|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
CSHOP Extra Item: Golden AK47
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
#define BULLET_SOUND "weapons/sg552-1.wav"
http://i.imgur.com/1WK5LU0.png + нямам грешки в конзолата/логовете
Това е кода ми, да не говорим, че "{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }" не работи, не виждам да има премахване на damage effect modifer-a и единствения начин да се махне скина/щетата е да умреш ... Пробвах и с кода без промени от първия пост в темата ... същата работа - звука не се сменя
PS Опитах се и по тези начини:
#define BULLET_SOUND "sound/weapons/sg552-1.wav"
#define BULLET_SOUND "weapons/sg552-1.wav"
#define BULLET_SOUND "sg552-1.wav"
активиран #if defined USE_BULLETS
===========================================
Ocixcrom ми е обещал, плъгина да се напише, ще сумирам бъговете/нещата, който бих желал да се оправят/направят!
1) На плъгина му липсва stripweapons функция!
2) #define за sound не работи и трябва да се оправи!
3) Златните следи трябва да се оправят и да показват реално, къде отиват патроните!
4) Плъгина "модифицира" нормалното оръжие, тоест единствения начин да се махне е като умреш. Предлагам да се създава ново оръжие, вместо да се редактира оригиналното!
5) "Хората" са свикнали на златните оръжия да има оптика, предлагам да се добави #define или cvar за zoom
Ако тези 5 проблема се решат, това ще бъде един завършен и много, много добър съб-плъгин!
http://i.imgur.com/1WK5LU0.png + нямам грешки в конзолата/логовете
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <gunmenu>
#define PLUGIN_VERSION "4.x"
additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 0
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 1.25
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]
// Comment this line to disable the bullets.
//#define USE_BULLETS
#if defined USE_BULLETS
// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
#define BULLET_SOUND "weapons/sg552-1.wav"
#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
#define BULLET_STARTFRAME 1
#define BULLET_FRAMERATE 5
#define BULLET_LIFE 2
#define BULLET_WIDTH 10
#define BULLET_NOISE 0
#define BULLET_COLOR_RED 255
#define BULLET_COLOR_GREEN 215
#define BULLET_COLOR_BLUE 0
#define BULLET_BRIGHTNESS 200
#define BULLET_SPEED 150
new g_iGoldenBullet
#endif
#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
register_clcmd("say /goldenak", "CmdBuyAk")
register_clcmd("say_team /goldenak", "CmdBuyAk")
#if defined USE_BULLETS
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
#endif
}
public plugin_precache()
{
ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
#if defined USE_BULLETS
g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
#endif
#if defined BULLET_SOUND
precache_sound(BULLET_SOUND)
#endif
}
public cshopItemBought(id, iItem)
if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = true; remove_weapons(id, 1); give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
public cshopItemRemoved(id, iItem)
if(iItem == ITEM_GOLDENAK) { g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
#if defined USE_BULLETS
public eventPrimaryAttack(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner)
if(!g_blGoldenAK[id])
return
new iClip, iAmmo
new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
return
#if defined BULLET_SOUND
player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
#endif
new iVec1[3], iVec2[3]
get_user_origin(id, iVec1, 1)
get_user_origin(id, iVec2, 3)
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
write_coord(iVec1[0])
write_coord(iVec1[1])
write_coord(iVec1[2])
write_coord(iVec2[0])
write_coord(iVec2[1])
write_coord(iVec2[2])
write_short(g_iGoldenBullet)
write_byte(BULLET_STARTFRAME)
write_byte(BULLET_FRAMERATE)
write_byte(BULLET_LIFE)
write_byte(BULLET_WIDTH)
write_byte(BULLET_NOISE)
write_byte(BULLET_COLOR_RED)
write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
write_byte(BULLET_SPEED)
message_end()
}
#endif
public CmdBuyAk(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
client_print(id,print_chat, "[AMXX] To buy golden Ak 47 You need to be alive!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new money = cs_get_user_money(id)
if (money >= 0)
{
{ g_blGoldenAK[id] = true; remove_weapons(id, 1); give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You dont have enough money to buy Golden Ak 47.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public goldenModel(id)
{
if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
}
}
set_default_model(id)
{
if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
}
}
#if defined BULLET_SOUND
player_emitsound(id, szSound[])
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
Това е кода ми, да не говорим, че "{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }" не работи, не виждам да има премахване на damage effect modifer-a и единствения начин да се махне скина/щетата е да умреш ... Пробвах и с кода без промени от първия пост в темата ... същата работа - звука не се сменя
PS Опитах се и по тези начини:
#define BULLET_SOUND "sound/weapons/sg552-1.wav"
#define BULLET_SOUND "weapons/sg552-1.wav"
#define BULLET_SOUND "sg552-1.wav"
активиран #if defined USE_BULLETS
===========================================
Ocixcrom ми е обещал, плъгина да се напише, ще сумирам бъговете/нещата, който бих желал да се оправят/направят!
1) На плъгина му липсва stripweapons функция!
2) #define за sound не работи и трябва да се оправи!
3) Златните следи трябва да се оправят и да показват реално, къде отиват патроните!
4) Плъгина "модифицира" нормалното оръжие, тоест единствения начин да се махне е като умреш. Предлагам да се създава ново оръжие, вместо да се редактира оригиналното!
5) "Хората" са свикнали на златните оръжия да има оптика, предлагам да се добави #define или cvar за zoom
Ако тези 5 проблема се решат, това ще бъде един завършен и много, много добър съб-плъгин!
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1296 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
2. Звукът си работи. Ако си добавил някакъв, който едва се забелязва, няма да го чуеш защото и старият звук се чува, който предполагам е доста по-силен от този, който си добавил. Невъзможно е да замениш звука, може само да се добави върху него.
4. Няма как да се "създаде" ново оръжие.
Който иска да го оправя. Аз вече се отказах да се занимавам с тези неща.
4. Няма как да се "създаде" ново оръжие.
Който иска да го оправя. Аз вече се отказах да се занимавам с тези неща.
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
2. Ясно, аз пък реших, че можеш да замениш напълно звука, което би било много добро.
4. Това е странно, но окей.
И много жалко, че няма да бъде оправено от теб. Благодаря все пак за всичко, което си направил за нас.
4. Това е странно, но окей.
И много жалко, че няма да бъде оправено от теб. Благодаря все пак за всичко, което си направил за нас.
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
4. Единствено Valve имат силата да направят ново оръжие, ние можем само да модофицираме дадените, но както виждаш не може изцяло, аз лично не съм пробвал да сменям звука на оръжие, но се доверявам на crom-a, че не може.
-
j.stefanov
Извън линия - Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 20 Авг 2017, 19:27
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Друг звук на оръжието може да се добави, слага се върху оригиналния, но ще чуваш и двата така, до колкото знам.
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Точно за това и съм се опитал да използвам друго оръжие и да му сменя звука на стрелба, та ми е чудно дали изобщо е възможно ... нормалния звук да се спре и да се използва само новия?TheRedShoko написа: ↑31 Авг 2017, 18:21 4. Единствено Valve имат силата да направят ново оръжие, ние можем само да модофицираме дадените, но както виждаш не може изцяло, аз лично не съм пробвал да сменям звука на оръжие, но се доверявам на crom-a, че не може.
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1296 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Не е възможно. Има доста теми в alliedmods за тази работа и навсякъде пише едно и също - няма начин.
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Добре, значи, единствените "оправими" работи са: лъчите да следват реалните патрони и може би да се добави квар/define за zoom, някой навит ли е да го направи? Благодаря!
-
LoShIaA
Извън линия - Потребител
- Мнения: 323
- Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
- Местоположение: Стара Загора
- Се отблагодари: 120 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
CSHOP Extra Item: Golden AK47
Може ли да ми обясните как да си вкарам звуците на това оръжие: ak47paladin
Ето го кода от плъгина на Crom-а в, който съм си добавил това оръжие, но хем искам да няма златни патрони, които съм спрял, хем искам да променя звукът и на изстрелите и да използвам всичките звуци на самото оръжие. Ще ги прикача и тях по-долу.
Кода:
Звуците:
Също, ако може да ми обясните тези два реда:
за какво се отнасят.
ПС: Сетих се, че ще гобавя и скин на една емка, която има повече звуци, заради самият звук с и без заглушител, така че, ако има някаква разлика може да поясните и там как стоят нещата. Ето и звуците:
Ето го кода от плъгина на Crom-а в, който съм си добавил това оръжие, но хем искам да няма златни патрони, които съм спрял, хем искам да променя звукът и на изстрелите и да използвам всичките звуци на самото оръжие. Ще ги прикача и тях по-долу.
Кода:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN_VERSION "4.x"
additem ITEM_PALADINAK47
#define PALADINAK47_ID "paladinak47"
#define PALADINAK47_NAME "Paladin AK47"
#define PALADINAK47_PRICE 16000
#define PALADINAK47_LIMIT 1
#define PALADINAK47_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define PALADINAK47_VMODEL "models/stz/custom_shop/v_paladinak47.mdl"
#define PALADINAK47_PMODEL "models/stz/custom_shop/p_paladinak47.mdl"
#define PALADINAK47_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define PALADINAK47_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define PALADINAK47_DAMAGE 5
#define PALADINAK47_AMMO 500
new bool:g_blPaladinAK47[33]
// Comment this line to disable the bullets.
//#define USE_BULLETS
#if defined USE_BULLETS
// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
//#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
#define BULLET_STARTFRAME 1
#define BULLET_FRAMERATE 5
#define BULLET_LIFE 2
#define BULLET_WIDTH 10
#define BULLET_NOISE 0
#define BULLET_COLOR_RED 255
#define BULLET_COLOR_GREEN 215
#define BULLET_COLOR_BLUE 0
#define BULLET_BRIGHTNESS 200
#define BULLET_SPEED 150
new g_iGoldenBullet
#endif
#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin("Custom Shop: Paladin AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
register_event("CurWeapon", "paladinModel", "be", "1=1")
#if defined USE_BULLETS
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, PALADINAK47_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
#endif
}
public plugin_precache()
{
ITEM_PALADINAK47 = cshopRegisterItem(PALADINAK47_ID, PALADINAK47_NAME, PALADINAK47_PRICE, PALADINAK47_LIMIT)
precache_model(PALADINAK47_VMODEL)
precache_model(PALADINAK47_PMODEL)
#if defined USE_BULLETS
g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
#endif
#if defined BULLET_SOUND
precache_sound(BULLET_SOUND)
#endif
}
public cshopItemBought(id, iItem)
if(iItem == ITEM_PALADINAK47) { g_blPaladinAK47[id] = true; give_item(id, PALADINAK47_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, PALADINAK47_WEAPON_CSW, PALADINAK47_AMMO); paladinModel(id); }
public cshopItemRemoved(id, iItem)
if(iItem == ITEM_PALADINAK47) { g_blPaladinAK47[id] = false; set_default_model(id); }
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
if(g_blPaladinAK47[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == PALADINAK47_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
SetHamParamFloat(4, flDamage * PALADINAK47_DAMAGE)
#if defined USE_BULLETS
public eventPrimaryAttack(iWeapon)
{
new id = pev(iWeapon, pev_owner)
if(!g_blPaladinAK47[id])
return
new iClip, iAmmo
new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
if(!iClip || iWeapon != PALADINAK47_WEAPON_CSW)
return
#if defined BULLET_SOUND
player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
#endif
new iVec1[3], iVec2[3]
get_user_origin(id, iVec1, 1)
get_user_origin(id, iVec2, 3)
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMPOINTS)
write_coord(iVec1[0])
write_coord(iVec1[1])
write_coord(iVec1[2])
write_coord(iVec2[0])
write_coord(iVec2[1])
write_coord(iVec2[2])
write_short(g_iGoldenBullet)
write_byte(BULLET_STARTFRAME)
write_byte(BULLET_FRAMERATE)
write_byte(BULLET_LIFE)
write_byte(BULLET_WIDTH)
write_byte(BULLET_NOISE)
write_byte(BULLET_COLOR_RED)
write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
write_byte(BULLET_SPEED)
message_end()
}
#endif
public paladinModel(id)
{
if(get_user_weapon(id) == PALADINAK47_WEAPON_CSW && g_blPaladinAK47[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, PALADINAK47_VMODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, PALADINAK47_PMODEL)
}
}
set_default_model(id)
{
if(get_user_weapon(id) == PALADINAK47_WEAPON_CSW)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
}
}
#if defined BULLET_SOUND
player_emitsound(id, szSound[])
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
Код за потвърждение: Избери целия код
#define PALADINAK47_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define PALADINAK47_WEAPON_CSW CSW_AK47
ПС: Сетих се, че ще гобавя и скин на една емка, която има повече звуци, заради самият звук с и без заглушител, така че, ако има някаква разлика може да поясните и там как стоят нещата. Ето и звуците:
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 2118 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 1 Отговори
- 2236 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 2814 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 2219 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 2 Отговори
- 1730 Преглеждания
-
Последно мнение от Marinovv
-
- 1 Отговори
- 1582 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 1 Отговори
- 467 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта