Версия: 4.3
Автор: <VeCo>
Категория: Геймплей
Модификация: Counter-Strike (CS)
Известни бъгове/проблеми:WaLkZ написа:Уеб документация на библиотеката https://amxx-bg.info/api/vzbb_mod/__functions
Временно решение на проблема със зареждането на CVAR-ите за моделите на зомбитата при пускане на сървъра:Nikolow написа:Версия, в която местенето е плавно и проблема с мърдането го няма - точно както във версия 6.5
Линк към кода: https://www.amxx-bg.info/forum/viewtopi ... 498#p19498
Описание:<VeCo> написа: В момента има един лек бъг в мода, при който моделите не се зареждат от файла на първия мап.
Решение е да ги промениш директно от .sma (и след това да ги компилираш) или да смениш мапа на друг веднага при пускането на сървъра (като добавиш amx_map "XXX" в server.cfg).
Беше замислено да го оправя в следващата версия на мода, но не знам кога ще имам желанието/времето да я завърша.
Това е зомби мод, в който хората строят бази, за да се крият от зомбитата.
По картата са разхвърляни различни блокове, които хората могат да местят в началото на рунда.
Това се нарича "Строителна фаза". През тази фаза, хората строят своите бази за укритие, а зомбитата могат само да ги наблюдават. Ако някой играч умре, той се преражда.
Когато строителната фаза приключи, идва "Бойната фаза". При нея, хората получават избрани от тях оръжия плюс заледяваща, горяща граната и сканираща граната (вградени са в мода), но не могат вече да местят блокове, а зомбитата излизат на свобода.
Сканиращата граната показва със цветни линии местоположението на зомбитата в определен радиус от нея. Така може да я сложите във вашата база и да знаете къде точно около вас има зомбита.
Ако зомби умре, то се преражда.
Ако човек умре, той трябва или да изчака новия рунд, или да си закупи прераждане чрез специалната валута на мода - кредити (credits).
Зомбитата печелят ако избият всички хора, а хората печелят ако поне един от тях оцелее до края на рунда.
Има три режима на бойната фаза:
1. Зомбитата убиват директно хората
2. Зомбитата инфектират всички хора без последния
3. Случаен режим от горепосочените
При раждането ви като зомби, можете да изберете различен зомби клас, който си има собствени кръв, модел, ръце, скорост, гравитация и други специални способности.
Можете да добавяте и още класове чрез допълнителни плъгини.
Стандартните класове са:
Classic - стандартното балансирано зомби
Jump - зомби с ниска гравитация
Fast - бързо зомби с малко кръв
Big - бавно зомби с много кръв
Vampire - получава бонус кръв при убийство/инфекция
Regenerating - самолекуващо се зомби
Освен за прераждане, кредитите се използват и за закупуване на много други неща.
Хората ще могат да отключват още оръжия, като всяко от тях си има уникална цена, на която можете да го закупите.
Освен оръжия, играчите могат да закупуват и най-различни итеми, които могат да се ползват в една от двете фази или и в двете.
Можете да добавяте и още итеми чрез допълнителни плъгини.
Стандартните итеми са:
Battle Build - можете да местите блокове и в бойната фаза (хора)
FireNade - горяща граната (хора)
FrostNade - замразяваща граната (хора)
Health Kit - допълнително количество кръв (хора и зомбита)
Protection - временна защита от атаките на играчите (хора и зомбита)
Shield - щита на контра-терористите (хора)
WARZZZ Mine - мината от WARZZZ (при настъпване гърми) (хора)
ScanNade - сканираща граната (хора)
Antidote - прави ви човек (зомбита)
Toxic Mine - токсична мина (при настъпване ви изхвърля нависоко) (зомбита)
Nade Immune - временна защита от гранатите (зомбита)
Self Explosion - самовзривявате се и правите щети на противниците около вас (хора)
Двете раси могат да си закупуват и различни подобрения (ъпгрейди), които са на няколко нива, като всяко ниво струва все повече и повече.
Подобренията са:
Health - увеличава кръвта (хора и зомбита)
Armor - добавя/увеличава бронята (хора)
Regeneration - добавя/увеличава регенерацията (зомбита)
Recoil - намалява отката (хора)
Speed - увеличава скоростта (хора и зомбита)
Gravity - намалява гравитацията (хора и зомбита)
Invisibility - намалява видимостта (хора и зомбита)
Плъгинът си има и система за постижения (achievements).
Всяко от постиженията е на три нива (бяло, жълто и червено), като за всяко ниво изискванията се вдигат.
За преминаването на всяко ниво, получавате определено количество кредити, като за всяко ниво кредитите нарастват.
Можете да следите Вашия прогрес по изпълняването им, както и до кое ниво сте стигнали на всяко постижение.
Постиженията са:
BLOOD PARTY - Убийте определен брой хора
GENOCIDE - убийте определен брой зомбита
FIREWORKS - запалете определен брой зомбита наведнъж
ICE AGE - замразете определен брой зомбита наведнъж
BASEBUILDER - преместете определен брой блокове
UNDEAD - преродете се определен брой пъти (ако сте зомби или сте закупили прераждане като човек)
SURVIVOR - оцелейте определен брой минути като човек в бойната фаза
UPGRADE ME! - закупете определен брой подобрения
UNLOCKERZ - отключете определен брой оръжия
BIOHAZARD - инфектирайте определен брой хора
HUMILIATION - убийте определен брой зомбита с нож
BIG BANG - убийте определен брой зомбита със запалима граната
Вашите кредити, подобрения, постижения и отключени оръжия могат да се запазват по два метода (SQL и nVault) и по три начина (IP, Nick, SteamID).
Плъгинът разполага и със собствена библиотека за по-лесно правене на допълнителни плъгини към мода.
От версия 2.8, плъгинът притежава уникалната система VZBB Map Repair System, чрез която можете да оправяте бъгавите карти, които нямат бариера и да ги направите годни за игра. Просто посочете ентитито, което искате да стане бариера, и използвайте командата vzbb_mrs_addent. Промените ще влязат в сила на следващия рунд. Информацията с поправените карти се намира във файла configs/vzbb_mod_mrs.ini и има вида:
Код за потвърждение: Избери целия код
"име на картата" "индекс на ентитито, което ще стане бариера"
Когато той е активиран, на всеки рунд ще се избират случайни блокове из картата. Въпросните блокове ще бъдат оцветени с различен цвят и ще имат по-специални функции, които ще влияят и на двата отбора. Видовете блокове са:
Yellow Block - мести се 2 пъти по-бързо
Black Block - не може да бъде местен
Blue Block - движите се 4 пъти по-бавно върху него
Red Block - когато сте върху него, горите
Green Block - регенерира ви с 1 кръв в секунда върху него
От версия 3.4, плъгинът разполага и с така наречената функция "Сделка на рунда". Чрез нея, всеки рунд ще бъдат избрани случаен брой случайни итеми, които ще имат намаление и ще могат да бъдат закупени с по-малко кредити, чрез командата /deal.
Чат команди:
/color RRR GGG BBB - сменя цвета на Вашите блоковете при местене (пример: 255 255 0 за жълт цвят ; използвайте random за случаен цвят при всяко местене на блоковете)
/class - отваря Ви наново менюто за избиране на зомби клас при следващото Ви раждане като зомби
/shop , /market , /items - отваря менюто за купуване на итеми
/credits - показва колко кредити имате
/ach , /mystats - отваря менюто за постиженията (achievements)
/unlock - отваря менюто за отключване на оръжия
/upgrade - отваря менюто за ъпгрейдите
/round - показва колко рунда са изминали и колко рунда остават
/lock - заключва движението на блока, към който сочите с мерника (изисква ADMIN_BLOCK_LOCK достъп)
/unclaim - премахва притежателя на блока, към който сочите с мерника (изисква ADMIN_BLOCK_UNCLAIM достъп)
/claim - ставате притежател на блока, към който сочите с мерника (изисква ADMIN_BLOCK_CLAIM достъп)
/start - започвате незабавно бойната фаза (изисква ADMIN_START достъп)
/give "ник/#userid" "кредити" - давате кредити на играч
/credit "ник/#userid" - гледате колко кредита има играч
/respawn , /chance , /revive , /fixspawn - прераждате се
/guns - показва менюто за оръжията, ако случайно се е премахнало от друго меню, показало се в същия момент
/deal - показва менюто с намалени итеми при "Сделка на рунда"
Клиент команди:
+grab - взимате блок, към който сочите с мерника
Админ команди:
vzbb_give "ник / #userid / @H / @Z / @A" "кредити" - давате кредити на определен играч / всички хора / всички зомбита / всички играчи (изисква ADMIN_GIVE_CREDIT достъп)
vzbb_take "ник / #userid / @H / @Z / @A" "кредити" - взимате кредити от определен играч / всички хора / всички зомбита / всички играчи (изисква ADMIN_TAKE_CREDIT достъп)
vzbb_ban "ник / #userid" "причина" - забранявате на играча да мести блокове (изисква ADMIN_BAN достъп)
vzbb_unban "ник / #userid" - премахвате забраната на играча да мести блокове (изисква ADMIN_BAN достъп)
vzbb_mrs_addent - прави посоченото ентити бариера на картата (използва се само на карти, които нямат бариери; промените влизат в сила на следващия рунд; изисква ADMIN_RCON достъп)
vzbb_sql_update - обновява размера на таблицата в SQL базата данни, ако ползвате SQL версията на плъгина (използвайте командата само ако минавате от 2.8 и по-стара към 2.9 или по-нова версия)
Модули:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault> // aко няма да ползвате SQL поддръжката
#include <sqlx> // aко ще ползвате SQL поддръжката Ви трябва MySQL модула
Променят се от 7-те .cfg файла.
Допълнителни плъгини:
Итеми:
-- Golden Ak47
-- Golden Deagle
-- Stand Invisible
Класове:
-- Slap+Burn+Freeze Zombie
Аддони:
-- Happy Credit Hour
-- Commands Menu
-- Max humans per base Info
-- VZBB - VIP System
-- VIP Bonus Credits
-- Show Victim HP On Damage
-- Respawn After Infection
-- Respawn After Death
-- Credits on DMG
Промени:
--- @carbonated - за идеи, тестване и reset_unlocks_tool.
--- @PornStar - за идеята за vzbb_block_weapon_drop CVAR-а.
--- @koyot- - за идеята за бонус кредитите при победа на зомбитата/хората и други
--- @pacoX - за идеи
--- @MusiC - за идеи
--- @DJ Alex - за идеи и тестване
--- @3emu - за идеи
--- @zNxx-_-Sm0k3 - за тестване
--- @HoBaK - за идеи и тестване
Промяна на сорс кода:
Код за потвърждение: Избери целия код
//#define SQL // махнете "//" преди този ред, за да ползвате SQL поддръжката
//#define NEW_CHAR_ESCAPE
/* махнете "//" пред предишния ред, за да включите по-доброто заменяне на символите в имената на играчите (вече няма да ги заменя с цифри) в SQL (всички предишни записи НЯМА да бъдат заредени!) */
#endif
#define ADMIN_BLOCK_MOVE_BATTLE ADMIN_CFG // достъп за местене на блоковете в бойната фаза
#define ADMIN_BLOCK_LOCK ADMIN_KICK // достъп до /lock командата
#define ADMIN_BLOCK_UNCLAIM ADMIN_SLAY // достъп до /unclaim командата
#define ADMIN_BLOCK_CLAIM ADMIN_SLAY // достъп до /claim командата
#define ADMIN_START ADMIN_RESERVATION // достъп до /start командата
#define ADMIN_GIVE_CREDIT ADMIN_IMMUNITY // достъп до vzbb_give командата
#define ADMIN_TAKE_CREDIT ADMIN_RCON // достъп до vzbb_take командата
// Звуци при уцелване на зомби
new const sound_zombie_pain[][] =
{
"zombie_blood/pain1.wav",
"zombie_blood/pain2.wav",
"zombie_blood/pain3.wav",
"zombie_blood/pain4.wav"
}
// Звуци при умиране на зомби
new const sound_zombie_die[][] =
{
"zombie_blood/die1.wav",
"zombie_blood/die2.wav",
"zombie_blood/die3.wav"
}
// Звуци при победа на зомбитата
new const sound_zombies_win[][] =
{
"ambience/the_horror1.wav",
"ambience/the_horror2.wav"
}
// Звуци при победа на хората
new const sound_humans_win[][] =
{
"ambience/goal_1.wav"
}
// Модели на хората
new const human_models[][] =
{
"arctic",
"guerilla",
"leet",
"terror",
"gign",
"gsg9",
"sas",
"urban"
}
ОЧАКВАМ ВАШИТЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ И СПАМОВЕ