става по силно. Смисъл емката ппц трябва да бие 165 max dmg но реално бие 185 max dmg. И със двете златни оръжия го има този бъг.
Някой може ли да помогне с тоя бъг?
-
Stilex
Извън линия - Потребител
- Мнения: 138
- Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
- Се отблагодари: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Еми купувам си GoldenAk47 и GoldenM4a1 двете златни оръжия съм ги направил така: GoldenAk47 1.5 dmg да бие а Golden M4a1 1.4 dmg да бие.
Dmg се вдига двойно. Смисъл Goldenak47 ппц трябва да бие в главата 186 dmg но реално той бие 240 dmg.Същата работа със Goldenm4a1 ппц трябва да бие в главата 168 нещо такова но реално бие 186 dmg.
Dmg се вдига двойно. Смисъл Goldenak47 ппц трябва да бие в главата 186 dmg но реално той бие 240 dmg.Същата работа със Goldenm4a1 ппц трябва да бие в главата 168 нещо такова но реално бие 186 dmg.
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1296 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Компилира ли плъгина след промените? Ако да, тогава имаш друг плъгин който допълнително увеличава щетата.
Един ред код с проста математика няма как да е бъгнат.
Един ред код с проста математика няма как да е бъгнат.
-
Stilex
Извън линия - Потребител
- Мнения: 138
- Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
- Се отблагодари: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Винаги след промени по плъгините ги компилирам и замествам. Не вярвам да е от vzbb_item_goldenak и vzbb_item_goldenm4 плъгините. Добавил съм си във шопа само +15% Damage но не съм го закупувал за да се вдигне dmg на двете златни оръжия.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 2116 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 1 Отговори
- 2236 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 2813 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 2219 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 2 Отговори
- 1730 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 1 Отговори
- 1581 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 1 Отговори
- 467 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост